Tää on se pahamaineisempi rfsu-testi, joka usein näyttää vahvaa viivanpaikkaa.
Toivotaan, että haamut muuttuu selkeiksi viivoiksi! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotan kurkkiiUusi foorumilainen hei!
Kolmannen yritys lokakuussa aloitettu, tänään noin dpo 11 ja tikkuun (herkkyys 25) tuli tällainen, vai näkyykö tässä edes mitään? Testiajalla otettu kuva, todellisuudessa oli vielä tummempi kuin mitä kuvaan sain kaapattua?
View attachment 99507
Tänään testasin taas, dpo 12? , tältä näytti...
Tuntuu vaan kovin vaalealta viivalta, mutta eipä tässä ole menkat vielä edes myöhässä ja no tummenee jos on tummetakseen, yksilöllisesti. Enpä muistanut tätä jo heti alusta asti olevaa menettämisen pelkoakaan näin vahvana...
View attachment 99550
Hyvin näkyy!
Noi testit on huonoja, mielestäni monilla ollut muulla testillä paljon vahvempi viiva vrt. Tuohon.
Mun mielestä selkeä, ilmeisesti laatu vaihtelee noissa paljon , mut onnittelut kuitenkinTänään testasin taas, dpo 12? , tältä näytti...
Tuntuu vaan kovin vaalealta viivalta, mutta eipä tässä ole menkat vielä edes myöhässä ja no tummenee jos on tummetakseen, yksilöllisesti. Enpä muistanut tätä jo heti alusta asti olevaa menettämisen pelkoakaan näin vahvana...
View attachment 99550
Toihan on oikein selvä dpo10 plussa mulla oli dpo10 haaleista haalein haamu, kukaan muu kuin minä ei siinä varmaan mitään edes nähnyt. Seuraavana päivänä oli jo paljon selvempi ja edelleen pieni on matkassa pysynyt rv14 on nyt.Tännekki ny vielä... dpo10 kp 25/27-30
Ei vaan usko... aattelen että liian haalee ollaksee oikein
Voi ei, pysyis nyt sit kyydissä pieni. Huojensit mun mieltä niin paljonToihan on oikein selvä dpo10 plussa mulla oli dpo10 haaleista haalein haamu, kukaan muu kuin minä ei siinä varmaan mitään edes nähnyt. Seuraavana päivänä oli jo paljon selvempi ja edelleen pieni on matkassa pysynyt rv14 on nyt.
Tännekki ny vielä... dpo10 kp 25/27-30
Selvä plussa! Onnea!Tännekki ny vielä... dpo10 kp 25/27-30
Voi apua, ei meinaa millään uskoo todeks toivottavasti pysyy kyydissäTämähän on super hyvä viiva dpo 10!
Mulla ei dpo 10 näkynyt juuri mitään samanvahvuisella testillä (pc).
Muoks. Kaivoin testikuvan dpo 9 ja 10 View attachment 99580
Onnea, selvästi näkyy kuvassakin! Toivottavasti pysyy kyydissä!Tännekki ny vielä... dpo10 kp 25/27-30
Tännekki ny vielä... dpo10 kp 25/27-30
Apua, nyt pelottaaMulla oli dpo 10 samanlainen apteekin testissä, ja raskaus alkoi viel kaksosraskautena joten hyvin on hcgtä sullakin erittyny!
Apua, nyt pelottaa