Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Gynekologi näki että olen ovuloinut ja sanoi että vasemmalta irtoaa sitten. Testasin ovulaatiota mutta negaa vaan. Sitten pissasin cb early testiin ja aamusta kp22 ja näytti tältä.

Ei tietoa oikeasti milloin olisin sitten ovuloinut ja mikä ihme siellä vasemmalla on.

Joko tämä testi on ihan susi tai näyttää räikeää viivaa tai sitten raskaus. Kp17 ja kp18 tuli veristä vuotoa jonka liitin ovulaation, mutta voi tietysti voinut olla kiinnittyminen. Minulla ei nimittäin välivuotoja tule. Toki joskus ovulaation kanssa mutta niin. Pyrin saamaan uuden ajan yksityiselle mahdollisimman pian ja olen soittanut ja ei mitenkään poissulkenut raskautta. Sanoi että näin aikaisessa vaiheessa ei myöskään näkyisi.

Muoks. Siis raskaus ultrassa ei näkyisi.
No on hieno viiva! Onnea :happy093

Täällä hieman malttamattomana aloitin testailun heti ensimmäisen pakastealkion siirron jälkeen, tähän saakka testit näyttäneet selkeää negaa, mutta nyt omaan silmään näkyisi jonkunlaista haamua. Mitäs mieltä muut, jokos varovaisesti uskaltaisi alkaa toivomaan että pikkuinen yrittäisi tarttua mukaan? Tänään siis PP7. Viime perjantaina siirrettiin 5pv blasto.View attachment 103094 View attachment 103095

Näkyy!

Anteeki ”kuvaspämmäys”,mutta en ymmärrä…
Yöpissasta tehty. Onko kellään ollut tälläistä RFSU-testiä jossa oli testiviivan kohdin ”liimaläikkä” ja testiin piirtyi testiviiva sitten, kun se liimaläiskä ikäänkuin ”sulautui”,vähän vaikea selittää mitä tarkoitan mutta epätoivoinen yritys kuitenkin…
AC85D0C2-B399-4E56-B112-4CAFB537113D.jpeg
Vatsakipujen vuoksi tein juuri äsken RFSU-liuskan kun ei kivut lakannut vaikka vuotoa ei tule enää.
51C876C9-2E0A-411F-9F57-D03BCA939EC8.jpeg

Muokattu viimeksi:
Mun rfsu liuska (yks, oon saanut samanlaista viivaa tässä kierrossa dpo9-12 välillä vissiin kolme kappaletta). Samaan aikaan pc ollut selvä nega dpo9-11.
Ei noihin voi luottaa ellei tuu kirkkaan punainen selkeä viiva.
IMG_20210522_102051__01.jpg

Hei, miltä näyttää? KP 25/28..kolme päivää ollut pientä vuotoa, hyvin minimaalista

Liitteet

• IMG_20210523_082430.jpg
    IMG_20210523_082430.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 313
Hei, miltä näyttää? KP 25/28..kolme päivää ollut pientä vuotoa, hyvin minimaalista

Kyllä siinä jotain näkyy. Olisi viivanpaikaksi törkeä, joten haamuksi veikkaisin vaikka en saa selvää, onko väriä. Varovaiset onnittelut ja vahvistumista viivalle!

Mahtava viivanpaikka aamun lirupissasta juotuani paljon nesteitä. Tein kun testejä jäljellä. Ja aamupahoinvointia…ei saa aamupalaa syötyä.
Huominen gyne jännittää.

9C06F6BF-2514-4134-B92A-969D7C027D2C.jpeg
Kommentteja?
Viimeyönä tuli uniinkin nämä raskausjutut. Olin gynellä ultraäänessä ja olinkin yllätyksekseni raskaana…odotin kaksosia,joista toinen oli sulautunut pois,ja sanoi että kolmas saattaa tulla vielä lisää.:laughing025 :confused004:schoked025 Oli onneksi uni joo. Mutta näin se psyyke vaikuttaa kun on vauvakuumetta.:laughing014

Muokattu viimeksi:
Mahtava viivanpaikka aamun lirupissasta juotuani paljon nesteitä. Tein kun testejä jäljellä. Ja aamupahoinvointia…ei saa aamupalaa syötyä.
Huominen gyne jännittää.

