Plussaa

Varovasti uskaltaudun tänne sivuille kirjottelemaan ja lukemaan muiden kommentteja. Onnea kaikille plussanneille! Plussa pamahti viikonlopun aikana neljään eri testiin eli kai se on uskottava, että raskaana ollaan. :) Laskurin mukaan laskettu aika 22-23.2., digitesti näyttää raskaana 2-3viikkoa. Tämä on ensimmäinen ja pää on aika sekaisin, mitä on tapahtunut. Huomenna vissiin soitettava neuvolaan... Jännittävää!
 
Muokattu viimeksi:
Täällä oli pakko tehä yks plussatesti taas ku oireettomuus saa epäilemään oloja :oops: no komea plussa onneks :grin oman arvion mukaan 5+6 Tänään. varhaisultra varattu ensmaanantaille :angelic:
 

Liitteet

  • 20160620_165923.jpg
    20160620_165923.jpg
    276.1 KB · Katsottu: 47
Kaku, mulla on huomenna eka neuvola ja teki mieli kans tänään hakea vielä yksi testi apteekista ja tehdä ennen neuvolaa mutta sain oltua hakematta :grin
 
Marke, mä en oo ees varannu viel neuvolaa:facepalm: jos huomenna muistas/ehtis mut menee kesälomareissun takia heinäkuun lopulle kyllä jos en jo heinäkuun alussa änkiä näytille :rolleyes:
 
Mulla on torstaina jo sen takia neuvola ku oma täti jää lomalle ja halusin sille ajan :)
 
Onnittelut plussanneille! :)
Minä sain aikaiseksi vasta tänään soittaa neuvolaan. Tänään ultran mukaan 9+3. Huomiseksi sain ajan kun oma tuttu terkkari jää sit lomille. Np ultraan varattiin myös tänään aika. 11.7. aika ja viikkoa ennen pitää käydä verikokeissa. Vähän tiukille menee tuon verikoe ajan kanssa kun ei olla maisemissa jussin jälkeen. :joyful: pitää siis huomenna varata sekin.

Mä oon jo ihan puhki kaikesta väsymyksestä ja pahoinvoinnista. Miten 1,5 vuoden aikana kerkii unohtaan kaiken!! :hungover::wink:oops::p:laughing025

Jaksuja kaikille! :love017 miehellä vielä huomenna viimeinen iltavuoro ja sit alkaa toivottavasti (olojen osalta) ihana loma! Tarkoituksena ainakin mökkeillä, kalastaa ja retkeillä lasten kanssa..
 
Oli kans pakko tehdä taas testi ku ei meinaa uskoa et on raskaana. Digitesti näytti 2-3 viikkoa niin ku pitikin. Jos nyt lopettaisi testailun ja odottelis ekaan ultraan 4.7. asti :Heartred
 
Moikka!
Onnittelut plussanneille! Ilmoittaudun mukaan keskusteluun, olen plussannut jo muutama viikko sitten, mutta laskettuaika on vielä hukassa, digi näytti viikonloppuna 3+ ja huomenna menen varhaisultraan selvittämään asiaa. Veikkaan jotain helmikuun puolta väliä.
Meillä on esikoinen 02/14 ja tämä lapsi on todella toivottu
 
Hei, varovasti ehkä minäkin uskallan ilmoittautua joukkoon :D eli plussasin ekan haalean viivan tuossa juhannuspäivänä mökillä ja kun en kerralla uskonut niin tein sit 5 testiä mistä viimeisin oli digitesti. Nuo 4 ekaa oli vähän haamuviivoja, mut digitesti näytti, että 2-3 viikkoa raskaana. Eli sitä ehkä uskaltaa luottaa jo, että sieltä joku on tulossa :) ensimmäinen kun on, niin tekisi mieli kertoa kaikille, mutta toisaalta pelottaa, että entä jos käy huonosti. Minä oon aika ollut tällainen murehtia :D eka neuvola on vasta heinäkuun lopussa ja tuntuu ettei sinne asti malta odottaa :D onneks heinäkuu on lomaa, kun meinaa väsymystä ja selkä/lonkka vähän kipuilla. Saa onneksi levätä :)
 
