Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Jotain näkyy, mutta voi olla joko viivan alku tai viivanpaikka. Toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Mulla oli pc nega kun tuo rfsu oli tämmöinen. Tästä 2 päivän päästä pc oli haamu.

Täähän ois sitten melkein sama kun mulla, hieman tummempi vaan. Mulla tosiaan 4 päivää vielä kuukautisten alkuun, milloin itse testasit ja sait tämän? :think005

View attachment 102638
 

Tää oli viikko alkion siirron jälkeen, eli alkion ikä oli 9pvää, eli siis dpo 9. Samana iltana tein Predictor Earlyn ja siihenkin tuli haalea viiva. Dpo 10 oli samanlainen viiva ja illalla taas predictor ja se olikin kunnon punainen viiva. Ja pc selkeä haamu dpo 11, dpo 10 näkyi "jotain".
 
Tää oli viikko alkion siirron jälkeen, eli alkion ikä oli 9pvää, eli siis dpo 9. Samana iltana tein Predictor Earlyn ja siihenkin tuli haalea viiva. Dpo 10 oli samanlainen viiva ja illalla taas predictor ja se olikin kunnon punainen viiva. Ja pc selkeä haamu dpo 11, dpo 10 näkyi "jotain".

Elikkä flon mukaan mulla olis nyt dpo 11 ja antaa ton haamun tohon rfsun varhaiseen testiin. pc oli selkeä nega tänä aamuna. Yritän tässä pidätellä nyt jonkin aikaa ja teen uudestaan pc:n testin, malttamaton kun olen :laughing001
Huomena aamulla teen taas ton rfsun varhaisen testin 
Toi oviskin musta tuntuu että oli muutaman päivän myöhemmin mitä flo ilmoitti, limojen perusteella, silloin se sopisi siihen ettei testi näytä vielä paremmin. Vaikken seuraillutkaan tässä kierrossa meidän peiton heilutteluja ja ovista, niin silti siinä arvioidun oviksen molemmin puolin peitto heilui ja valkovuotoa tuli enemmän mitä yleensä oviksen aikaan, siihen kiiinnitin huomion ja arvelin silloin jo että jotain on tapahtunut :love017 siksi sitten aloin laskeskelemaan ja ostin testin ihan kokeilu ajatuksella että mitä jos :smiley-ashamed004
 
Elikkä flon mukaan mulla olis nyt dpo 11 ja antaa ton haamun tohon rfsun varhaiseen testiin. pc oli selkeä nega tänä aamuna. Yritän tässä pidätellä nyt jonkin aikaa ja teen uudestaan pc:n testin, malttamaton kun olen :laughing001
Huomena aamulla teen taas ton rfsun varhaisen testin 
Toi oviskin musta tuntuu että oli muutaman päivän myöhemmin mitä flo ilmoitti, limojen perusteella, silloin se sopisi siihen ettei testi näytä vielä paremmin. Vaikken seuraillutkaan tässä kierrossa meidän peiton heilutteluja ja ovista, niin silti siinä arvioidun oviksen molemmin puolin peitto heilui ja valkovuotoa tuli enemmän mitä yleensä oviksen aikaan, siihen kiiinnitin huomion ja arvelin silloin jo että jotain on tapahtunut :love017 siksi sitten aloin laskeskelemaan ja ostin testin ihan kokeilu ajatuksella että mitä jos :smiley-ashamed004

No testasitko tänään?
 
Anteeksi omanapailu. Olin jo hetken poissakin kun luulin että menkat sieltä alkoivat mutta ei. Jotakin haaleeta vuotoa tuli kerran pyyhkiessä, nyt ei mitään. Äsken tehty testi ja kp29/29. Mä en tiedä näenkö omia vai näkeekö muutkin? Tokihan tuon pitäis olla jo vahvempi viiva näillä päivillä..:smiley-ashamed008
 

Liitteet

  • IMG_20210507_143521.jpg
    IMG_20210507_143521.jpg
    832.9 KB · Katsottu: 438
No testasitko tänään?
Testasin ja oli puhdasta negaa myös eilen. Tänää sitten tälläinen missä jotain näkyy vai näkyykö sittenkään! :confused005 Mitä tästä nyt pitäs ajatella. Kp 29/29. o_O

Luulin jo hetken että menkatkin alkoi, tuli paperiin vaaleanpunaista pyyhkiessä, vaan eipä ne sitten alkaneetkaan.
 

Liitteet

  • IMG_20210507_143521.jpg
    IMG_20210507_143521.jpg
    832.9 KB · Katsottu: 376
Testasin ja oli puhdasta negaa myös eilen. Tänää sitten tälläinen missä jotain näkyy vai näkyykö sittenkään! :confused005 Mitä tästä nyt pitäs ajatella. Kp 29/29. o_O

Luulin jo hetken että menkatkin alkoi, tuli paperiin vaaleanpunaista pyyhkiessä, vaan eipä ne sitten alkaneetkaan.

Negatiivinen:sad001
 
Oho kylläpä toi onestep kökkötesti näyttää nyt vahvaa viivanpaikkaa.
Pc mun silmään selvä nega, mutta mitä tuumaa raati?
 

Liitteet

  • IMG_20210508_070851.jpg
    IMG_20210508_070851.jpg
    602.9 KB · Katsottu: 383
Noi hammastikku onestepit näyttää tollasta. Mullakin oli viime kierrossa niin selvät viivanpaikat, et hyvin sai vangittua kuvaankin, oli kuitenkin melko väritön se "viiva" aina.
 
Moikka! Tein eilen illalla vähän turhan aikasin testin ja 10 min jälkeen apteekin herkkään testiin ilmesty hyvin haalea viiva (jos joku näkee kuvasta) . Onks näissä joku viivanpaikka vai mitä tämä nyt on
 

Liitteet

  • IMG_20210518_084102.jpg
    IMG_20210518_084102.jpg
    410.3 KB · Katsottu: 248
Moikka! Tein eilen illalla vähän turhan aikasin testin ja 10 min jälkeen apteekin herkkään testiin ilmesty hyvin haalea viiva (jos joku näkee kuvasta) . Onks näissä joku viivanpaikka vai mitä tämä nyt on

Antavat herkästi tälläistä. Oikea haamulainen on kyllä herkästi punainen ja paksumpi. Tämä mun mielestä harmaa ja ohkainen
 
Moikka! Tein eilen illalla vähän turhan aikasin testin ja 10 min jälkeen apteekin herkkään testiin ilmesty hyvin haalea viiva (jos joku näkee kuvasta) . Onks näissä joku viivanpaikka vai mitä tämä nyt on
Jotain näkyy mutta vaikea sanoa, onko siinä väriä.. vahvistumista viivalle :)
 
Moikka! Tein eilen illalla vähän turhan aikasin testin ja 10 min jälkeen apteekin herkkään testiin ilmesty hyvin haalea viiva (jos joku näkee kuvasta) . Onks näissä joku viivanpaikka vai mitä tämä nyt on

viivanpaikaksi sanoisin :oops:
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top