Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Mikä homma. Menkkojen pitäs alkaa tänään. Mutta ollut epätavallisen paljon ja pitkään kramppeja niin ajattelin tehdä testin. Ensin en nähnyt mitään, mutta 30 min jälkeen ilmestyi tälläinen viiva, joka on heikko, mutta ihan silmillä erotettava. Onko se kuitenkin niin, että koska se on tullut tuohon 30 min jälkeen niin ei viittaa raskauteen? En varsinaisesti kuumeile raskautta, kun on jo kaksi lasta, mutta kyllähän tämä nyt kuumottaa onko vai eikö.

Mun mielestä tuossa viiva on "sisältä" väritön valkoinen siis ja sen viivan ulkoreunoille kuivunut väriä. Oon itsekin saanut tommosia aikaan joskus kun testi ollut menossa jo roskiin.
 
Mikä homma. Menkkojen pitäs alkaa tänään. Mutta ollut epätavallisen paljon ja pitkään kramppeja niin ajattelin tehdä testin. Ensin en nähnyt mitään, mutta 30 min jälkeen ilmestyi tälläinen viiva, joka on heikko, mutta ihan silmillä erotettava. Onko se kuitenkin niin, että koska se on tullut tuohon 30 min jälkeen niin ei viittaa raskauteen? En varsinaisesti kuumeile raskautta, kun on jo kaksi lasta, mutta kyllähän tämä nyt kuumottaa onko vai eikö.

Onko tämä early-testin liuska? Näihin tulee testiajan jälkeen vahvojakin viivoja, varsinkin kun on avattu. En siis luottaisi jos ei testiajan sisään tule viivaa.
 
Maiconii niin aivan. En kauheen toiveikas tästä ollutkaan, jäi vaan mietittyään ku tolleen tuli.. ois se tänäänki näyttänyt viivaa jos jotain olisi ollut.. jännät nää testit, pitäis aina vaan oottaa reilu aika ja selkeällä digillä testata.. Ei tarvis haamuja ym etsiä :meh:
 
Onko kukaan käyttänyt kotitesti.fin herkkiä liuskoja?

Jo monta päivää putkeen noissa hailakkaa viivaa niin mietin voiko olla noin törkeitä viivanpaikkoja..



Luulis jo vahvistuneen jos muuta olisi:smiley-angry017
 
Onko kukaan käyttänyt kotitesti.fin herkkiä liuskoja?

Jo monta päivää putkeen noissa hailakkaa viivaa niin mietin voiko olla noin törkeitä viivanpaikkoja..



Luulis jo vahvistuneen jos muuta olisi:smiley-angry017

Niihin tulee melkein aina haaleaa viivaa, ilman että on raskaana. Kannattaa testata muulla merkillä.
 
Onko kukaan käyttänyt kotitesti.fin herkkiä liuskoja?

Jo monta päivää putkeen noissa hailakkaa viivaa niin mietin voiko olla noin törkeitä viivanpaikkoja..



Luulis jo vahvistuneen jos muuta olisi:smiley-angry017


Ne on tosi huonoja. Mitä lähemmäs menee kierron loppua sitä vahvempi viiva tulee mikä ei vahvistu :sad001
 
Mulla siis tilanne että kaksi ovulaatiota tapahtunut tässä kierrossa. Kp10 ja kp17. Lääkäri tuumasi että ekasta kai onnistunut mutta lopettanut kasvun. Toisesta ehkä nyt sit (iso ehkä) raskaana hcg 56. Dpo7/kp23
80226450-6D37-4DBC-9169-961BEAE6D3F4.jpeg
 
Mulla siis tilanne että kaksi ovulaatiota tapahtunut tässä kierrossa. Kp10 ja kp17. Lääkäri tuumasi että ekasta kai onnistunut mutta lopettanut kasvun. Toisesta ehkä nyt sit (iso ehkä) raskaana hcg 56. Dpo7/kp23View attachment 102299

Jos tämä tikku ja verikoe on tehty samana päivänä, niin on kyllä susihuono testi. Hcg 56 pitäisi näkyä selvemmin. Toivottavasti on mukana kehittyvä alkio. :Heartred
 
Jos tämä tikku ja verikoe on tehty samana päivänä, niin on kyllä susihuono testi. Hcg 56 pitäisi näkyä selvemmin. Toivottavasti on mukana kehittyvä alkio. :Heartred

Jos verestä on hcg 56 niin paljonko siitä erittyy virtsaan? Eikös se jotenkin hitaammin/huonommin erity? Tuo testi taitaa ainakin olla pc joka on mulla näyttänyt positiivista jo 3+0.
 