Tänään tulikin postissa aika raskausden keston määritykseen jo keskiviikoksi! Toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin ja pieni sydän sykkisi :) :Heartred
 
Heippa kaikille! Ilmottaudun myös mukaan keskusteluun, pari päivää sitten plussattu, aika epätodelliset fiilikset edelleen! La olis 23.2. jota ei siis vielä vahvistettu. Meillä tosiaan kolme veijaria ennestään ja neljäs tulee uuteen liittoon. Pienellä varauksella intoillaan raskaudesta, kunhan kaikki menis hyvin loppuun asti. Kovasti tekis mieli kertoa kaikille, mutta toistaiseksi se on salaisuus.
 
Heippa! Ehkä hyppään mukaan, vaikka mitään todellista tämä mahdollinen raskaus ei vielä ole. Viime viikonloppuna tein plussatestin kun harmistuin ennätyspitkästä kierrosta (kp 48 ja lähitulevaisuudessa raskautumisen toive) ja järkytyin kun näin kaksi viivaa. Ehkäisy oli vielä käytössä ja toinen lapsi ajatusasteella mutta joku tahtoyksilö sieltä hyppäsi matkaan! Kierrot imetyksen loputtua epäsäännöllisiä eikä lasketusta hajuakaan mutta rv n.4+3-7+3 ehkä mennään :) 11.7. yksityiselle tarkistamaan, neuvola menisi summassa nt-ultraan.
 
Joo ja ettei tuo viisi testiä riitä, niin terveydenhoitaja laittoi vielä verikokeisiin, että varmistetaan raskaus :D
 
Onnea plussista!
Kovin tuttuja fiiliksiä. Olo on niin onnellinen ja innostunut, että haluaisi kertoa koko maailmalle tästä ihanasta uutisesta. Toisaalta takaraivossa jyllää huoli ja pelko... Toivottavasti kaikilla raskaus etenee hyvin ja pästään paina jakamaan tää iloinen asia perheen ja muiden läheisten kanssa. Tsemppiä kaikille! ❤️ V1lhelmiina, minkä ikäinen esikoinen sulla on? Sitkeä vauveli ilmeisesti tänä seuraava
 
Mammattaa, puolitoistavuotias on tuo esikoinen. Parin kolmen vuoden ikäeroa olin toivonut ja yritys olisi alkanut varmasti pian :) laskin vähän sen varaan että vähän aikaa saa yrittää ennen tärppiä. esikoista yritettiin melkein vuosi enkä ollut kovin optimistinen että raskautuminen olisi nytkään kovin helppoa ylipitkillä ja epäsäännöllisillä kierroilla. Yhdistettynä kahden kolmivuorotyöläisen elämään, kun halut ja menot kohtaa aika harvoin :p
 
Täällä pätkähti raskaustestiin plussa pari viikkoa sitten rv 4 alussa. Pari päivää sitten tuli tehtyä vielä toinenkin testi kun oli niin epäuskoinen olo, ja kyllä olivat viikotkin nousseet digitestin mukaan. Plussasin yrittämisen aloituksen jälkeen jo toisesta kierrosta ja ensimmäinen raskaus kyseessä, joten sisäinen pikku pessimistini huutelee, että on vielä aivan liian aikaista iloita.. Ensimmäinen neuvolakin on vasta elokuun puolessa välissä, sillä muutin ulkomaille vuodenvaihteessa ja täällä ei ole mitään käyntejä ennen 12. raskausviikkoa. Kovasti on toivottu tämä raskaus, joten ei voi muuta kuin odotella ja toivoa parasta :happy:
 
Takaisin
Top