Plussaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja siska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tehty haalea plussa ti, ke päiväpissasta jo ihan kunnon+ ja tänään digillä raskaana 2-3, ni kai täs täytyy jo uskoa :) kierto ollu vielä vähä pitkä ku lopetin esikon imetyksen toukokuun lopussa joten la ovulaatio-oireiden perusteella olis 14.2, menkoista viikkoa aiemmin mut ton tiistain hailuran perusteella uskon et toi 14-15.2 on aika lähellä totuutta. Käyn varmasti alkuraskauden ultrassa vielä tarkistaan viikot ettei nt asti tarvi jännäillä :nailbiting: esikko syntyny maaliskuun alussa -15, joten pikkusta vaille 2v tulis ikäeroa jos kaikki menee hyvin :) yk2 tärppäs:woot:

Tulithan sä Kaku tälle puolen ;) uskaltaisinkohan mäki tehdä jo huomenna digin jos sulla näytti jo nuota viikkoja ku samoihin aikoihin oli ovis!

Heips. Tein viime torstaina jo positiivisen raskaustestin, nyt ois kasassa 4+4. Aivan hurja ahdistus päällä, kun maaliskuussa raskaus päättyi keskenmenoon 7+6... Laskettu olis tästä ilmeisesti 16.2..

Onnittelut uusille plussaajille!

Candys, toivottavasti tällä kertaa raskaus sujuisi ja päättyisi onnellisesti helmikuussa siihen että saisitte pienen vauvan syliin :)

Moi! Ehkä mäkin uskaltaudun kuitenkin vähitellen tänne. Pari vk jo lueskellut täällä, mutta koska takana yksi kemiallinen ja varhainen km, olen edelleen hyvin varuillani, kuten täällä moni muukin.

Sain siis pari vk sitten dpo 9 haamun, dpo 11 haaleahkon plussan ja siitä eteenpäin selvät plussat (olen testannut aika monta kertaa...). Tänään vielä tein yhden liuskan, jotta näin ettei ainakaan haalistumaan ole lähtenyt. Nyt olisi ehkä rv 5 +1. La jotain 10-12.2 paikkeilla. Esikoinen toiveena täällä.

Täällä sama tarina kuin Candysilla. Maaliskuussa keskenmeno rv 7. Vaikea uskoa, että on raskaana, kun ei ole mitään oireitakaan. Toivottavasti tällä kertaa tyyppi pysyy kyydissä helmikuuhun asti. Nyt 4+2

Tervetuloa uudet! :) mulla oli ennen esikoista 2 km. Ja en olisi uskonut, mutta ensimmäiset pari päivää melkeinpä toivoin että tämä raskaus menisi kesken.. Sen jälkeen oon ollu itelle tosi vihanen ja pettyny, miten oonki voinu ikinäikinä toivoa keskenmenoa!?

5830 mun pojilla on ikäeroo noin 11 kuukautta, toinen syntyny heinäkuussa 2011 ja seuraava keSäkuussa 2012, ihan hyvin meni kahden kaa zemppiä, kyllä se siitä

Moi :)

Uskaltauduin nyt rekisteröitymään ja ilmoitin tonne la-listallekin, että 6.2. ois nyt sit vihdoin ja viimein merkitty kalenteriin meidän esikoisen oletettu syntymäpäivä. 2013 kesällä on aloitettu ja nyt ensimmäisestä IVF-tuoresiirrosta plussa (!). Ens viikolla eka ultra - jännittää muuten hiukan.

Tein siinä kans useamman testin ennenkun uskoin. Sen verran monta negaa ehtiny vuosien varrella tehdä, että tää plussa tuntu ihan kummalliselta :') Sit ne plussat oli vessan laatikossa rivissä, että pääsi aina välillä varmistamaan tulokset :D

Oireita oli alkuun paljonkin. Progesteronilääkitys saattoi tietty vaikuttaa.. Nyt tasaantuneet yleiseen kuvotukseen, pieneen lämpöön ja turvotukseen.

Onnea kaikille muille plussaajille!

Viime sunnuntain otin kaksi viivatestiä ja yksi clearblue nöyttötesti... Otin ensin vaan yhden viivatestin ja kun siinä sitten oli kaksi viivaa niin piti ottaa vielä kaksi testiä :happy090 clearbluen testi näytti 1-2 v. (eli 3-4 v.) ja nyt viikko myöhemmin otin taas clearbluen näyttötesti ja nytt oli 2-3 v.! ( eli 4-5v.). Sanoisin että toi 5 v. täsmäisi...

Miten tarkkoja noin näyttötesti ovat? Onko ne täsmäänny teille?

Axu mä tein dpo12 näytti 1-2 ja dpo 17 näytti 2-3 ja edelleen dpo 20 näytti 2-3. Ihan ok pitää paikkaansa, hoppuilin vaan tuon vipan testin kans..

Takaisin