+++++ Plussa ++++++

Mä en digiä raaskinut mutta eikös ole aika tukevasti paksuna jos saa tunnin pidätyksellä hetken mielijohteesta tehtyyn testiin leffa viivat 5+3 :D

0fdf841075d1d51c00cd17b11421117a
.
Eiköhän tää testailu jo riitä :D
 
Mä en digiä raaskinut mutta eikös ole aika tukevasti paksuna jos saa tunnin pidätyksellä hetken mielijohteesta tehtyyn testiin leffa viivat 5+3 :D

0fdf841075d1d51c00cd17b11421117a
.
Eiköhän tää testailu jo riitä :D

Riittää :D
Ajattelin itsekin koittaa tänään samalla logiikalla.
 
Heippa!

Mä ilmoittaudun kans tosi varovaisesti tänne marraskuisten joukkoon :shy: :greet025 Takana yksi raskaus, joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 10+. Keskenmeno huomattiin viikolla 12 np-ultrassa... Tuosta on nyt jo kolmisen kuukautta, ja nyt näyttäisi siltä, että raskaana taas olisin. Menkat on myöhässä kolmatta päivää, ja tänään tuli testiin haalea viiva, mutta viiva kuitenkin! Testasin vielä päivällä uudestaan ja sama tulos oli! Täytyy nyt seurailla, että lähteekö ajan kanssa vahvistumaan. Kauhea pelko kuitenkin koko ajan takaraivossa tuon edellisen raskauden keskenmenon vuoksi, eikä oikein uskalla antaa itsensä innostua :sorry: Lapsi olisi niin odotettu.. Yritystä takana 1,5 vuotta.

Niin ja laskettu aika olisi 18.11. :love017
 
Heippa!

Mä ilmoittaudun kans tosi varovaisesti tänne marraskuisten joukkoon :shy: :greet025 Takana yksi raskaus, joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 10+. Keskenmeno huomattiin viikolla 12 np-ultrassa... Tuosta on nyt jo kolmisen kuukautta, ja nyt näyttäisi siltä, että raskaana taas olisin. Menkat on myöhässä kolmatta päivää, ja tänään tuli testiin haalea viiva, mutta viiva kuitenkin! Testasin vielä päivällä uudestaan ja sama tulos oli! Täytyy nyt seurailla, että lähteekö ajan kanssa vahvistumaan. Kauhea pelko kuitenkin koko ajan takaraivossa tuon edellisen raskauden keskenmenon vuoksi, eikä oikein uskalla antaa itsensä innostua :sorry: Lapsi olisi niin odotettu.. Yritystä takana 1,5 vuotta.

Niin ja laskettu aika olisi 18.11. :love017

Tervetuloa :)
 
Heippa!

Mä ilmoittaudun kans tosi varovaisesti tänne marraskuisten joukkoon :shy: :greet025 Takana yksi raskaus, joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 10+. Keskenmeno huomattiin viikolla 12 np-ultrassa... Tuosta on nyt jo kolmisen kuukautta, ja nyt näyttäisi siltä, että raskaana taas olisin. Menkat on myöhässä kolmatta päivää, ja tänään tuli testiin haalea viiva, mutta viiva kuitenkin! Testasin vielä päivällä uudestaan ja sama tulos oli! Täytyy nyt seurailla, että lähteekö ajan kanssa vahvistumaan. Kauhea pelko kuitenkin koko ajan takaraivossa tuon edellisen raskauden keskenmenon vuoksi, eikä oikein uskalla antaa itsensä innostua :sorry: Lapsi olisi niin odotettu.. Yritystä takana 1,5 vuotta.

Niin ja laskettu aika olisi 18.11. :love017

Tervetuloa ja onnea plussasta!
Meillä meni samalla tapaa 3 kk sitten kesken juuri ennen nt-ultraa. Samat mietteet sen suhteen, että kovinkaan ei vielä uskalla iloita. Toivotaan kuitenkin että tällä kertaa olisi molemmilla parempi tuuri. :)
 
Varovaisesti täällä myös mukana :salut

Laskettu aika sovellusten mukaan 13.-16.11. :)
Eka neuvola-aika 25.3.

Eka raskaus, joten pelottaa koko ajan et menee kesken, vielä ollut haaleeta viivaa. Jatkan kyllä testailua niin kauan että tumma viiva :p
 

Liitteet

  • 20190308_065908.jpg
    20190308_065908.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 34
Liuskatestiin tuli tänään toooosi haalee viiva :/ muihin on hieman vahvempi tullu.. Mitähän tää meinaa..
 
Tervetuloa jann!

