Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Uusi foorumilainen hei!
Kolmannen yritys lokakuussa aloitettu, tänään noin dpo 11 ja tikkuun (herkkyys 25) tuli tällainen, vai näkyykö tässä edes mitään? Testiajalla otettu kuva, todellisuudessa oli vielä tummempi kuin mitä kuvaan sain kaapattua?

IMG_20210211_100711.jpg

Uusi täällä! Nyt kp 25/28-30
Onkohan tää viivanpaikka? Pitikin mennä testaamaan, kun odotin vaa selkeetä negaa :banghead: dpo on kysymysmerkki. Meillä yk5! Enkä oo saanu pregcheckin testiin ikinä mitään.
IMG_20210211_125838.jpg
Screenshot_20210211_145209_com.pixlr.express.jpg

Tänään testasin taas, dpo 12? , tältä näytti... :love7

Tuntuu vaan kovin vaalealta viivalta, mutta eipä tässä ole menkat vielä edes myöhässä ja no tummenee jos on tummetakseen, yksilöllisesti. Enpä muistanut tätä jo heti alusta asti olevaa menettämisen pelkoakaan näin vahvana... :sad001

IMG_20210212_083229.jpg

Tuntuu vaan kovin vaalealta viivalta, mutta eipä tässä ole menkat vielä edes myöhässä ja no tummenee jos on tummetakseen, yksilöllisesti. Enpä muistanut tätä jo heti alusta asti olevaa menettämisen pelkoakaan näin vahvana... :sad001

View attachment 99550

Hyvin näkyy!
Noi testit on huonoja, mielestäni monilla ollut muulla testillä paljon vahvempi viiva vrt. Tuohon.

Hyvin näkyy!
Noi testit on huonoja, mielestäni monilla ollut muulla testillä paljon vahvempi viiva vrt. Tuohon.

Joo, ja ihan testistä riippuenkin vaihtelee vahvuus näissä, osa selkeästi huonompia. Viikkonäytöllisen ajattelin viikonloppuna / alkuviikosta tehdä, kun sellaisen vaan täältä jostain löydän.
Ja odotellessa tietty pakko tuhota noita liuskoja kaapista pois...:angelic::banghead:

View attachment 99550
Mun mielestä selkeä, ilmeisesti laatu vaihtelee noissa paljon , mut onnittelut kuitenkin <3

Tännekki ny vielä... dpo10 kp 25/27-30
Ei vaan usko... aattelen että liian haalee ollaksee oikein :sorry:

Liitteet

• 744C44BD-8770-4B22-8ECD-C9EA28FDBDC6.jpeg
    744C44BD-8770-4B22-8ECD-C9EA28FDBDC6.jpeg
    17.7 KB · Katsottu: 252
Tännekki ny vielä... dpo10 kp 25/27-30
Ei vaan usko... aattelen että liian haalee ollaksee oikein :sorry:
Toihan on oikein selvä dpo10 plussa :love017 mulla oli dpo10 haaleista haalein haamu, kukaan muu kuin minä ei siinä varmaan mitään edes nähnyt. Seuraavana päivänä oli jo paljon selvempi ja edelleen pieni on matkassa pysynyt rv14 on nyt.

Toihan on oikein selvä dpo10 plussa :love017 mulla oli dpo10 haaleista haalein haamu, kukaan muu kuin minä ei siinä varmaan mitään edes nähnyt. Seuraavana päivänä oli jo paljon selvempi ja edelleen pieni on matkassa pysynyt rv14 on nyt.
Voi ei, pysyis nyt sit kyydissä pieni. Huojensit mun mieltä niin paljon :love017

Onnea riinastiina ja vauvaliimaa nyt sinne! Selvä viiva! Mun dpo10 ja dpo11 viivat ei erottuneet kuvaan asti, tosin eri testi mut silti. Edelleen onnellisesti raskaana rv16 :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin