plussahan sieltä tuli

No nyt ehdin vasta kuulumisia päivittämään, eli eilisen päivän undulaatti tosiaan vietti kokonaan sairaalassa perhehuoneessa odottelemassa kohdunsuun avautumista. Illalla oli mennyt vedet ja nyt tänä aamuna puoli kymmenen maissa tuli viesti, että kohdunsuu vihdoin 5cm auki ja pääsivät vihdoin synnytyssaliin! Tosi pitkä synnytys ollut undulaatilla, joten peukutetaan kaikki nyt oikein kovasti, että loppu menee nopeammin ja nyytti on pian kainalossa!
 
Mikähän tosiaan tässä sivussa oli ku aamulla ei päässy kirjautumaan..

Minttumaaria: Hyvä hb sulla on ollu. Ei mullakaan kovin usein oo katottu, mut aina välillä.

Tulin kurkkimaan undulaatista uutisia. Varmaankin on jo nyytti sylissä. Eiköhän me loputkin päästä pian katsomaan millaiselta oma nyyttimme näyttää.. :)

Janikselle onnittelut etukäteen synttäreistä!
 
Just äsken tuli se kauan odotettu viesti Undulaatilta: Terve pieni tyttö syntyi 14.33, mitat 3030g ja 48cm. 12 min ponnistusvaiheella ja ilman tikin tikkiä :) Synnytyksestäkin jäi positiivinen mieli!

Vitsi että en pysty lopettamaan hymyilemistä [:)][:)] Ihanaa, et kaikki meni noin hyvin! Paljon onnea vielä koko perheelle pikkuprinsessasta!
 
Tuhannesti onnea Undulaatille ja koko perheelle!!! Koko päivän oon miettiny, että joko syntyi, kun kävin aamulla lukasemassa Amelien välittämät uutiset! Ja nyt piti tulla uudelleen malttamattomana katsomaan. [:D] Hahaa, mähän veikkasin sillon jo kauan sitten, että tyttö tulee! Intuitioni oli oikeassa, jippii!! [:)] Oottelen myös tarkempaa synnytyskertomusta... [;)]
 
Taaltakin suuren suuret onnittelut undulaatille [:D][:D] Ihanaa etta kaikki meni hyvin ja positiivinen fiilis jai[:D]
 
onnea undulaatille!!!! [:)]

mä taidan jäädä viimiseks... huhtikuulle menee kuitenkin[:D][:D] kävin äsken vähän loskalunta lapioimassa ja päivällä hakkaamassa petkeleellä jäätä autotallin edestä, josko vaikka auttais asiaan ettei oikeesti menis enään kauaa[;)][:D][:D] oon touhunnu kotihommiakin, saa nähdä toimiiko[:D]
mieskin on jo malttamaton[:)]

ja juu huominen, eli sunnuntai, olisi hyvä päivä syntyä(meidän mummilla ja ukilla on hääpäivä silloin)[:D] .. ja janis77 onnea jo nyt jos en huomenna jaksa tulla koneelle[:D]

mies hemmotteli mua eilen käytiin iltapäivällä jo saunassa, HÄN pesi mun hiukset!! [:)][:)] en itse jaksanut[:D] sit haettiin pizzat ja sipsiä+ dippiä ja katteltiin teeveetä lähekkäin[:)]
tänään hän teki ihanaa kalakeittoa! nam!

masuyksiössä on ollu tänään tavallista rauhallisempaa... tai sitten en ole vaan niin kiinnittäny huomiota kaiken touhuilun keskellä[:)]

hauskaa lauantai iltaa kaikille ja jännityksellä odotellaan kuka meistä lähtee seuraavaks synnyttämään[:D]
 
TSEMPPIÄ KAIKILLE VIELÄ POKSAHTAMATTOMILLE MAALISMASUILLE!!!
Montakohan teitä on vielä jäljellä? Ainakin Minttumaaria, Nona911 ja Leoni... onkohan muita! Voimia isojen masujen ja kolotusten kanssa! Pian koittaa teitinkin aika uskokaa tai älkää [:D][;)][:D]



 
Huomenta vaan kaikille!

Tosiaan, Leonikin on vielä täällä meidän ilonamme!

Undulaatille onnittelut vielä kertaalleen!  Jotenkin mullakin oli sellai kutina, että tytön undulaatti pyöräyttää.

Lähdetään tästä miehen kanssa katsomaan tonttia, kirpparille, leffaan ja ulos syömään.
 
Tuo vaavi mylläs koko viime yön ja onkin sit noussutkin hieman ylemmäs. Ainakin ahdistaa aikaslailla, kun oikoo taas kopiaan tonne kylkiin.. Huoh.. Alkaa jo tuskastuttaa, ettei tää synny ikinä..
No huomenna viimeinen neuvola ja sit saa aikaa äippäpolille.
 
heippa! täällä yhtenä kappaleena, edelleen... ei tuottanu ainakaan viellä tulosta noi loskatyöt...[>:][:D] no [:D]ehkä sitä hyvää kannattaa odottaa....[:D]

nemia, meillä on tänään koko päivän kanssa myllätty niin, että itseä jo sattuu... terävät oikomiset suoraan nivuseen tms...[:o]  sit jäin melkein meijän ruokapöytään kiinni[:D][:D][:D] kahviteltiin miehen kanssa pöydän ääressä ja nojasin kyynerpäilläni pöytään, masu oli luonnollisestikin pöydän "alla" ja sit se punkes kylkeä kohti ja jumitti mut hetkeks siihen[:D] hyvät naurut saatiin[:D][:D]

jännittää vähän toi tuleva viikko, kun mies on töissä....
 
Huomenta tännekin päin!

Luvattoman paljon on kulunut aikaa kun on ehtinyt kirjoittaa!!
Lukenut oon edes yrittänyt välillä... se kun onnistuu poika sylissäkin. [:)]
Meidän poitsu vaan vaatii huomiota ja on tuossa noita vieraitakin ollut viikonloppuna vauvaa katsomassa... itse asiassa pidettiin pienet vauvakutsut lauantaina ja olin tilannut kunnon kakun sekän voileipäkakunkin siskoltani (hän kun on tosi hyvä tekemään sellaisia) ja tietty lauantaina ei päässyt kaikki niin sitten osa tuli sunnuntaina.

Täällä onkin tapahtunut niin paljon tällä välillä ja Undulaattikin jo ehti pyöräyttää oman pienokaisensa!

Tsemppiä vielä jäljellä oleville Nemia, nona911 ja Minttumaaria sekä Leoni...ja muutkin vielä odottavat!

Käväisin tässä kirjoittamisen lomassa imettämässä tuota meidän pikkuherraa![:D]
 
heipä hei kaikki![:)]

minä täällä edelleen olen poksahtamatta (ehkä ainoana maaliskuisista)[>:][:D]

täällä on tosi hiljaista, en viitsi yksin täällä kirjoitella, joten musta kuuluu varmaan sit seuraavan kerran vasta kun vauva on maailmassa..[:)]

NLA kuulumisia..
pissa ok
paineet 126/78
rt
sf-mitta huikeat 36[:D]
painoa tullu viikossa 0.5 kg

saatiin aika äittipolille yliaikakontrolliin 5.4.. toivottavasti alkais tapahtuun paljon jotain ennen sitä, ettei tarvitsisi alkaa käynnisteleen.. 7.4 on 12 pv yli LA:n joten silloin alkaa käynnisteleen kuulemma hämeenlinnassa.

rupee jo sattuun noi liikkeet, kun on niin piukeena nahka[&:]

no mutta eipä muuta. onnea paljon kaikille jo synnyttäneille! ja tsemppiä viellä odottaville[:)]
 
Heippa!

Ensiksi kiitos kaikille onnitteluista!! [:)][:)] Lisäksi kiitos Amelielle päivityksistä! Synnytyksestä kerron tarkemmin lisää, mutta nyt voin sanoa, että meinasi kyllä epätoivo iskeä, kun perjantaiaamusta siellä sairaalassa oltiin ja lauantaina päivällä vasta vauva oli maailmassa!! Epiduraali kuitenki auttoi sitten niin ihanasti, että loppu meni tosi hyvin ja olin ihan yllättynyt, että tässäkö se nyt oli.. Ja mikä parasta, ei jouduttu leikellä välilihaa, eikä repeämiä tullut joten oma vointikin on jo tosi hyvä!
Neiti on mitä ihanin ja rakkain pakkaus. Isä ja äiti on molemmat ihan myytyjä, isä erityisesti on niiiiin ylpeä pienestä prinsessastaan [:)]
Eilen kotiuduttiin ja ensimmäinen yö meni kotona hyvin. Vauva tankkaa yöt ja päivät nukkuu paremmin, mutta itsekin oon kuitenkin saanut nukuttua! Ja siis maitoa tulee niin, että riittäisi vaikka parille muullekkin [:D]

