Clearbluen viikkonäytöllinen digi lupaa 10 herkkyyden, se tavallinen digi ilmeisesti on 25?
Joo tää oli viikkonäytöllinen. Mulla ei myöskään medigoon herkkä (10) näyttänyt edes haamua äsken kun testasin. Saanut nyt plussat pc sekä apteekin herkkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Clearbluen viikkonäytöllinen digi lupaa 10 herkkyyden, se tavallinen digi ilmeisesti on 25?
Ihmemaanlapsi, tässä esimerkki yhdestä hailurasta, jolla minulla tuli cb tavalliseen digitestiin plussa: https://forum.vau.fi/posts/3331382
Vielä tiirasin noita siun pc testejä ja niissä on kyllä tosi vahvat noi viivat, mutta onko ne sit kuitenkin harmaat... Voi vitsi miten piinaavaa, onneksi se tulos siitä selviää suuntaan tai toiseen pariin päivään!Hmm... Mä teen huomenna vielä pc ja sitten lauantaina digin. Ihmettelen kyllä itsekin miten ei Digi vielä näytä mutta jospa se lauantaina näyttäisi.
Vielä tiirasin noita siun pc testejä ja niissä on kyllä tosi vahvat noi viivat, mutta onko ne sit kuitenkin harmaat... Voi vitsi miten piinaavaa, onneksi se tulos siitä selviää suuntaan tai toiseen pariin päivään!
Saatko sellaisen kuvan, jossa kamera on tarkentanut tikkuun? Eli sellaisen, jossa varren HCG-teksti näkyy terävärajaisena. Ja sitten rajaat kuvasta pois suurimman osan taustaa ja tikustakin valtaosa pois, näin saat foorumille terävän kuvan.Ja tässä toinen missä korostanut väriä
Saatko sellaisen kuvan, jossa kamera on tarkentanut tikkuun? Ei sellaisen, jossa varren HCG-teksti näkyy terävärajaisena. Ja sitten rajaat kuvasta pois suurimman osan taustaa ja tikustakin valtaosa pois, näin saat foorumille terävän kuvan.
Huomasin että olin tehnyt typon tuossa ohjeessani, eli sen HCG-tekstin pitää näkyä tarkkarajaisena.Joo,voin tehdä illalla vielä kolmannen pcn niin teen sit näin.
Kyllä tuo ihmemaanlapsi ihan selkeä plussa on. Itsellähän oli justiin noi pc testit joilla tuli samanlaiset. Kuvaan vaikee saada väri. Sitä paitti mä testasin pc liuskoilla keskenmenon jälkeen päivittäin ton haalemisen ja vielä kun vähän oli hormoonia niin antoi pc viekä harmaan mutta kuitenkin viivan. Se on hyvä testi!
Ihmemaan lapsi: teitkö digin aamupissasta? Silläkin on näin varhain todella paljon merkitystä: Tuo pc ainakin näyttää ihan selkeältä haamuplussalta. Apteekin ultraan tulee turhia viivoja todella usealle. Ne jättäisin kokonaan apteekkiin. Mulla pc puikko näytti paljon selkeämpää kuin esim. Pc liuska, samoin apteekkarin oma. Pc liuska myös vahvistui huonommin. Toivotaan että lähtee viivat viivat tummumaan ja digi näyttää myös plussaa.