+++++ Plussa ++++++

Soittelin ekaa neuvola-aikaa ja laskettu aika siirtyikin heidän laskukaavoillaan lokakuun puolelle, mutta pysyttelen listoilla koska en usko että tuo päivämäärä voi mitenkään pitää paikkaansa. :)
 
Viikko sitten perjantaina vähän hailakka plussa ja seuraavana aamuna sit selkeämpi. LA laskureiden mukaan 1.11.
 
Muita jotka harrastavat tätä :D?
3eb24d07ce4003b7d7e3eb657c18ad51
 
Mä tein kans alussa :D

Viime maanantaina sain digiin 2-3 ja testit loppu. Eilen löysin yhden one stepin vielä ja sen tein. Oli paljon tummunut viiva taas.

Ens viikolla teen vielä digin ja toivon saavani siihen 3+ :)
 
Täällä kans yks varovainen plussa. Nyt kun alkujärkytyksestä on päässyt yli niin on odotettu pieni, laskettu aika 3.11.
 
Mä en oo vielä uskaltanut soittaa neuvolaan. Ajattelin viikon päästä tehdä vielä digin, silloin pitäisi näyttää 3+, niin sitten uskallan maanantaina jo soittaa. Silloin siis 6+0. Tänään 4+5.
Plussasin tammikuussa 2018 ja meni kesken 4+4 ja todettiin 6+1 ultrassa...
jotenkin siis on jännittävät oltavat. :nailbiting:
 
Mä muuten odottelisi soiton kanssa, mutta ajattelin samalla kysyä olisiko jotain mikä auttaa tähän huimaukseen. Maanantaina olisi tarkoitus soitella.
 
Täällä viime sunnuntaina illalla tuli eka plussa testiin ja maanantaina aamulla olikin jo yhtä vahvat viivat. Tulevana maanantaina ajattelin soitella neuvolaan. Laskettu aika omien laskujen mukaan olis 3.11., mutta hyvää tuuria tarvitaan jo siihen, että pikkuinen pysyisi masussa lokakuuhun saakka. Jännittää!
 
Täällä pitää soittaa ajoissa että saa ajan oikeille viikoille :D
 
Täällä viime sunnuntaina illalla tuli eka plussa testiin ja maanantaina aamulla olikin jo yhtä vahvat viivat. Tulevana maanantaina ajattelin soitella neuvolaan. Laskettu aika omien laskujen mukaan olis 3.11., mutta hyvää tuuria tarvitaan jo siihen, että pikkuinen pysyisi masussa lokakuuhun saakka. Jännittää!

Tervetuloa :)
 
Mä käyn ensin varhaisultrassa ja jos sieltä löytyy elämää soittelen neuvolaan.
 
Hei, täällä uusi odottaja.
Tein testin viime tiistaina, tsi oikeestaan 4 testiä kun en uskonu. Vahvat viivat eli ei epäilystäkään.
Rv 4+2. Marraskuun alkupuolelle menee.
On todella toivottu lapsi, meillä on uusioperhe. Miehelläni 2 lasta ja itsellä poika.
Asun kuopiossa ja oon 35v.

Ennen testiä oli oireina raudanmaku suussa, hirvee närästys ja tissit kipeet. Nyt plussaamisen jälkeen alkanu tulla etovaa huonoa oloa päivittäin..
 
Mä käyn ensin varhaisultrassa ja jos sieltä löytyy elämää soittelen neuvolaan.
Me katseltiin mm. Terveystalon hintoja varhaisultran suhteen ja totesin, että pakko luottaa tohon kohtuparasiittiin, että se oikeesti on siellä. Ja oikeassa paikassakin vielä.
 
Hei, täällä uusi odottaja.
Tein testin viime tiistaina, tsi oikeestaan 4 testiä kun en uskonu. Vahvat viivat eli ei epäilystäkään.
Rv 4+2. Marraskuun alkupuolelle menee.
On todella toivottu lapsi, meillä on uusioperhe. Miehelläni 2 lasta ja itsellä poika.
Asun kuopiossa ja oon 35v.

Ennen testiä oli oireina raudanmaku suussa, hirvee närästys ja tissit kipeet. Nyt plussaamisen jälkeen alkanu tulla etovaa huonoa oloa päivittäin..

Tervetuloa :)
 
Me katseltiin mm. Terveystalon hintoja varhaisultran suhteen ja totesin, että pakko luottaa tohon kohtuparasiittiin, että se oikeesti on siellä. Ja oikeassa paikassakin vielä.

Niin se on totta, että on hintavia. Mun on pakko mennä, kun ei ole sitä luottoa ja toisaalta en halua käydä taas turhaan ekassa neuvolassa.

Meillä kun on sama LA niin mikä päivä ajattelit tehdä ensiviikolla digin ja oletko tehnyt aikaisemmin?

Mä pohdin uskallanko tehdä jo huomenna kun on 5+0 :D

Viime raskaudessa tein 3+5 digin ja näytti jo 2-3 ja seuraavan tein 4+6 jolloin näytti 3+

Nyt tein myös 3+5 mutta näytti vasta 1-2. Sit tein uuden 4+0 ja näytti 2-3. Eli tässä raskaudessa hcg nousee hitaammin
 
Takaisin
Top