Plussaa

Mulla ei varinaisesti ole unettomuuta, mutta saatan virkistyä tai kuukahtaa ihan ykskaks, esim. puol kasin aikaa illalla oon ihan valmis nukkumaan, mutta kun sit vihdoin raahaudun sänkyyn tunnin kuluttua menee joku 20 min ja oon ihan yks kaks tosi pirteä ja unta saa vasta kahden jälkeen - kiva siinä sit herätä aamulla töihin viiden maissa, jessus ku on aamulla sit ihan tööt noustessa :dead:

Itse oon kans miettinyt varhaisultraa, mut pitääpi miettiä nyt vielä ja kattella löytyiskö joku kukkarollekin sopiva ratkaisu..
 
siska täällä myös ihan samanlaista! Normaalisti olen aivan älytön yökukkuja, menen mielelläni vasta yökahden-kolmen aikaan nukkumaan. Nyt alkaa väsyttää jo iltayhdeksän maissa o_O.
 
Plussattu kp 29/28, haamu jo kp 26/28. Laskettu aika menee 8.2.2017. Toivottu ja odotettu toinen lapsi tuloillaan.
 
Maarika, no joo, sairauskassan piikkiin ja historiaan nähden niin varmasti itsekin tossa tilanteessa menisin

Onnea ja tervetuloa mukaan Olivia!

Täällä tuli taas viime yönä pyörittyä sängyssä.. Aamusta olisi voinut sitten taas jatkaa unia varmaan ties kuinka pitkään.
 
Heippa! Meille tulee nyt neljäs, kotona pojat 9/11, 6/13 ja 4/15 syntyneitä. Vähän hirvittää kun vauhti tästä vielä kiihtyy :joyful: Vielä ei ole onneksi väsymys iskenyt, vähän ällöttää kyllä.
 
Moi kaikille ja onnittelut plussista :)
Joskos minäkin tänne uskaltautuisin koska, tänään testiin pärähti selkeä plussä :nailbiting:
Oloja ei oo mihinkään suuntaan ja siks ehkä vähän hermostuttaa.. Yritystä takana 12/15
Esikoinen täyttää 2v. ihan kohta.:Heartred
 
Onnea Tintti ja Kengurumamma, ihanaa että tulee lisää helmikuun odottelijoita!
 
Täällä plussattu kp28 ja LA siis 4.2. Toinen tulossa.
Oman "raskaushistorian" vuoksi sain neuvolan kautta ar-ultran 14.6. ja eka neuvolakin on jo ennen juhannusta. Nyt vaan jännätään että pysyykö tämä pikkunen matkassa kun on koettu 3x km rv7-11. Oireena väsymys, palelu ja paineen tunnee kohdun seutuvilla...
 
Heips, minäkin ilmottaudun mukaan :) Mä tein plussatestin eilen, omien laskelmien mukaan laskettuaika olisi 4.2.2017. Mulla on aika sama tilanne kuin Kengurumammalla, oloja ei oikeastaan oo ollut vielä mitään ja mulla kohta esikoinen 2v (syntynyt 07/14). Toisen yritys aloitettiin lokakuussa häiden jälkeen ja nyt pärähti plussa testiin :)

Unettomuutta on jonkun verran ollut viime aikoina, niin kuin jollain muullakin oli? :) edellisessä raskaudessa kuukahdin aina ysin aikaan illalla sohvalle :grin
 
Nyytikki2, onko sulla ollut raskauksien välissä nuo keskenmenot? Tsemppiä kovasti, toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa mukana :Heartred
 
Onnea Nyytiki ja Overa!
Toivottavasti Nyytikki kaikki sujuu nyt hyvin ja saatte toisen lapsen syliin asti :)

Täällä oli myös sitä unettomutta ja siihen rinnalle tietysti kovaa väsymystä. Koko viikon ollut tosi hankalaa nukahtaminen.. sitä ongelmaa ei ole juuri ollut esikoisen syntymän jälkeen, päinvastoin nukahtanut yleensä heti kun sänkyyn päässyt. Nyt tulee vaan pyörittyä.
 
Heippa kaikille ja hurjasti onnea plussista :)

Täällä plussattu tänään ehkä hieman haaleasti, mutta erittäin selkeästi viikoilla 3+5. :Heartpink Pahoinvointia, oksentelua ja närästystä on ehtinyt olla jo muutaman päivää... Nuoresta iästäni huolimatta on tämä vauva hyvin toivottu!
 
Tervetuloa mukaan porukkaan Nannaaa :) Kiva vaan että on eri ikäistä sakkia! oivoi, sulla on heti alkanut oireet :hungover: tsemppiä niiden kanssa jaksamiseen :)
 
Onnea Nannaa! Hui, tuollaiset oireet jo noin aikaisessa vaiheessa! Siis että ihan oksenteluakin :wideyed: Jos siellä onkin kaksoset :wink
 
Kiitoksia! :) Kyllä tässä on joo ihan 24/7 kuin paraskin krapula päällänsä... Kaksoset ei olis kyllä mikään ihan mahdoton juttu, meillä on yleensä äitin puolella suvussa mennyt niin, että joka toinen saa tuplat ja munhan vuoro se sitten niinkun olis... :D Huiiii!
 
No sittenhän se sopisi kuvioon :grin jäädään jännäämään montako kappaletta siellä kasvaa :love017 tsemppiä olojen kanssa!
 
Makoilen tässä sohvalla pahoinvoinnin kourissa. Kiva oli löytää foorumille. Pas-alkuinen raskaus, josta tein ekan plussan jo pp10. Testejä on ehtinyt kulua vino pino. Ei meinaa millään uskoa! Viimeisin digi sanoi maanantaina raskaana 2-3, joten kai se raskaus on ja etenee. Ar-ultra 17.6. Jospa siellä sitten konkretisoituisi.
 
Paljon onnea sufi ja Villiyrtti!
Tsemppiä Villiyrtti pahoinvoinnin kanssa. Voisin kuvitella että ultrassa konkretisoituu edes vähän. On se vaan mahtavaa päästä kurkkaamaan pikkuruista ja kuulla sydämen syke :) Sun ei tarvitse sitä pitkään odotellakaan. Vaikka odottavan aika voikin olla pitkä...
 
Täällä myös pahoinvointi tullut kuvioihin :D syödä pitäis vähän väliä,mut siitäkin tulee välillä ällötys :p
 
Takaisin
Top