Hei, ajattelin olla se rohkea joka uskaltaa tehdä aloituksen tänne Helmikuisten puolelle.
Eli tänne voi tulla ilmoittelemaan plussista ja ajatuksistaan sen suhteen - toivottavasti saadaan tänne nopsasti porukkaa juttelemaan :) tervetuloa kirjoittelemaan!
-
Eli itse olen juuri plussannut, haalealla mutta varmalla viivalla. Laskelmien mukaan la 6.2 tai 7.2.. Ylihuomenna vielä teen uuden testin, että näkee vahvistuuko viiva :) muutaman päivän tässä on jo ollut kyllä aika plussa fiilis, kun menkkamaisten kipujen sijaan on ollut vaikka mitä ihmeen pistelyä ja vetäisyjä alavatsassa tuntunut :P
Eli tänne voi tulla ilmoittelemaan plussista ja ajatuksistaan sen suhteen - toivottavasti saadaan tänne nopsasti porukkaa juttelemaan :) tervetuloa kirjoittelemaan!
-
Eli itse olen juuri plussannut, haalealla mutta varmalla viivalla. Laskelmien mukaan la 6.2 tai 7.2.. Ylihuomenna vielä teen uuden testin, että näkee vahvistuuko viiva :) muutaman päivän tässä on jo ollut kyllä aika plussa fiilis, kun menkkamaisten kipujen sijaan on ollut vaikka mitä ihmeen pistelyä ja vetäisyjä alavatsassa tuntunut :P
mutta kyllä ne ultrat ja liikkeet tekee siitä odotuksesta todellisempaa. Ja tässä alkuvaiheessa oireet ja se plussa siinä testissä!
Lasketusta ajasta en ole ihan varma, kun kierto on ollut vielä vähän epäsäännöllinen, kun lopetin esikoisen imettämisen vasta n. 1,5 kk sitten. Mutta luultavasti ihan helmikuun alkupuolella olisi LA. Kotona siis ennestään 1/15 syntynyt tyttö ja toinen lapsi olisi siis tulossa :) Nyt vain sormet ristiin, että kaikki menee hyvin!
tuntuu että oma ikä ei helpota asioita yhtään...päinvastoin kaikesta unettomuudesta kestää toipua tosi pitkään. Ärsyttävää kun ei iltaisin nukuta vaikka väsymys on kovaa. Mulla on myöskin tosi pahaa pahoinvointia pitkälle iltapäivään ja välillä myöhään yöhön saakka.
onneksi päivät menee lapsosten kanssa kiitämällä...olen meinaan huono odottaan asioita...