Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Clearbluen viikkonäytöllinen digi lupaa 10 herkkyyden, se tavallinen digi ilmeisesti on 25?

Joo tää oli viikkonäytöllinen. Mulla ei myöskään medigoon herkkä (10) näyttänyt edes haamua äsken kun testasin. Saanut nyt plussat pc sekä apteekin herkkä.

Hmm... Mä teen huomenna vielä pc ja sitten lauantaina digin. Ihmettelen kyllä itsekin miten ei Digi vielä näytä mutta jospa se lauantaina näyttäisi.
Vielä tiirasin noita siun pc testejä ja niissä on kyllä tosi vahvat noi viivat, mutta onko ne sit kuitenkin harmaat... Voi vitsi miten piinaavaa, onneksi se tulos siitä selviää suuntaan tai toiseen pariin päivään!

Vielä tiirasin noita siun pc testejä ja niissä on kyllä tosi vahvat noi viivat, mutta onko ne sit kuitenkin harmaat... Voi vitsi miten piinaavaa, onneksi se tulos siitä selviää suuntaan tai toiseen pariin päivään!

Mun mielestä punaisia. Laitan kuvan missä korostanut väriä.

Liitteet

• IMG_20210114_142720.jpg
    IMG_20210114_142720.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 226
Niin ja se piti vielä noista sanoa Ihmemaanlapsi, että jos nuo ei tarkoita plussaa, niin tekisin kyllä valituksen pclle, että onko mahdollisesti joku surkea erä liikkeellä. Mutta toivotaan että digiinkin pärähtää plussa lähipäivinä.

Ja tässä toinen missä korostanut väriä
Saatko sellaisen kuvan, jossa kamera on tarkentanut tikkuun? Eli sellaisen, jossa varren HCG-teksti näkyy terävärajaisena. Ja sitten rajaat kuvasta pois suurimman osan taustaa ja tikustakin valtaosa pois, näin saat foorumille terävän kuvan.

Muokattu viimeksi:
Saatko sellaisen kuvan, jossa kamera on tarkentanut tikkuun? Ei sellaisen, jossa varren HCG-teksti näkyy terävärajaisena. Ja sitten rajaat kuvasta pois suurimman osan taustaa ja tikustakin valtaosa pois, näin saat foorumille terävän kuvan.

Joo,voin tehdä illalla vielä kolmannen pcn niin teen sit näin.

Joo,voin tehdä illalla vielä kolmannen pcn niin teen sit näin.
Huomasin että olin tehnyt typon tuossa ohjeessani, eli sen HCG-tekstin pitää näkyä tarkkarajaisena.

(Typon takia sana "eli" olikin muuttunut sanaksi "ei".)

Kyllä tuo ihmemaanlapsi ihan selkeä plussa on. Itsellähän oli justiin noi pc testit joilla tuli samanlaiset. Kuvaan vaikee saada väri. Sitä paitti mä testasin pc liuskoilla keskenmenon jälkeen päivittäin ton haalemisen ja vielä kun vähän oli hormoonia niin antoi pc viekä harmaan mutta kuitenkin viivan. Se on hyvä testi!

Kyllä tuo ihmemaanlapsi ihan selkeä plussa on. Itsellähän oli justiin noi pc testit joilla tuli samanlaiset. Kuvaan vaikee saada väri. Sitä paitti mä testasin pc liuskoilla keskenmenon jälkeen päivittäin ton haalemisen ja vielä kun vähän oli hormoonia niin antoi pc viekä harmaan mutta kuitenkin viivan. Se on hyvä testi!

Kyllä tää munkin mielestä on plussa ja neljä positiivista testiä tehnyt tänään. Kaksi pc ja kaksi apteekin ultraa :happy: että uskon kyllä että jotain yrittää ainakin tapahtua, enkä oo ikinä kemiallisissa saanut noin vahvoja viivoja?:wideyed:

Mä en ymmärrä miten se sun digi pystyi olemaan nega noin hienolla viivalla. Jos se oli viallinen.:rolleyes:
Mulla oli eilen tällainen viiva siitä samasta näytteestä josta digi oli +

Liitteet

• 2CD5B1C2-21DE-4517-BCBD-D072EE3C2FA5.png
    2CD5B1C2-21DE-4517-BCBD-D072EE3C2FA5.png
    242.9 KB · Katsottu: 145
Ihmemaan lapsi: teitkö digin aamupissasta? Silläkin on näin varhain todella paljon merkitystä: Tuo pc ainakin näyttää ihan selkeältä haamuplussalta. Apteekin ultraan tulee turhia viivoja todella usealle. Ne jättäisin kokonaan apteekkiin. Mulla pc puikko näytti paljon selkeämpää kuin esim. Pc liuska, samoin apteekkarin oma. Pc liuska myös vahvistui huonommin. Toivotaan että lähtee viivat viivat tummumaan ja digi näyttää myös plussaa.

Ihmemaan lapsi: teitkö digin aamupissasta? Silläkin on näin varhain todella paljon merkitystä: Tuo pc ainakin näyttää ihan selkeältä haamuplussalta. Apteekin ultraan tulee turhia viivoja todella usealle. Ne jättäisin kokonaan apteekkiin. Mulla pc puikko näytti paljon selkeämpää kuin esim. Pc liuska, samoin apteekkarin oma. Pc liuska myös vahvistui huonommin. Toivotaan että lähtee viivat viivat tummumaan ja digi näyttää myös plussaa.

Ei ollut digi aamupissasta, vaan päivän toisesta kolmen h pidätyksestä :) yritän olla ottamatta ressiä siittä digistä, ja teen sen seuraavan kerran lauantaina jos pc jatkaa vahvistumista. Laskelmien mukaan olisi joko 3+1 - 3+3 joten rauhassa mennään ja toivon vaan että menkat eivät ala. Mulla pc on aina ollut se jolla saan ensimmäisetkin haamut kiinni. Ja tuo apteekin testi, itse en oo sillä saanut turhia viivoja, kemialliset ainakin saanut tuolla kiinni :grin

Siinä nyt tän illan vika pc parin h pidätyksellä. Ei ainakaan oo lähtenyt haalistumaan vielä tänään :grin

Liitteet

• IMG_20210114_175827.jpg
    IMG_20210114_175827.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 230
  • IMG_20210114_180318.jpg
    IMG_20210114_180318.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 209
  • IMG_20210114_180359.jpg
    IMG_20210114_180359.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 213
Minulla on jo reilu kaksi viikkoa menkat myöhässä, toki kierto on olluut epäsäännöllinen. Nyt olen kolmena aamuna tehnyt testin ja luulen, että testissä on haamuviiva. Mies ei tässä näe mitään, mutta näettekö te?

Liitteet

• IMG_20210113_130555.jpg
    IMG_20210113_130555.jpg
    53.7 KB · Katsottu: 230
Status
Not open for further replies.
Takaisin