Plussahuminaa

En tiedä onko kukaan huomannut,mut tää meidän plussahumina on päätynyt vaun etusivulle!! :DDD
Toivottavasti se saisi aikaan lisää liittyjiä! :Heartred
yks kaikista pahimmista oireista muuten on se saamarin närästys!! :C rennie/samarin ei auta,losec auttaa hetkellisesti..
ehkäpä harkitsen lääkäriltä reseptillä närästyslääkettä.
jokohan sitä uskaltaisi taas vaivata mein maailman ihaninta neuvolatätiä ja varata aikaa?? :wink kaippa se siinä samalla menis ku käy pienen kans 6kk neuvolas :)
 
Kyffie, juu toi närästys ehkä se ärsyttävin pikku-kiusa, ja löytyy jo nyt täältä myös. Onneks ei mikään maailman pahin, mut ikävää kuitenkin. Renniellä pärjäsin ainakin koko viime raskauden ja tietty piti kattoo mitä syö. Vaikka välillä sitä aiheutti pelkkä vesikin :angry1

Neuvolaan ajattelin soittaa vasta muutaman viikon kuluttua :) kun esikoisellakin seuraava aika vasta kesällä.

Onnea pömpylä plussasta :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
En tiedä onko kukaan huomannut,mut tää meidän plussahumina on päätynyt vaun etusivulle!! :DDD
Toivottavasti se saisi aikaan lisää liittyjiä! :Heartred
yks kaikista pahimmista oireista muuten on se saamarin närästys!! :C rennie/samarin ei auta,losec auttaa hetkellisesti..
ehkäpä harkitsen lääkäriltä reseptillä närästyslääkettä.
jokohan sitä uskaltaisi taas vaivata mein maailman ihaninta neuvolatätiä ja varata aikaa?? :wink kaippa se siinä samalla menis ku käy pienen kans 6kk neuvolas :)

Kappas joo, "meistähän" oli ihan juttu siellä! :D Kyllä nyt on ryhmän markkinointi kohdillaan :wink

Närästyksestä tuli mieleen, että itse opin vasta esikoisen raskauden aikana, että miltä närästys oikeasti tuntuu! Siihen asti koetut pienet mahanpurut ei tuntuneet enää missään. Renniee meni pakettikaupalla ja loppuvaiheessa piti turvautua järeämpiin lääkkeisiin. Mutta jos mä selviän tässä raskaudessa pienemmillä alkupahoinvoinneilla (päivittäin tuli halattua pönttöä mooooonta viikkoa putkeen), niin kyllä yksi närästys kestetään taas sisukkaasti.

Ite soitin tänä aamuna neuvolaan ja sain ajan 1.4! Veikkaan, että ennen sitä oma doppler on jo ahkerassa äänienmetsästyskäytössä :D
 
Täällä ei onneksi närästele.. tänään 5+6, nälättää, pissattaa, ja kun nälättää nii ällöttää. Varailin alkuraskauden ultraan ajan ja sainki sen lauantaille :love017 jolloin täynnä 6+4 :)

Mukavaa viikkoa kaikille! :)
 
Hei!

Liitytään tänne varovaisesti... :) Eli niinhän siinä kävi että sain plussata :love017 Eilen CB:n digitesti näytti "Raskaana 1-2" :) Laskettu aika osuisi tuonne marraskuun loppupuolelle. Varsinaisesti LA on vaikea sanoa kun mulla on ollut niin erikoinen kierto ja ovis oli tosi myöhään. Oviksen perusteella LA olisi 22.11 ja viikkoja nyt kasassa 3+2

Ihmettelen kyllä miten mulla voi nyt jo raskaustesti näyttää plussaa, mutta pakkohan se on uskoa. Raskaana siis ollaan, ainakin toistaiseksi. Ens lauantaina teen uudelleen digitestin ja jos siihen saan "Raskaana 2-3", niin sitten soittelen seuraavalla viikolla neuvolaan :)

Pientä tuhrua mulla on ollut pari päivää (oletettujen menkkojen aikaan), mutta tänään enempi tavallisen valkkarin väristä, ilman ruskeaa/punaista sävyä.