Tsemppiä kaikille vielä yhtenä kappaleena oleville!! Höpisen myöhemmin lisää!


 
Nätti ja siro tyttö undulaatilla! [:)] Tosi hienoa, että selvisit ilman välilihan leikkaamista ja repeämiä!!

Hassua, mutta en ole missään vaiheessa harmitellut sitä, että en saanutkaan synnyttää alateitse. Vaikka ennen synnytystä en lainkaan ajatellut, että voisin joutua keisarinleikkaukseen. [;)] Ehkä muutaman kerran olen vähän pohtinut, että miltä se "oikea" synnytys sitten tuntuisikaan ja että olisihan sekin kuitenkin hieno kokemus. Ajattelen, että pääsin helpommalla, kun leikattiin ja kaikki kävikin niin nopeasti. Jos joskus saan toisen lapsen, niin alatiesynnytys on periaatteessa mahdollinen. Sanoivat mulle ihan heti jo siellä leikkaussalissa, ettei tämä yksi keisarinleikkaus estä toista syntymästä alateitse. Mutta jos toinenkin joudutaan leikkaamaan, niin sen jälkeen kaikki mahdolliset loputkin lapset joudutaan leikkaamaan. Onnekasta porukaa nää maaliskuun odottajat on ollu, ku kaikki muut ovat voineet synnyttää alateitse. [:)]
 
Tsemppiä koitokseen niille muutamille jotka täällä vielä odottelee nyyttiään saapuvaksi! Olen taustaillut viime aikoina ilman kommentointeja ja kuulumisien kirjoittelua, koneella olo on vähentynyt kummasti [:D] Kotona on ihana olla ja vauvan kasvua ja kehitystä ihan mahtavaa seurailla.

Hih, Undulaatilla on kestänyt ponnistusvaihe saman verran kun mulla. Ihana tytteli sullakin, onnea valtavasti!

Ainiin Nemialta piti kysyä että olitko jossain vaiheessa kertonut olevasi Janakkalasta? Imetyshorros päällä niin asiat unohtuu ja sekoittuu [;)] Jos näin kuitenkin oli niin samassa kunnassa majaillaan. Ite oon Turengista ja Hämylässä synnytin.

Nyt on taas riennettävä..
 
Nona: Nyt vaan pelottelet vauvaa käynnistyksellä, niin se tulee itekseen [;)] Tsemppiä sinne vielä, ja toivotaan ettei joudu käynnistelemään! Ja muista että toivoa ON vielä siihen niin kauan kunnes sitten olet sairaalassa käynnistystipassa tai millä tavalla sitten käynnistelevätkään. Meilläkin lähettiin tulemaan vain tunteja ennen käynnistystä itekseen... [:)]

Tsemppiä vielä muillekkin maalismammoille jotka vielä talsivat masunsa kanssa!

Undulaatti: IHANA tyttö!!!! Tuu ihmees kertoo heti kaikki kun ehdit ja jaksat! Ihanaa kuulla susta! [:)]

Me käytiin tänään miehen ja vauvan kanssa kaupoilla. Ostettiin pesutorniin sellanen liitin ja sit ajattelin et pitäähän sitä nyt varmaan uusia vaatteitakin ostaa kun ei mulla ole mitään juhlavaatteita ja ne ristiäisetkin on tulossa! Kokeilin mekkoa ja yllätyin kuinka kivan näköinen se oli päällä, kun en aikaisemmin ole mekkoja käyttänyt edes! Tuli myös ostettua siihen sopiva neule ja sukkikset. Vielä kengät pitäis saada, kun en usko että mun lökäkengät sopii pukuun [;)]
 
Takaisin
Top