Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Tässä tämän aamun testi.
035C5AF4-D230-4425-B25D-73A3BB28B2F6.jpeg
Lisäsin vain kontrastia hieman. Voiko viivanpaikka noin punertaa? Oon aika hämilläni nyt…
Muokkaamaton tässä:
97A856D4-1D36-43BA-85F7-0F6B314EB382.jpeg

Muokattu viimeksi:
Viivanpaikka.
Sitä itsekin mietin,mutta keskiviikkona loppui pyyhkien tuleva vuoto seinään. Kesti kevyenä kaksi pv. Nyt 3 pv myöhemmin tuli vahvempi viivanpaikka joka selkeästi punertavampi. Ihmetyttää…
Nyt onni että keskiviikkona pääsen gynekologille. Selviää tämä sitten silloin kun vaivaa erittäin paljon. En usko olevani raskaana koska ns.kiinnittymisvuoto tuli menkkojen alkamispäivien aamuina kaksi pientä pistettä vain. Sitten vuoto tulikin pyyhkien 4pv myöhässä,ja 2 pv meni ja loppui. Jotain outoa pakko olla tässä kropassa…:sorry:

Täällä hieman malttamattomana aloitin testailun heti ensimmäisen pakastealkion siirron jälkeen, tähän saakka testit näyttäneet selkeää negaa, mutta nyt omaan silmään näkyisi jonkunlaista haamua. Mitäs mieltä muut, jokos varovaisesti uskaltaisi alkaa toivomaan että pikkuinen yrittäisi tarttua mukaan? Tänään siis PP7. Viime perjantaina siirrettiin 5pv blasto.
722FAA33-5B41-4000-9AC2-011ED987C605.jpeg
9D7F8F38-00BB-47A1-8617-9E8B77B63617.jpeg

Täällä hieman malttamattomana aloitin testailun heti ensimmäisen pakastealkion siirron jälkeen, tähän saakka testit näyttäneet selkeää negaa, mutta nyt omaan silmään näkyisi jonkunlaista haamua. Mitäs mieltä muut, jokos varovaisesti uskaltaisi alkaa toivomaan että pikkuinen yrittäisi tarttua mukaan? Tänään siis PP7. Viime perjantaina siirrettiin 5pv blasto.View attachment 103094 View attachment 103095
Näkyy:woot: vahvistumista viivalle!!

Täällä hieman malttamattomana aloitin testailun heti ensimmäisen pakastealkion siirron jälkeen, tähän saakka testit näyttäneet selkeää negaa, mutta nyt omaan silmään näkyisi jonkunlaista haamua. Mitäs mieltä muut, jokos varovaisesti uskaltaisi alkaa toivomaan että pikkuinen yrittäisi tarttua mukaan? Tänään siis PP7. Viime perjantaina siirrettiin 5pv blasto.View attachment 103094 View attachment 103095
Kyllä mä näen toisenkin viivan erityisesti tuossa tikussa. Puikossakin näkyy jotain mutta nää cb testit on huonoja sen sinisen värin takia niin en tiedä onko siinä väriä vai ei.

4D7A3D08-2435-44B9-9200-EE6784E31044.jpeg
Tein tälläsen Rfsun herkänkin aamulla ja en tiedä näkyykö kuvassa mitään? Tuli testiajalla ja punertaa. Otettu testiajalla,(ei muokattu).

Gynekologi näki että olen ovuloinut ja sanoi että vasemmalta irtoaa sitten. Testasin ovulaatiota mutta negaa vaan. Sitten pissasin cb early testiin ja aamusta kp22 ja näytti tältä.

Ei tietoa oikeasti milloin olisin sitten ovuloinut ja mikä ihme siellä vasemmalla on.

Joko tämä testi on ihan susi tai näyttää räikeää viivaa tai sitten raskaus. Kp17 ja kp18 tuli veristä vuotoa jonka liitin ovulaation, mutta voi tietysti voinut olla kiinnittyminen. Minulla ei nimittäin välivuotoja tule. Toki joskus ovulaation kanssa mutta niin. Pyrin saamaan uuden ajan yksityiselle mahdollisimman pian ja olen soittanut ja ei mitenkään poissulkenut raskautta. Sanoi että näin aikaisessa vaiheessa ei myöskään näkyisi.

Muoks. Siis raskaus ultrassa ei näkyisi.