No tuo kyllä mahdollista ettei näy, jos ei ole erittynyt virtsaan. Mitään faktatietoa ei itselläni ole siitä miten erittyy. Paitsi että ilmeisesti hieman yksilöllistä.
 
Juu en tiedä kuin se erittää pissaan. Saas nyt nähdä kuin käy. Viimeksi mulla oli dpo7 samanlainen viiva ja sitten vasta joskus dpo 14 näytti vahvaa viivaa :)
 
Jos verestä on hcg 56 niin paljonko siitä erittyy virtsaan? Eikös se jotenkin hitaammin/huonommin erity? Tuo testi taitaa ainakin olla pc joka on mulla näyttänyt positiivista jo 3+0.

Joo mulla ois nyt 3+1 jos tämä on edes raskaus :D ja pc on testi joo :)
 
6 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää tehty testi, eli tänää, n.2h pidätys. Tarjoaako tämä viivanpaikkaa vai voisko olla plussa, vai näkyykö edes mitään toista viivaa? :smiley-ashamed004 Toiseen viestiketjuun laitoin myös kuvan mutta se oli jotenkin pimeä ja meni ihan pikselimössöksi, otin ehkä nyt paremman kuvan.
IMG_20210503_173827.jpg
 
6 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää tehty testi, eli tänää, n.2h pidätys. Tarjoaako tämä viivanpaikkaa vai voisko olla plussa, vai näkyykö edes mitään toista viivaa? :smiley-ashamed004 Toiseen viestiketjuun laitoin myös kuvan mutta se oli jotenkin pimeä ja meni ihan pikselimössöksi, otin ehkä nyt paremman kuvan. View attachment 102604

Näyttää aika tyypillisestä rfsu viivanpaikalta mut jos se lähtee parin päivän päästä vahvistuu ni oikea haamu!
 
Näyttää aika tyypillisestä rfsu viivanpaikalta mut jos se lähtee parin päivän päästä vahvistuu ni oikea haamu!

Täytyy yrittää malttaa odottaa vielä muutama päivä. Oireitahan tässä ei ole kun vatsanipistelyt ja rinnat on tosi arat. Ja minkä myös nyt huomasin tai mihin kiinnitin huomiota että ilmavaivat vaivaa! :smiley-ashamed008
Viime raskaudessa en tiennyt että ilmavaivat kuuluvat alkuraskauteen, enkä osannut yhdistäää ennen kun tein plussatestin, nyt siis samanlaista paukuttelua jatkuvasti :laughing001
 
IMG_20210504_063629.jpg
Vertailun vuoksi aamupissasta tehty testi. Onko se viivanpaikka vai plussa? Jos on viivanpaikka niin ompas selkeä. Ei ole minulle koskaan sattunut noin selkeää viivanpaikkaa, tai että on vaan ollut valkoiset urat viivan paikalla. Meillä ei yrittämällä siis yritetä ja en ole muutamaan kiertoon edes testaillut, mutta nyt vaan oli tunne että täytyy testata.
 
View attachment 102611
Vertailun vuoksi aamupissasta tehty testi. Onko se viivanpaikka vai plussa? Jos on viivanpaikka niin ompas selkeä. Ei ole minulle koskaan sattunut noin selkeää viivanpaikkaa, tai että on vaan ollut valkoiset urat viivan paikalla. Meillä ei yrittämällä siis yritetä ja en ole muutamaan kiertoon edes testaillut, mutta nyt vaan oli tunne että täytyy testata.

Jos on tummempi kuin eilen niin sanoisin että plussa :) pystytkö hommaa toista testiä ja varmistaa sillä? Jollain toisella testillä ehkä jopa selkeämpi viiva tulisi
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top