Minulla on jo reilu kaksi viikkoa menkat myöhässä, toki kierto on olluut epäsäännöllinen. Nyt olen kolmena aamuna tehnyt testin ja luulen, että testissä on haamuviiva. Mies ei tässä näe mitään, mutta näettekö te?
Näen haalean haamun tuossa kyllä :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on jo reilu kaksi viikkoa menkat myöhässä, toki kierto on olluut epäsäännöllinen. Nyt olen kolmena aamuna tehnyt testin ja luulen, että testissä on haamuviiva. Mies ei tässä näe mitään, mutta näettekö te?
Onnea!Nyt tein aamulla tavallisen testin ja digi.
Tavalliseen tuli haalea viiva.
Ihmemaanlapsi, mikä kp ja dpo nyt olis? Onhan tuo selvä viiva.
Päivitystä tilanteeseen. Kaksi viivaahan siinä edelleen on, mutta mitenkäs nopeesti pitäisi alkaa vahvistumaan? Mun mielestä aika samanlainen kuin eilen.
Nyt tein apteq normin puikon, ja aika selkeä siinäkin. Varmasti huomenna tulisi jo digiin se 1-2?
Kyllä luulis huomenna jo digiinkin tulevan plussa!Nyt tein apteq normin puikon, ja aika selkeä siinäkin. Varmasti huomenna tulisi jo digiin se 1-2?
Nyt tein apteq normin puikon, ja aika selkeä siinäkin. Varmasti huomenna tulisi jo digiin se 1-2?
Onnea!
Nyt sitten tuonne syyskuisten vauvojen odottajaryhmään rupattelemaan:
https://forum.vau.fi/forums/syyskuiset-2021.1270/
Muistelen, että joskus mainitsit sinulla olevan lääkeitä, joita ei raskaana saa ottaa, joten jos nyt vielä niitä on, ota yhteys heti huomenna hoitavaan tahoon jotta saat tiedon siitä miten lääkkeiden kanssa jatketaan. Ja onnea vielä kerran, teilläkin on jo monta vuotta yritystä takana!
Aamulla kun kävin verikokeissa otattamassa HCG niin oli 18. Eli en olisikaan raskaana. En luota tulokseen.
En usko että en olis raskaana tai keskenmeno
Mitenniin tulos 18 ei merkitse raskautta? Raja arvo taisi olla alle 5
Mitenniin tulos 18 ei merkitse raskautta? Raja arvo taisi olla alle 5
Mikä raskaus viikko olisi menossa?Minulle polilta laitettiin näin:
Hei! On tullut,valitettavasti se on matala 18. Sinun kuukautiset alkavat varmasti viikon sisällä. Kontrolli sinulla onkin,silloin keskustellaan jatkosta.
Laitoin näin sinne: Miten digitaalinen testi näytti raskaana 1-2. Jännä että näytti niin. Ei pitäis näyttää niin jos en oo raskaana. Yleensä ne ei näytä väärin
Vastasivat näin: Testi on herkkä,näyttää positiivistä. On ns kemiallinen raskaus. Eli tosi varhain mennyt kesken.
Vastasin näin: Mä en kestä keskenmenoja. Mulla yksi taustalla. Verta ei tule kuin ihan vähän kun pyyhkii. Ei tuu niin paljon kuin menkkojen aikaan.
Vastasivat näin: On tosi ikävä tilanne,mutta saatte sitten lääkärin kanssa keskustella jatkohoidosta
Laitoin vielä näin sinne: Mulle digitaalinen näytti positiivista vasta ke näytti ekan kerran raskaana 1-2. Ennen sitä ei näyttänyt. Voiko olla vielä niin että muuttuu tilanne? Positiiviseen suuntaan
Mikä raskaus viikko olisi menossa?
Ilmeisesti siis kemiallinen raskaus polin mielestä. :-/ Tosi ikävää jos niin.