Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Mun mielestä kaikki liuskatestit on näyttänyt aina noin haaleaa toista viivaa. Digitaaliset sitten raskaana 1-2

Tässä raskaudessa vai aiemminkin?
Liuskojen viivojen pitäisi vahvistua jossain vaiheessa ja digitaalisen viikot nousta jos hcg nousee normaalisti.

Tässä raskaudessa vai aiemminkin?
Liuskojen viivojen pitäisi vahvistua jossain vaiheessa ja digitaalisen viikot nousta jos hcg nousee normaalisti.
Tässä raskaudessa.

Viime raskaudessa digitaalisia tein n. 5-6 ennen kuin näytti isompia viikkoja.

26.11.20 käynnillä: Endometrium 5 mm triple
Oikeassa ovariossa 10 mm, 13 mm ja 14 mm kookkaammat follikkelit
Vasemmalla vain alle 8 mm follikkeleita. Gonal F vielä huomenna ja lauantaina, Ovitrelle sunnuntaina.

2.11.20 käynnillä: Endometrium 10 mm triple layer. Molemmissa ovarioissa nähtävillä nyt vain alle 10 mm follikkeleita, kohdun takana vähän nestettä. Konsultoitu puhelimitse kollega Dorbekia. Mahdollisesti ovulaatio jo tapahtunut, eli ei tarvitse pistää Ovitrellea. Seurataan tilannetta, jos raskautuminen tapahtuu niin alkuraskauden UÄ, jos kuukautiset alkavat niin sitten seuraavaan kiertoon samat lääkitykset mutta UÄ kp 11.

29.10.20 käynti: Endometrium vielä ohut 5,6 mm. Oikeassa ovariossa vain pieniä rakkuloita, huono näkyvyys. Vasemmalla johtofollikkeli 11 mm.

13.10.20 käynti: Ovitrelle kun Johtofoll on 18 mm. oHoitoa jatketaan 2-4 kiertoa. Jos ei raskautta jatkossa lähete IVF.

16.9.20 neuvola käynti: kts alla. Vm 21.6. , 15.8 raskaustesti plus. 1.9. alkaen ollut vuotoa joka nyt loppunut.
HCG oli 13781 8.9., nyt vain 207. Täydellinen tai määrittämätön keskenmeno ilman komplikaatioita. Nyt siis spontaani varhainen keskenmeno. Määrätty primaspan 50 mg seuraavan vuodon jälkeen. Suos koht hedelmättömyyden vuoksi jatkossa jatkotutkimuksiin ja hoitoon.

18.8.20 neuvola käynti: tehnyt positiivisen raskaustestin 15.8.2020. Tarkistettu raskaustesti neuvoalssa ja se positiivinen. VK olleet 21.6.2020, kierto epäsäännöllinen noin 28-33, huhtikuussa ei ole tullut kuukatisia ollenkaan. Digitaalinen testi näyttänyt rv 2-3. Ei oireita. syyskuussa 7.9 naistetautienpolille aika ja sinne menevät. Foolihappolisä, d-vitamiini käytössä. Epilepsia lääkitys vaihdettu jo aikaisemmin raskausajalle sopivaksi

Tein nopee parin tunnin pidätyksellä tän rfsun ku ei ollut tähän hätään, ollaan siis reissussa. Mutta kyllä siinä vieläkin viiva on. En vaan oo yhtäkään rfsuta tehnyt tässä niin ei voi verrata onko vahvistunut.

Liitteet

• IMG_20210116_130755.jpg
    IMG_20210116_130755.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 199
Mulla usein nälkä, WC saa käydä useammin kuin ennen, tissit arat ja mahaa turvottaa
Oireita ei kannata sen enempää miettiä, vaan mennä ihan noiden testien perusteella. Testaa vielä huomenna ja jos viiva on häviämään päin, niin sitten katse kohti sitä tulevaa lääkärikäyntiä. Hoidot onneksi tepsivät suurimmalla osalla, joten hyvä juttu ettei tarvitse enää tämän pidempään odottaa lääkärikäyntiä.

Jos nyt kp 25/26-28 niin onko epätavallista että viiva on selkeä näin aikaisin ennen menkkoja? Oon aina plussannut ennen menkkoja mut on ollut tooosi hailura ja vahvistunut sit vasta menkkojen alettua/jälkeen. Dpo 11 vissiin tänään joten siihen nähden kai normaali vielä tuo viiva?

Liitteet

• IMG_20210116_142153.jpg
    IMG_20210116_142153.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 165
Jos nyt kp 25/26-28 niin onko epätavallista että viiva on selkeä näin aikaisin ennen menkkoja? Oon aina plussannut ennen menkkoja mut on ollut tooosi hailura ja vahvistunut sit vasta menkkojen alettua/jälkeen. Dpo 11 vissiin tänään joten siihen nähden kai normaali vielä tuo viiva?

Ihan normaalin näköinen viiva tuossa vaiheessa! Onko sulla aiemmin ollut dpo:t tiedossa?

Ihan normaalin näköinen viiva tuossa vaiheessa! Onko sulla aiemmin ollut dpo:t tiedossa?