Raskausoireita ei vielä oikeasti ole. Ehkä hieman mahaa turvottaa.

Tää on mulle jännää aikaa. Edellisessä raskaudessa osasin epäillä raskautta vasta jo oireiden ilmaannuttua ja plussasin muistaaksen 7+ viikolla. Eli silloin tämä alkupiinailu ja jännäily tuli kokonaan skipattua :grin Digitestiinkin tuli silloin heti "Raskaana 3+" :p

Ihanaa raskausaikaa kaikille! :) Toivottavasti kaikilla pysyy kyytiläiset mukana ja pääsemme iloitsemaan niistä onnenhetkistä marraskuussa 2014! :Heartred
 
Hei!

Liityn mukaan joukkoon!
Tänään on raskausviikkoja 4+4 ja laskettuaika olisi menkoista laskettuna 13.11.
Tein positiivisen raskaustestin jo viikko sitten eli rv 3+4, minulla oli vahva tunne, että raskaus on alkanut vaikka samana päivänä tuli hieman verta. Tein testin ja kappas, plussa tuli! Raskaus on vasta niin alussa, etten ihan hirveesti uskalla vielä riemuita. Varasin ajan yksityiselle varhaisraskauden ultraan viikolle 7+4 saamaan mielenrauhan :)

Minulla on esikoinen 4/2013

Itsestäni sen verran, että olen 29v. avoliitossa asuva pääkaupunkiseutulainen.
 
Tiikerityttö mullakin on toi doppleri, mut miten aikaisin sillä mahtaa kuulua? Eikä oo mikään erikois hieno/kallis vehje ollu, joku perus..


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Joo, ei se munkaan doppler mikään maailman ihmeellinen oo. Digitaalinäytöllä pitäis näkyä syketaso (tosin tuntuu, että se näyttää mitä lystää) ja äänet kuuluu joko kuulokkeilla tai masiinan kaiuttimesta. Viimeks mä sain äänet kuuluun joskus rv 10.n tienoilla... Sitä kyllä edelsi 4 hiljaista etsintäviikkoa! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Testaan näkyykö allekirjoitus oikein...

Muoks. Jee! Osasin tehdä tommosen!! :))
 
Pakko myös tulla mukaan! Taustaillut jo hetken ja tänään illalla uskaltauduin tekee testin vihdoin ja vahva plussa pärähti ikkunaan heti! Mahtava fiilis :love017 Alustava la 11.11. ja viikkoja kasassa 5+1 :Heartred Ja toista siis odotan. Oireina ollut aivastelu (joka ilmestyi myös ekaa odottaessani), lämmöt oli koholla viime viikon sekä menkkakipuilua ja kramppeja. Muuten hyvä fiilis ja onnellinen ennen kaikkea!! :happy093
 
Päätin uskaltatua mukaan! :) itse olen plussan saanut testiin 2.3 ja jännittänyt enemmän kun koskaan siitä asti. Syyskuisen keskenmenon vuoksi on täytynyt elää päiväkerrallaan. Muutama päivä plussan jälkeen alkoi ihmeellinen selkäsärky joka sai tosiaankin huolen nousemaan, koska aikaisemmissa raskauksissani joista tuloksena 2 lasta 09/10 ja 05/12 ei selkäsärkyjä ollut, tämä siis uusi oire minulle. Keskenmeno sen sijaan tapahtui varhaisessa vaiheessa ja oli täysin oireeton vuotoon asti. Huoli on kova, pikkukolmosesta haaveiltu viime keväästä, mutta yritys alkoi syksyllä kun kierukka poistettiin, raskauduin ekasta kierrosta, mutta se valitettavasti päätyi ikävästi. Kokemus jätti sen verran jälkensä, että uutta raskautta alettiin yrittää vasta helmikuussa ja jälleen plussaa näytti ekasta kierrosta, mutta miten käy sitten nyt? Pelottaa kamalasti.:sad001 Tämä siis minun tarinani, kiva luokea myös muiden tarinoita.:) Isot onnittelut myös kaikille muille Plussanneille! :Heartred:Heartred
 
