Plussaa

siska

Sanavalmis juttuseppä
Heinämammat 2018
Lokakuiset 2023
Hei, ajattelin olla se rohkea joka uskaltaa tehdä aloituksen tänne Helmikuisten puolelle.
Eli tänne voi tulla ilmoittelemaan plussista ja ajatuksistaan sen suhteen - toivottavasti saadaan tänne nopsasti porukkaa juttelemaan :) tervetuloa kirjoittelemaan!

-
Eli itse olen juuri plussannut, haalealla mutta varmalla viivalla. Laskelmien mukaan la 6.2 tai 7.2.. Ylihuomenna vielä teen uuden testin, että näkee vahvistuuko viiva :) muutaman päivän tässä on jo ollut kyllä aika plussa fiilis, kun menkkamaisten kipujen sijaan on ollut vaikka mitä ihmeen pistelyä ja vetäisyjä alavatsassa tuntunut :P
 
Heippa!

Onnea plussasta! Täällä myös muutama päivä sitten plussattu haaleasti dpo 10. Oireet on aika voimakkaat niin ei ole tullut tehtyä toista testiä varmuudeksi. Voi olla että pitää ensi viikolla tehdä uusintatesti :)

Mulla oireina ollut kevyttä pahoinvointia ja samankuuloista vatsan nipistelyä minkä siska mainitsit. Vähän on vielä epätodellinen olo. Laskettu aika näillä näkymin 7.2.2017.

Tein ryhmään listan lasketuille ajoille.

Onko sulla esikoinen kyseessä? :)
 
Ilmoittelinkin itseni tonne listalle, mutta vastataan nyt tännekin, että juu esikoinen tulossa :) Aika epätodellinen olo itsellänikin, vaikka vähän tätä jotenkin osasikin aavistella, mutta eiköhän se pikkuhiljaa ala ajatuksena uppoomaan :p
 
Heippa! Onnea plussasta siska ja heihei :).

Täällä tänään testattu haalea mutta aivan selvä plussa Pregcheckin testillä ja hieman haaleampi Apteekin omalla, dpo 13. Tosin jo pari päivää sitten sain haaleista haaleimman roskishaamun testiin, mutta ennen tämän päivän selkeää viivaa en vielä uskaltanut toivoa parasta. Nyt sitten hurja jännitys pysyykö kyydissä. Tämä on meille ensimmäinen, ivf:n tulos, hartaasti odotettu :).

Huh, pää pyörällä vieläkin!
 
Joo, eiköhän se hiljalleen tule aina vaan todellisemmaksi. Tosin itsellä oli esikoisen kanssa vielä synnärillä vähän sellainen olo että täh, meille ihan oikeasti tuli vauva :wideyed: mutta kyllä ne ultrat ja liikkeet tekee siitä odotuksesta todellisempaa. Ja tässä alkuvaiheessa oireet ja se plussa siinä testissä!

Hurjasti onnea Bianca! Toivottavasti pieni pitää sitkeästi paikkansa :)
 
Onnee kovasti kaikille plussanneille! :) mieki liityn teijän joukkoon. Itellä 3 ihanaa tyttöä jo ennestään. Toivotaan kovasti että kakilla pysyy matkalaiset kyyvissä! ❤ ite ku en kierrosta oo ihan varma, ni saattaa muuttuu laskettuaika tammikuuks tai pitemmälle helmikuuta, mutta laskurin mukkaan laskettuna 1.2 ois :)jännittää ihan samalla tavalla ku jokaista oottaessa. :D
 
Tervetuloa mukaan Jenni ja onnea plussasta!

Ei tätä tosiaan ihan vielä meinaa uskoa todeksi. Sitä kun on vuosikaudet tehnyt negatiivisen testin kierto toisensa perään ja ehtinyt jo tottua siihen pettymykseen kun kuukautiset alkaa... Ja nyt yhtäkkiä kaksi viivaa testissä! Mahtava fiilis, olen tehnyt tänään jo kaksi testiä tosiaan ja käynyt varmaan sata kertaa niitä viivoja tuolla vessassa ihailemassa :D.
 
Tervetuloa ja onnea jenni ja sissi!
Onko sulla jenni odotukset muuten eronneet toisistaan? Itsellä vasta toinen menossa niin jännityksellä odotan meneekö saman kaavan mukaan vai miten eroaa edellisestä :)

Voi että Bianca, vaikea edes kuvitella miltä se plussa tuntuu vuosien odottelun jälkeen! Ihan mahtavaa että vihdoin saitte toisenkin viivan testiin :)
 
Heipä hei kaikille ja onnittelut plussista! ❤

Minulla on ennestään 6 ja reilu yksi vuotiaat tytöt. Pää on kovasti pyörällään kun tarkoituksena on mennä syksyllä takaisin töihin ja lasten hoito yms. asiat tässä hoidettu ja sitte ollaankin raskaana. :happy:
Töihin tässä silti on mentävä kun puolestaan mies jää kotiin kun minä menen töihin. Vähän lyhyeksi tuo työputki nyt sitten jää... :joyful:

Kauhea pahoinvointi ja väsymys jo päällä. Edellisestä kesti 7 kktta tuo pahoinvointi ja lopussa ison mahan kanssa yrjö tuli aina kun pään laski alaspäin. Toivon että nyt pääsisin hieman helpommalla... Samaten yleensä harjoitus supistukset ja kovat kivut on alkanu siten että oon joutunu olemaan töistä pois ja jäämään varhaiselle äippälomalle kun fyysistä työtä teen. Saa nähdä miten nyt menee.
 