Ei oo ollut tiedossa tarkkaa dpota. Luulin siis aiemmin että dpot lasketaan ihan vaan kuukautiskierron päivien mukaan. Eli että esim vko 3+1 olisi dpo 9 aina automaattisesti. Sen takia oon luullut kun esikoisesta tein haaaalean haamun 3+1-3+3 välillä että se 3+1 on dpo 9 jne. :grin:grin:grin mutta jälkikäteen ymmärtänyt että ovulaatio voi olla eri aikoina ja dpot vaihdella.

Ihmemaanlapsi on ihan normi viiva rfsu:hu. Mulla oli samanlainen. Ja pregcheck oli jo tooosi tumma kun rfsu haalee plussa, vasta noin viikko menkkojen ollessa myöhäs tuli rfsu testiin vasta kunnon tumma viiva!

Täällä menkkojen pitäis maanantaina alkaa, jos kierto on pysyny samana kun edelliset 2 kiertoa. Ovista en tässä kierrossa testaillu, joten oviksesta ei varmaa tietoa. Oireita ei oo oikeastaan kun hetkelliset pistokset ja paine välillä alamahalla mut ei oo menkkakipuja ei sit minkäänlaisia.. :oops:Meillä yk 4 menossa.

Tässä testi rypäs mitä oon tehnyt, 2 ylempää on sama testi mut toka kuva pari minuuttia testiajan jälkeen otettu kun tummeni. Toiseksi alimmassa kuvassa testit 4 päivän ajalta ja alimmassa ovistestit ja ovis melkein plussa:wideyed:
Mitä mieltä ootte, voisko olla haamulainen?:rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210116_151044.jpg
    IMG_20210116_151044.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 160
  • IMG_20210116_151514.jpg
    IMG_20210116_151514.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 158
  • IMG_20210116_152342.jpg
    IMG_20210116_152342.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 161
  • IMG_20210116_152527.jpg
    IMG_20210116_152527.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 176
Täällä menkkojen pitäis maanantaina alkaa, jos kierto on pysyny samana kun edelliset 2 kiertoa. Ovista en tässä kierrossa testaillu, joten oviksesta ei varmaa tietoa. Oireita ei oo oikeastaan kun hetkelliset pistokset ja paine välillä alamahalla mut ei oo menkkakipuja ei sit minkäänlaisia.. :oops:Meillä yk 4 menossa.

Tässä testi rypäs mitä oon tehnyt, 2 ylempää on sama testi mut toka kuva pari minuuttia testiajan jälkeen otettu kun tummeni. Toiseksi alimmassa kuvassa testit 4 päivän ajalta ja alimmassa ovistestit ja ovis melkein plussa:wideyed:
Mitä mieltä ootte, voisko olla haamulainen?:rolleyes:

Voi olla, mut mä oon saanut pcllä tuollaisia viivanpaikkoja näkyviin. Nään siis pienen haamun mutta valitettavasti omaan silmään näyttää viivanpaikalta :sorry:

Siis mitä!! Mahdollisesti vielä se 3 päivää menkkojen alkuun ja pc kahden tunnin pidätyksellä tämän näköinen.

Liitteet

• IMG_20210116_171025.jpg
    IMG_20210116_171025.jpg
    36.3 KB · Katsottu: 222
Siis mitä!! Mahdollisesti vielä se 3 päivää menkkojen alkuun ja pc kahden tunnin pidätyksellä tämän näköinen.
Hienosti on viiva vahvistunut! Ja nyt on muuttunut pckin selvästi punaiseksi. Hyvältä näyttää. Miulla oli toisessa raskaudessa dpo 10 pc jo tuollainen räikeä viiva, dpo 8 näkyi juuri juuri.

Hienosti on viiva vahvistunut! Ja nyt on muuttunut pckin selvästi punaiseksi. Hyvältä näyttää. Miulla oli toisessa raskaudessa dpo 10 pc jo tuollainen räikeä viiva, dpo 8 näkyi juuri juuri.

Joo! Siis todella selkeä tämä pc testi, ihan luottotesti ollut aina. Halpa ja varma :grin

Mä en ymmärrä nyt mitään enää kun ke veritesti oli ulkoisen jälkeen 1.1 eli nega ja raskaustestiy myös tietty niin to oli se vahva lh huippu eli tummin viiva nin voiko raskaustesti reagoida ovikseen? Pc raskaustestissä luonnossa näky ihan testiajalla selvä viiva. Näkyykö tänne ladatuissa? Kuvat on muokkaamattomat! Voin koittaa parempia vielä mut en tiedä saanko.. toisesta kuvasta tuli kauheen pimee.
Mä en ymmärrä kun nyt 14 päivää tyhjennys vuodon alusta. Ja negat jo saatu veritestillä ja virtsasta. Eli ei voi olla jäänteitä enää. Mutta pakko tän on sit reagoida ovikseen?
Pakko tämän on olla viivanpaikka kun muuten keskenmenon / ulkoisen tyhjennysvuodon heti loputtua olis tullut ovis?

Liitteet

• 20210116_174808.jpg
    20210116_174808.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 139
  • 20210116_174745.jpg
    20210116_174745.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 138
Status
Not open for further replies.
Takaisin