Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Irppa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille plussista! Mulla olisi vielä yksi Pregcheck kaapissa, pitäisiköhän joku päivä vielä pissiä huvikseen siihen... :grin

Mie meinasin huomenaamulla tai pe törsätä viimeisen testini. Viikko sitten lupasin että loppuviikosta saan vielä testata, ja sitten onkin enää viikko ar ultraan.

Mullakin ois yks testi kaapissa ja pitäs käyttää pois, ku turhaan kai se siellä pölyttyy:D jos aamulla muistais.

Onks tää ihan ok viiva, nyt 4+3. Yllä on n.3min jälkeen ja alla on ehkä 5min. Viimeks tein dpo14 ja oli kyllä haaleampi viiva silloin. Täytyy varmaan käydä vielä hakee pc:itä :)

Liitteet

• IMG_20170615_060653-1.jpg
    IMG_20170615_060653-1.jpg
    182.7 KB · Katsottu: 73
Tehtailin itsekin tänään viimeisen testini (jos tämä muru pysyy kyydissä loppuun asti, niin myös kaikkien aikojen viimeisen testini!), ja sain vihdoin ne leffaviivat. Ei edellisissäkään ollut epäselvyyttä, mutta näinpähän nyt kerrankin senkin ihmeen, kun pregcheckkiin alkoi plussaviiva piirtymään yhtä nopeasti kuin kontrolliviivakin. :DScreenshot_2017-06-15-08-56-21.png

Sori huono kuva. Kuva otettu n. minuutin kuluttua. :)

Täällä tänä aamuna tehty varhainen plussaus:dance008, oletetusta ovulaatiosta vain n. 13 päivää, mutta kuukautisista lasketut rv:t on jo 4+2 eli luulen, että maaliskuun puolelle lopulta menee toi laskettu aika, minkä vuoksi voisin tänne liittyä nyt alkuun:) 1. raskaus siis on edessä, jännittää!

Onnea kaikille plussanneille :) Itse hyppään varovasti myös kyytiin aamuisen perusteella!
5690cf515d45c83c7a5d35f8aca5f5ed

Tänään tuli tikut viimein postissa (piti tilata netistä kun ei viittiny enää lähikauppaan marssia testejä ostamaan..:shy:) ja tämmöstä tuli! Mitenköhän sitä illalla poikakaverille kertoisi..:happy:

Liitteet

• IMG_20170616_184325_829.JPG
    IMG_20170616_184325_829.JPG
    389.4 KB · Katsottu: 68
Tänään näytti jo aika hyvältä mutta vielä jatkan testailua siihen saakka että saan digiin 3+ :) Meillä on pitkä yritys takana ja melkein vuoden hoidot takana. Tää on eka plussa ja oon onnesta ja pelosta sekaisin. Verikokeen arvo oli hienosti viitearvoissa. Nyt odotellaan jännityksellä ekaa ultraa ja neuvolaa jotka on heinäkuun alussa. Voi pieni, pysythän nyt tiukasti kyydissä mukana.

rv. 5+0 ja LA 16.2.2018

ImageUploadedByVau Foorumi1497634789.654022.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1497634804.977021.jpg

Jos puhelimella oot, niin kannattaa ladata joku kuvakollaasiohjelma ja siinä muokata kuvaa (itellä semmonen, jossa vaan lätkäsen sen halutun kuvan koko ruudun kokoiseksi ja tallennan, niin se pienentää kuvan automaattisesti) tai sit koneella jollain kuvankäsittelyohjelmalla. 1 mega on maksimikoko.

Anna Sofia, mä huomasin että kun otan screenshotin kuvasta, niin se tulee sopivan pienenä ja toimii täällä hyvin.​

Mut jos se ei toimi, niin noi kollaasiohjelmat on näppäriä. Itellä ainakin screenshotit on liian isoja enkä tiiä pääseekö niitä mistään muokkaa, että ottas pienemmän kuvan.

Takaisin