Voi olla ihan testistä kiinni. Jos oot eilen saanut digiin 1-2 niin hcg on vielä alle 150. Mitkä viikot sulla nyt on ?
 
Tervetuloa jann!

Voi olla ihan testistä kiinni. Jos oot eilen saanut digiin 1-2 niin hcg on vielä alle 150. Mitkä viikot sulla nyt on ?

Kierrot olleet hieman epäsäännölliset 6kk aikana, mutta viime kierrossa ovis oli pari päivää aiemmin kuin yleensä (eli kierto about 32pvä? Sitä ennen oli 36 pvää).
Flo ja Preglife näyttää hieman eri tuloksia, mutta about 4+1? Eli 5viikko? Olenko ymmärtänyt oikein.. Vaikka viime menkat alkoi 5.2. Jos joku fiksumpi osaa laskea viikot niin olisin kiitollinen :grin
Ilmeisesti kierron kesto jne. eri muuttujat vaikuttaa laskettuun aikaan..
 
Kierrot olleet hieman epäsäännölliset 6kk aikana, mutta viime kierrossa ovis oli pari päivää aiemmin kuin yleensä (eli kierto about 32pvä? Sitä ennen oli 36 pvää).
Flo ja Preglife näyttää hieman eri tuloksia, mutta about 4+1? Eli 5viikko? Olenko ymmärtänyt oikein.. Vaikka viime menkat alkoi 5.2. Jos joku fiksumpi osaa laskea viikot niin olisin kiitollinen :grin
Ilmeisesti kierron kesto jne. eri muuttujat vaikuttaa laskettuun aikaan..
Mulla kans vähän epäsäännöllinen kierto ollut, vaikka pari viime kiertoa ollut vähän säännöllisempiä. Niin olen itse nyt laskenut sen 28 päivän mukaan, mikä on se keskimääräinen kierron pituus. Koska kyllähän se sit tarkentuu ultrassa :)
 
Mulla kans vähän epäsäännöllinen kierto ollut, vaikka pari viime kiertoa ollut vähän säännöllisempiä. Niin olen itse nyt laskenut sen 28 päivän mukaan, mikä on se keskimääräinen kierron pituus. Koska kyllähän se sit tarkentuu ultrassa :)

Milloin sulla alko viime menkat? Kun laitoin Flohon pari viikkoa sit oviksen niin arvioi että tänään ois alkanut menkat.
 
Varovasti liityn mukaan. Putosin huhtikuisista syksyllä kun todettiin kkm rv 10+1, oli mennyt 8+1. Tuossa raskaudessa alusta asti ahdistava tunne että kaikki ei ole hyvin. Varhaisultrassa käytiin ja siellä piti olla 8+0 menkoista, oma veikkaus 7+0 ja todellisuus 6+0. Syke löytyi, mutta oli heikko. Kätilö sanoi että ei hätää, mutta kyllä sen itse tiesi ettö hätä on. Rv 8 oli pakko varata ultra ja pahin painajainenhan sieltä paljastui. Tyhjennys onneksi, sujui hyvin.

Uutta lähdettiin yrittämään heti, mutta tärppäsi vasta yk 5. Veikkaan, että stressi ja ahdistus olivat liian kovia ekat kuukaudet.

Nyt tässä raskaudessa toki pelko seuraa, mutta jollain tavalla rauhallisempi olo kun viimeksi. Nyt menossa 5+0 ja leffaviivat sain 4+4. En pelkää varhaista keskenmenoa vaan enemmänkin sitten että ultrassa todetaan. Varhaisultraan mennään 8+3, silloin km riski enää jotain 3.8% luokkaa. Jotenkin helpottaisi jos kaikki olisi tuolloin kunnossa:angelic:

Niin ja esikoista odotetaan.
 
Täällä kans varovainen plussa :greet025

Rv ois 4+2 ja LA 15.11.:Heartpink

Jospa sitä maanantaina vois jo soittaa neuvolaan:)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kans varovainen plussa :greet025

Rv ois 4+2 ja LA 15.11.:Heartpink

Jospa sitä maanantaina vois jo soittaa neuvolaan:)

Aika sama kuin täällä :) Jos saa kysyä niin milloin sulla alko viime menkat ja tiedätkö milloin ovis? Mulla alko 5.2. ja ovis oli about 21.2. Anteeks kun kyselen mutta niin otta ja en ota selvää kun kaikki laskurit näyttää vähän eri, toki riippuu kierronkin pituudesta, josta en ole varma..

Kääk tietääköhän huonoa ettei vielä ole kovin vahvat viivat :/
 
Takaisin
Top