+++++ Plussa ++++++

Täällä siis odottellaa esikoista :angelic:. Enkä myöskään aikasemmin ole ollu raskaan, joten kovasti jännääo_O
 
Mulla on jo kuudes alkanut raskaus, mutta 3 lasta. Silti tämä on ihan yhtä jännittävää kuin ekalla kerralla, tosin mun ekasta raskaudesta on jo 18 vuotta aikaa. Ainoa ero on, että voi vertailla raskauksia toisiinsa :D
 
Täällä myös totutellen ajatukseen.. ♡
Toinen ois ja LA lokakuun loppuun.
 
Mun la ei sittenkään kyllä ole toi 7.11 vaan saattaa ennemminkin olla 4.11 laskurilla ei saa laskettua kun on nii epäsäännöllinen kierto :D noh se nyt määräytyy ultrien perusteella sit :)
 
Mulla on maha ollu ihan sekasin niin ku edellisissäkin raskauksissa :D ja palelee ja aamulla heräsin huonoon oloon!
 
Sellaista hassua kiristelyä tuntuu alavatsassa, ajattelin moneen otteeseen että nyt ne menkat alkaa (vaikka toisaalta aavistin että ei ne nyt ala). Rinnat on kipeät ja naama kukkii. Tässä vaiheessa on vain ilahtunut kaikista tuntemuksista kun on niin epätodellinen olo onko oikeasti raskaana, testikin näytti vielä haaleaa viivaa.
 
Täällä olis viides tulossa ei muita oireita kuin järjetön jalkasärky muutkin lihakset kyllä särkee ja palelu
 
Mulla ei ainakaa vielä muita oireita, kun alavatsan jännät tuntemukset ja palelu. Vähän pelottaa tämmänen oireettomuus:confused:
 
Varovasti ilmoittaudun mukaan. Eilen plussasin. La 6.11 toinen raskaus edellinen päättyi keskenmenoon. Esikoista odotellaan.
 
Takaisin
Top