+++++ Plussa ++++++

Mimosa-18

Asioista perillä oleva
Marraskuun äidit 2019
Joko on muita marraskuisia?

Haalea haamulainen tuli jo viime ke 3+2, mutta uskalsin aloittaa vasta tänään keskustelun kun sain digiin 2-3 :) LA menkkojen mukaan 6.11, mutta oviksen mukaan 4.11

Tänään siis 4+0 :Heartred
 
Täällä myös uusi marraskuinen. Menkkojen mukaan LA olis 2.11 :)
Into piukeena soitin tänään jo neuvolaankin :D
 
Meillä on uusperhe, mulla 3 lasta ja miehellä 2. Periaatteessa tämä on jo meidän toinen yhteinen, mutta ensimmäistä ei saatu syliin asti.
 
Toukokuisista tuun tänne huutelemaan, valtavasti onnea plussasta Mimosa! :Heartred
 
Täällä kans varovasti ilmottaudun mukaan. Apteekin omalla saatu lauantaina hailakka viiva:angelic:
Näin ollen LA olis 3.11
 
Moi kaikille! Täällä saatiin sunnuntaina haamu, ja tänään selkeämpi plussa. LA 4.11.
 
Minä kanssa hyyyyyvin varovaisesti huutelen täältä. Tein tänään erittäin voimakkaasta aamuvirtsasta CB:n kaksi viivatestiä, joihin molempiin vahva plussa ja digin, johon 2-3 tulos.
Keskimääräisen kuukautiskierron mukaan olisi tänään 4+3, mutta erittäin varovainen olen tämän suhteen, sillä ensimmäinen meni kesken 4+4 tammikuussa 2018.

Sikäli mikäli tämä pysyy matkassa, LA sijoittuu marraskuun alkuun 4.11. laskurin mukaan.
 
Tervetuloa mukaan nuppunen ja uutukainen :)

Kiva kun meitä alkaa kertymään enemmän!
 
Täältäkin yksi varovaisen innostunut toissapäivän haalea viiva uskaltautuu mukaan. LA olisi menkkojen mukaan laskettuna 2.11., todennäköisesti kuitenkin viikkoa myöhemmin olisi totuus. Toka lapsi tulossa, jos kaikki menee hyvin. :)
 
Takaisin
Top