Joo eipä hirveen kauaa kerkee töissä olemaan :D mulla alkais 16.8 työt ja tyttö menee silloin päiväkotiin. 30.12 alkais vissiin äippäloma,mut viimeksikin jäin hiukan ennen saikulle ja tyttö syntyikin jo rv 36
 
Täällä myös plussattu! Viime viikolla ensin hädin tuskin silmin havaittava viiva, siitä pari päivää myöhemmin jo vähän vahvempi viiva ja tänään digitestillä "raskaana 2-3 viikkoa" :Heartred Lasketusta ajasta en ole ihan varma, kun kierto on ollut vielä vähän epäsäännöllinen, kun lopetin esikoisen imettämisen vasta n. 1,5 kk sitten. Mutta luultavasti ihan helmikuun alkupuolella olisi LA. Kotona siis ennestään 1/15 syntynyt tyttö ja toinen lapsi olisi siis tulossa :) Nyt vain sormet ristiin, että kaikki menee hyvin!
 
Onnea kaikille plussista! Tarrasukkia kaikille matkaan :P
Hienoa, että näin nopeasti tänne saatiin ihmisiä keskutelmaan :)
 
Vau, Maarika, teillä tulee sitten olemaan vauhtia (ainakin) kolmen pikkuisen ja yhden vähän jo isomman kanssa! Tosin riippuu tietysti myös lasten luonteista :) Toivottavasti tää raskaus menisi nyt helpomman kautta!

Onnea myös markelle! Toivotaan että teilläkin menee kaikki hyvin :)
 
Muilla ollut jo unettomuutta? Mä en oo nyt kahteen yöhön nukkunu juuri ollenkaan,vaikka väsymys on kova
 
Heihel kirjoitin ehkä vähän huonosti..tarkennan itselläni siis nyt 2 tyttöä; toinen 6 vuotias ja toinen 1v4kktta. :joyful::) mutta juu kiirettä ja hulinaa tulee siltikin olemaan jos maaliin päästään tämän kolmannen kanssa. Tämä nuorempi on oikea hulivili ja paljon on harmaita hiuksia nyt jo tullut äipälle..tuntuu ettei vauvavuotta ollutkaan kun alkoi niin omatoimiseksi aikaisin. Samaten lähti kävelemään aikaisin ja nyt juoksee joka paikkaan... :happy093

_sissi mulla on ollut unettomuutta. Noh en oo nyt muutenkaan tässä melkein pariin vuoteen nukkunu kunnolla kun taapero heräilee öisin vielä. :dead: tuntuu että oma ikä ei helpota asioita yhtään...päinvastoin kaikesta unettomuudesta kestää toipua tosi pitkään. Ärsyttävää kun ei iltaisin nukuta vaikka väsymys on kovaa. Mulla on myöskin tosi pahaa pahoinvointia pitkälle iltapäivään ja välillä myöhään yöhön saakka.

Kesäkuun puoleenväliin sain ajan yksityiselle varhaisultraan. :p siellä sitten selviää tarkat viikot ja sydämen syke.:love017 onneksi päivät menee lapsosten kanssa kiitämällä...olen meinaan huono odottaan asioita...
 
Voi anteeksi Maarika :grin Hulinaa mutta ei ihan niin kuin ymmärsin aluksi! Meillä myös tuollainen aika aktiivinen vuoden ikäinen kotona ja vähän jo jännittää mitä siitä tulee kun on kaksi pientä. Etenkin jos tämä toinen osoittautuu yhtä vauhdikkaaksi ja temperamentiltaan tuliseksi :rolleyes:kuten esikoinen.

Eilen olisin sissille vielä vastannut että en ole kärsinyt unettomuudesta mutta viime yönä pyörin sängyssä useamman tunnin ajan ennen yötä. Toivottavasti oli vaan tämä yksi yö..

Oi, varhaisultra olisi kyllä aika ihana mutta en kyllä todennäköisesti raaski sellaiseen mennä.
 
Muokattu viimeksi:
Heihel en minäkään muuten raaskisi varhaisultraan yksityiselle mutta kuulun työpaikkani sairauskassaan joka maksaa nämä kustannukset. :happy:
Hulinaa sitten sinullakin piisaa.

Minulla oli edellisessä elämässäni kolme keskenmenoa joten minulle on tärkeää käydä ensin ultrassa tarkistamassa pikkuisen vointi/sydämen syke. Sitten vasta soittelen neuvolaan..
 
Takaisin
Top