Liitteet

• 20210520_232751.jpg
    20210520_232751.jpg
    451.1 KB · Katsottu: 265
  • 20210520_111637.jpg
    20210520_111637.jpg
    451.1 KB · Katsottu: 262
Tein nyt päivän toisesta pissasta sek PC että RFSU herkän testin. Alavatsakivut jatkuu,pyyhkiessä tulee verta ja se ei ole normaalia mulle edes kuukautisissa.
DE579125-4669-4917-B5E2-ADAA1A8FEB6F.jpeg
6BBAF121-18B7-4CE8-8309-C5F5ED7F116D.jpeg

Oliko millon se Gynekologi? Joku näkyy tossa toisessa mut toisessa ei minun silmään. Jos vuotoa niin ehkä päivystys olisi hyvä?
Ensi viikon keskiviikkona. Pyyhiessä tulee paperiin. Aamulla sain Pregcheckiin haamun,ja siksi lähin ostaa lisää niitä,sekä varmuuden vuoksi noita pahamaineisia herkkiä…kummassako näet? Joo tuo PC on haaleampi,tuo toinen näkyi selvästi just testiajan lopussa. Mulla ei ole kokemusta kohdunulkoisesta,mutts tuulimunasta ja keskenmenoista on. Oireet kyllä viittaa jos on raskaus niin varmaan johonkin ku tai km.

Ensi viikon keskiviikkona. Pyyhiessä tulee paperiin. Aamulla sain Pregcheckiin haamun,ja siksi lähin ostaa lisää niitä,sekä varmuuden vuoksi noita pahamaineisia herkkiä…kummassako näet? Joo tuo PC on haaleampi,tuo toinen näkyi selvästi just testiajan lopussa. Mulla ei ole kokemusta kohdunulkoisesta,mutts tuulimunasta ja keskenmenoista on. Oireet kyllä viittaa jos on raskaus niin varmaan johonkin ku tai km.
Tossa ylemmäs näkyy jotain. Mut PCssä en näe.. kyllä ehdottomasti lääkäriin. Minulla tuo tehty kp22 ja kp17 ja kp18 tuli veristä vuotoa jonka luulin että ovulaatio mutta saattoi olla kiinnittyminen. Tuohan on herkkä joten luin että 4 päivää kiinnittymisestä vois testissä jo näkyä.

Tossa ylemmäs näkyy jotain. Mut PCssä en näe.. kyllä ehdottomasti lääkäriin. Minulla tuo tehty kp22 ja kp17 ja kp18 tuli veristä vuotoa jonka luulin että ovulaatio mutta saattoi olla kiinnittyminen. Tuohan on herkkä joten luin että 4 päivää kiinnittymisestä vois testissä jo näkyä.
Joo mutta keskiviikkona vasta on aika. Alkaa tämä kyllä olemaan aika tiukkaa kestää kun ei tiedä mistä kyse…RFSU näkyy ja PC niin haalea että ei näy kuvaan.

Gynekologi näki että olen ovuloinut ja sanoi että vasemmalta irtoaa sitten. Testasin ovulaatiota mutta negaa vaan. Sitten pissasin cb early testiin ja aamusta kp22 ja näytti tältä.

Ei tietoa oikeasti milloin olisin sitten ovuloinut ja mikä ihme siellä vasemmalla on.

Joko tämä testi on ihan susi tai näyttää räikeää viivaa tai sitten raskaus. Kp17 ja kp18 tuli veristä vuotoa jonka liitin ovulaation, mutta voi tietysti voinut olla kiinnittyminen. Minulla ei nimittäin välivuotoja tule. Toki joskus ovulaation kanssa mutta niin. Pyrin saamaan uuden ajan yksityiselle mahdollisimman pian ja olen soittanut ja ei mitenkään poissulkenut raskautta. Sanoi että näin aikaisessa vaiheessa ei myöskään näkyisi.

Tää on kyllä niin selkeä, että uskoisin että ihan oikea plussa!

Niin ja siis näkikö gyne, että olet jo ovuloinut vasemmalta, vai että vasta tulossa?

Niin ja siis näkikö gyne, että olet jo ovuloinut vasemmalta, vai että vasta tulossa?
Hän sanoi että olen ovuloinut. Ymmärsin että tuplaovis mutta kun nyt soitin niin hän sanoi et raskaus mahdollinen ettei se näin aikaisin näkyisi ultrassa. Olin ihan ihmeissäni mutta jos vuoto oli kiinnittyminen niin tällöin tulos todennäköisesti on ihan oikea. Minustakin plussa mutta kyllä jännittää vähän.

Hän sanoi että olen ovuloinut. Ymmärsin että tuplaovis mutta kun nyt soitin niin hän sanoi et raskaus mahdollinen ettei se näin aikaisin näkyisi ultrassa. Olin ihan ihmeissäni mutta jos vuoto oli kiinnittyminen niin tällöin tulos todennäköisesti on ihan oikea. Minustakin plussa mutta kyllä jännittää vähän.
Millos siulla oli se ultra, koska siitähän pystyt dpot suunnilleen laskemaan.

Kyllä tässä selvä plussa näkyy. Onnea! n__n

Emilian yhdessäkään testissä en näe mitään. Toivottavasti gynekologilla tulee selvyys.

Pcssä nään haamun, mutta cbssä en. Toivottavasti vahvistuu.

Status
Not open for further replies.
Takaisin