Hei kaikille,
kirjoittelin jo eilen tuonne ensimmäinen pulla uunissa -ketjuun, tässä laiskan naisen copy/paste sieltä;

Olen tässä nyt muutaman päivän kierrellyt ketjuanne kui kissa kuumaa puuroa, mutta nyt rohkenen itsekin kirjoittaa. Testattu siis ti ja ke haaleat plussat, ja to jo hieman selvempi, mutta edelleen hennompi kuin kontrolliviiva. Takana km loppuvuodesta (ja toinenkin km aiemmin) joten ihan ekaa krt ei pulla ole uunissa. Mutta josko tämä pullanen kohoaisi loppuun asti. Kierrosta ei tietoa km jälkeen, mutta arviolta vko 5+ jotakin olisi. Oman arvioni mukaan la voisi olla joskus 16.11 tienoilla, eli nyt olis vko 4+? menossa.

Jännittää jonkun verran, mutta nämä raskaudet saavat minut muuttumaan näköjään rauhallisemmaksi. Ihan lievä etominen nostaa päätään, ja kuten viimeksikin poden nyt kovaa flunssaa. Elimistö toivottavasti vaan laskee puolustuksiaan pienen kiinnittyä kunnolla..? :Heartred
 
Hei!

Valtavasti onnea kaikille plussanneille!

Kirjoittelin jo enemmän "ketä meitä täällä on" -ketjuun. Nyt lyhyesti:


Meille tuli haalea viiva testiin 10.3 ja clear bluhun "raskaana 1-2 viikkoa 11.3. Mieli on odottavan jännittynyt ja toisaalta kovin levollinen. Koimme keskenmenon 10.2., jolloin viikkoja oli 6+1 (oviksesta) tai 7+1 (edellisistä kuukautisista). Tuossa raskaudessa oli koko ajan pelko ja epäilevä tunne, että onko kaikki hyvin. Eikä sitten ollutkaan.

Nyt, kun yksiäkään kuukautisia ei ehtinyt olla välissä, emme tarkkaan tiedä laskettua aikaa. Odottelen rauhassa, tai mahdollisimman rauhassa yli noista edellisen raskauden ikävistä viikoista. Jos/kun kaikki menee hyvin, niin sitten soittelen neuvolaan ja varailen au-aikaa, jotta saataisiin tietoa lasketusta ajasta.

Onnellista odotusta kaikille!
 
Liityn varovaisesti mukaan, kamalan haaleita plussia täälläkin bongailtu torstaista lähtien. Täysi ylläripylläriraskaus tämä, kun jonotellaan parasta aikaa koeputkihedelmöitykseen ja esikoinenkin on IVF-lapsi. Laskettuaika olisi kai 22.11. Pienokaisille tulisi ikäeroa 1v ja 11kk.
 
jeh, testi näytti silloin 15.pv negaa ja näytti vielä viime viikollakin..no tänään testasin (iltapäivällä) niin tuli haamu, tai ainakin uskon niin. LA menee jos vain nyt haamu vahvistuu niin 22.11. EHKÄ, se selviää sitten siinä ultrassa :) jippijai jei :) nojoo..aika lähelle menee esikon aknssa synttärit :D mut menkööt :P tässä vielä kuvaa ihan vain kun en itse usko tätä et ois ees haammu :D
 

Liitteet

  • IMG_0002.JPG
    IMG_0002.JPG
    38.2 KB · Katsottu: 28
On se haamu. :) Itselläni lähti vastaavasta tummumaan.
Varovaiset onnittelut!

Muoks. Omaa napaa hiukan. Tein Cb digin pe ja näytti jo Raskaana 3+ joten hetken aikaa nyt vaan uskottava olevansa paksuna. :D
 
Takaisin
Top