Niin sehän voi näyttää mitä vain. Milloin raskaus olisi alkanut? Ovulaatio tai alkion sirto tms. :-)Testi näyttänyt raskaana 1-2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin sehän voi näyttää mitä vain. Milloin raskaus olisi alkanut? Ovulaatio tai alkion sirto tms. :-)Testi näyttänyt raskaana 1-2
Niin sehän voi näyttää mitä vain. Milloin raskaus olisi alkanut? Ovulaatio tai alkion sirto tms. :)
Eli siihen nähden arvo on matalahko, mutta niin kauan kun ei vuoto ala kunnolla on vielä toivoa.Ovulaatio oli 24.12.2 ja menkkojen olis pitänyt alkaa 8.1.21.
Eli siihen nähden arvo on matalahko, mutta niin kauan kun ei vuoto ala kunnolla on vielä toivoa.
Mitenniin tulos 18 ei merkitse raskautta? Raja arvo taisi olla alle 5
Aamulla kun kävin verikokeissa otattamassa HCG niin oli 18. Eli en olisikaan raskaana. En luota tulokseen.
En usko että en olis raskaana tai keskenmeno
Eli voisinko minä olla vielä raskaana vai en?
Kannattaisi käydä esim. Maanantaina uudessa verikokeessa niin näkee, jos hcg on noussut hyvin niin se olisi hyvä merkki.
Oliko sun ovulaatio varmistettu esim. Ultralla?
On sitä seurattu. Ultrassa käynyt n. 6 kertaa. Gonal-F 300 ja 75 kyniä pistänyt 4 kiertoa. Ovitrelleä pistänyt kans 4 kiertoa
Tässä vielä toinen kuva.
Ovulaatio oli 24.12.2 ja menkkojen olis pitänyt alkaa 8.1.21.
Tässä vielä toinen kuva.
Tämmöisen löysin netistä:
HCG-hormonin määrät raskauden aikana:
Ei raskaana olevilla:
alle 5 mIU/ml
Raskaana olevilla:
Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Raskausviikoilla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Raskausviikoilla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Raskausviikoilla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml
Mulla on ollut välillä lyhyttä kiertoa, välillä pitkää. Menkat lyhyitä ja pitkiä. Niin ei tiedä milloin virallisesti raskaus olisi alkanut
Ootko siis tässä kierrossa pistänyt gonalia, ovitrellea ja käynyt ultrassa?
Olen pistänyt molemmat. Olen käynyt ultrassa ennen kuin ovitrelleä pistin kun ultrassa katsovat milloin pitää ovitrelle pistää
Mää sanoisin kans viivanpaikaks, värittömältä näyttääTässä vielä toinen kuva.
Silloinhan ovispäivä on aika varma, milloin pistit ovitrellen? Yleensä kai siitä n. 36h päästä olis ovis