Teitkö digin
En oo tehnyt en haluu vielä tuhlata siihen rahaa jos oliskin et ei raskaana. Teen sen sit ku menkat myöhässä. En oo myöskään tänään vielä tehnyt mitään testiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teitkö digin
Mun mielestä kaikki liuskatestit on näyttänyt aina noin haaleaa toista viivaa. Digitaaliset sitten raskaana 1-2
En oo tehnyt en haluu vielä tuhlata siihen rahaa jos oliskin et ei raskaana. Teen sen sit ku menkat myöhässä. En oo myöskään tänään vielä tehnyt mitään testiä.
Mun mielestä kaikki liuskatestit on näyttänyt aina noin haaleaa toista viivaa. Digitaaliset sitten raskaana 1-2
Mä jo niin odotin milloin sulla menkat on myöhässä?
Tässä raskaudessa.Tässä raskaudessa vai aiemminkin?
Liuskojen viivojen pitäisi vahvistua jossain vaiheessa ja digitaalisen viikot nousta jos hcg nousee normaalisti.
Tsemppiä!Minä en kestä jos nyt taas tulee keskenmeno. Mä en selviä tässä millään.
Tsemppiä!
Onneksi on pian lääkäri ja selviää teidän jatko! Jospa se ivf auttaisi sitten!
Oireita ei kannata sen enempää miettiä, vaan mennä ihan noiden testien perusteella. Testaa vielä huomenna ja jos viiva on häviämään päin, niin sitten katse kohti sitä tulevaa lääkärikäyntiä. Hoidot onneksi tepsivät suurimmalla osalla, joten hyvä juttu ettei tarvitse enää tämän pidempään odottaa lääkärikäyntiä.Mulla usein nälkä, WC saa käydä useammin kuin ennen, tissit arat ja mahaa turvottaa
Jos nyt kp 25/26-28 niin onko epätavallista että viiva on selkeä näin aikaisin ennen menkkoja? Oon aina plussannut ennen menkkoja mut on ollut tooosi hailura ja vahvistunut sit vasta menkkojen alettua/jälkeen. Dpo 11 vissiin tänään joten siihen nähden kai normaali vielä tuo viiva?
Ihan normaalin näköinen viiva tuossa vaiheessa! Onko sulla aiemmin ollut dpo:t tiedossa?
Täällä menkkojen pitäis maanantaina alkaa, jos kierto on pysyny samana kun edelliset 2 kiertoa. Ovista en tässä kierrossa testaillu, joten oviksesta ei varmaa tietoa. Oireita ei oo oikeastaan kun hetkelliset pistokset ja paine välillä alamahalla mut ei oo menkkakipuja ei sit minkäänlaisia.. Meillä yk 4 menossa.
Tässä testi rypäs mitä oon tehnyt, 2 ylempää on sama testi mut toka kuva pari minuuttia testiajan jälkeen otettu kun tummeni. Toiseksi alimmassa kuvassa testit 4 päivän ajalta ja alimmassa ovistestit ja ovis melkein plussa
Mitä mieltä ootte, voisko olla haamulainen?
Hienosti on viiva vahvistunut! Ja nyt on muuttunut pckin selvästi punaiseksi. Hyvältä näyttää. Miulla oli toisessa raskaudessa dpo 10 pc jo tuollainen räikeä viiva, dpo 8 näkyi juuri juuri.Siis mitä!! Mahdollisesti vielä se 3 päivää menkkojen alkuun ja pc kahden tunnin pidätyksellä tämän näköinen.
Hienosti on viiva vahvistunut! Ja nyt on muuttunut pckin selvästi punaiseksi. Hyvältä näyttää. Miulla oli toisessa raskaudessa dpo 10 pc jo tuollainen räikeä viiva, dpo 8 näkyi juuri juuri.