Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Viiva siinä on mut onko väriä ja onko luottamista. 5 päivää menkkoihin. Edellispäivänä tehty sama testi ei ollut läheskään näin selkeä ja tämä ilmestyi kahden minuutin kohdalla, vahvistui vaan ja kymmenen min kohdalla otettu kuva tuo ensimmäinen näistä.

Liitteet

• IMG_20210114_071618.jpg
    IMG_20210114_071618.jpg
    6.2 KB · Katsottu: 219
  • IMG_20210114_072726.jpg
    IMG_20210114_072726.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 219
  • IMG_20210114_072832.jpg
    IMG_20210114_072832.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 223
Viiva siinä on mut onko väriä ja onko luottamista. 5 päivää menkkoihin. Edellispäivänä tehty sama testi ei ollut läheskään näin selkeä ja tämä ilmestyi kahden minuutin kohdalla, vahvistui vaan ja kymmenen min kohdalla otettu kuva tuo ensimmäinen näistä.
Kyllä näkyy selvästi toinen viiva, toivotaan vahvistumista!

On kyllä jo sen verran selkeä, että uskoisin olevan oikea plussa! Tee ihmeessä digi, se on tosi herkkä.

Vai pitäisikö se Digi säästää huomiseen .. jos se sit näyttääkin vielä et ei raskaana? Tämän aamun oli myös herkkä testi

Vai pitäisikö se Digi säästää huomiseen .. jos se sit näyttääkin vielä et ei raskaana? Tämän aamun oli myös herkkä testi
Mä sain digiin raskaana vaikka testi oli paljon haaleempi kuin sun! Tässä kuva testistä jonka tein ennen digiä.

Liitteet

• Snapchat-1236403814.jpg
    Snapchat-1236403814.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 174
Mitä ihmettä:sad001:sad001:sad001:sad001 miks mulla sit ei raskaana. Onpa kiva.
Joko toi ois todella räikeä viivanpaikka, johon on vaikea uskoa. Teit vissiin eri virtsasta sen digin? Luulen että se on ollut vaan laimeampaa ja se vaikuttaa noin aikaiseen testatessa sit silleen että näyttää vielä negaa.

Joko toi ois todella räikeä viivanpaikka, johon on vaikea uskoa. Teit vissiin eri virtsasta sen digin? Luulen että se on ollut vaan laimeampaa ja se vaikuttaa noin aikaiseen testatessa sit silleen että näyttää vielä negaa.

Jotenki vaikea uskoa viivanpaikkaan koska kaks plussaa tänä aamuna. Teen digin vielä lauantaina jos plussaa tulee vielä huomenna :)

Tein parin tunnin pidätyksellä, aika laimea oli kyllä pissa kun juonut jo tänään paljon. Mutta tässä eka aamun pc ja nyt pc, tein myös medigoon herkän testin samasta pissasta ja alla kuva. Tää medigoon pitäisi olla 10 herkkynen ja silti ei mitään :eek:

Liitteet

• IMG_20210114_125910.jpg
    IMG_20210114_125910.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 254
  • IMG_20210114_125524.jpg
    IMG_20210114_125524.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 253
Minä olen saanut tuon vahvuisella pregcheckillä digiinkin plussan, minkä merkkinen ja mallinen digi se oli? Ja teitkö siis samasta pissasta liuskan ja digitestin?

Minä olen saanut tuon vahvuisella pregcheckillä digiinkin plussan, minkä merkkinen ja mallinen digi se oli? Ja teitkö siis samasta pissasta liuskan ja digitestin?

Tein samasta pissasta digin kun pc. Digi oli ihan se clearbluen digitaalinen. Teen sen huomenna tai lauantaina vielä. Outoa kyllä että siinä ei mitään näkynyt, mutta kolme plussaa saanut muihin testeihin tänään joten yritän luottaa että hcgtä silti on.

Tein samasta pissasta digin kun pc. Digi oli ihan se clearbluen digitaalinen. Teen sen huomenna tai lauantaina vielä. Outoa kyllä että siinä ei mitään näkynyt, mutta kolme plussaa saanut muihin testeihin tänään joten yritän luottaa että hcgtä silti on.
Clearbluen viikkonäytöllinen digi lupaa 10 herkkyyden, se tavallinen digi ilmeisesti on 25?

Status
Not open for further replies.
Takaisin