View attachment 103226
Kommentteja?
Viimeyönä tuli uniinkin nämä raskausjutut. Olin gynellä ultraäänessä ja olinkin yllätyksekseni raskaana…odotin kaksosia,joista toinen oli sulautunut pois,ja sanoi että kolmas saattaa tulla vielä lisää.:laughing025 :confused004:schoked025 Oli onneksi uni joo. Mutta näin se psyyke vaikuttaa kun on vauvakuumetta.:laughing014
Tsemppiä gyneen!! Tuu kertoon sit mitä sielä sanottiin :angelic:

Kiitos Maiconii, sitä tarvitsen. :Heartred
Hain vielä kaksi Ultra-testiä apteekista. Enpä tiedä onko se mitään…:silent:confused2*kuva poistettu*

Liitteet

• FA6DF355-D07A-41B1-9DAC-1E32DE174BD6.jpeg
    FA6DF355-D07A-41B1-9DAC-1E32DE174BD6.jpeg
    596.7 KB · Katsottu: 361
Muokattu viimeksi:
View attachment 103236 Kiitos Maiconii, sitä tarvitsen. :Heartred
Hain vielä kaksi Ultra-testiä apteekista. Enpä tiedä onko se mitään…:silent:confused2 tuo kuvattu sen ajan sisällä kun plussa ohjeessa sanotaan näkyvän. Niin,kuvaa ei ole muokattu vaan automaattikirkkaus. Mitä tuosta voi sanoa muutakun etä alla on pystyviiva.(?)o_O:shifty:

Minä en tässä näe mitään, sun rfsu testissä on hentonen viiva mutta sehän antaa sellasia lähes aina vaikkei raskaana olisikaan.

Tässä äskeinen 5 h pidätyksellä tehty RFSU Herkkä
AF147A5C-59DD-4941-8B13-0DA86F139836.jpeg
Pari tuntia jälkeenpäin
5DE048F8-A97B-4237-BB7C-CF020C3A9728.jpeg
Mutta varmaankin vaan viivanpaikka…huoh. Nyt vain rauhootun ja jään odottelemaan gynekäyntiä.

Muokattu viimeksi:
Nää on valitettavasti kaikki just niitä viivanpaikkoja.
Voi itku ja masis. Veetutus…
ei muutaku selvittelemään MIKÄ MUA VAIVAA!? Ennen tulin heti (liian helpolla siis) raskaaksi. Kerran jopa läpi jälkiehkäisyn. Nyt kun toivon (8kk) ja odottanut plussaa jo yli puolivuotta ei MITÄÄN tapahdu. :sad001:BangHead
Pahoinvointia joka aamu. Etoo hyvin. En tiedä miksi. Kysyn ihan suoraan että tutkikaa mikä minua vaivaa selitän lääkärille kaiken. Kerron tuskani. Kysyn onko vaihdevuodet alkamassa. Tehkää jotain. Kierto lyheni 8kk sitten joten luteaalivaihekin jää 10 päivään. Ennen se oli kellontarkka 28 vrk luteaali 14vrk. Silloin raskaus onnistui.

Voi itku ja masis. Veetutus…
ei muutaku selvittelemään MIKÄ MUA VAIVAA!? Ennen tulin heti (liian helpolla siis) raskaaksi. Kerran jopa läpi jälkiehkäisyn. Nyt kun toivon (8kk) ja odottanut plussaa jo yli puolivuotta ei MITÄÄN tapahdu. :sad001:BangHead
Pahoinvointia joka aamu. Etoo hyvin. En tiedä miksi. Kysyn ihan suoraan että tutkikaa mikä minua vaivaa selitän lääkärille kaiken. Kerron tuskani. Kysyn onko vaihdevuodet alkamassa. Tehkää jotain. Kierto lyheni 8kk sitten joten luteaalivaihekin jää 10 päivään. Ennen se oli kellontarkka 28 vrk luteaali 14vrk. Silloin raskaus onnistui.

Mitäs gynellä? Löytykö syytä?

Mitä mieltä ootte. Kierukka poistettu 5.3 ja vuoto loppui 21.3. Kuukausi sitten oli ruskeeta tuhrua, muuta vuotoa ei oo ollut. Tänää tein tälläsen testin, tähän saakka ollu selviä negoja.
20210529_100317.jpg

Tänään tein CB testillä, ja tulos oli Raskaana 1-2, eli plussa toi testi oli.

Muokattu viimeksi:
Status
Not open for further replies.
Takaisin