Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Tuli. Mutta mitä sitten? Voihan ne tulla raskaana ollessakin. Nämä on erilaiset kun ennen. Ei yhtä runsaat. Tosiaan siksikin kyselen plussa vai ei koska vertaistukenahan tää meille kaikille on.
Jos ois raskaana vuodosta huolimatta, niin viivat vahvistuisi.

Ns. Menkat siis alkoi torstaina. Saas nähdä olenko raskaana vai en. Tosiaan en meinaa uskoa, että just mulle kävis niin että menkat tulee mutta oon raskaana. Siksi teen testejä kun olo ei o ih

Sen herkkyys on 25...viime raskaudessa sain plussan 25mIu vasta 6lla viikolla.

Jos sulla on kierto suht säännöllinen ja nyt alkanut vuoto torstaina, kyllähän viikko testi näyttäisi jos viikkoja. Nyt pitäs kuitenkin olla jo yli 2viikkoa. Samoten kyllä testit vahvistuisi nopeampaa. Sillon kun oot saanut plussa testin viikolla 6, vahvistuiko sulla kuitenkin haamuta ja pysyi vuoto pois?

En tehnyt digitestiä kun viikolla 6 ja se näytti 2+3 silloin.. Nyt tein taas RFSU ja haamua seki näyttää..
IMG_20201122_180441.jpg

Sen herkkyys on 25...viime raskaudessa sain plussan 25mIu vasta 6lla viikolla.
Clearblue digital on 25 mlU, Clear Blue digital viikkonäytöllä on 10 mlU.

Tässä ihan ClearBluen omasta esitteestä:
Screenshot_20201122-183305_Drive.jpg

Kuten kuvasta näkyy, viikkonäytöllinen ClearBlue antaa tuloksen 1-2 viikkoa arvolla 10 mlU.

Clearblue digital on 25 mlU, Clear Blue digital viikkonäytöllä on 10 mlU.

Tässä ihan ClearBluen omasta esitteestä:
View attachment 96357

Kuten kuvasta näkyy, viikkonäytöllinen ClearBlue antaa tuloksen 1-2 viikkoa arvolla 10 mlU.
Ai en ole tiennytkään. Kun mainittiin herkkyys 25 siellä sivulla. Tuota en tajunnutkaan että voi noin olla.

En tehnyt digitestiä kun viikolla 6 ja se näytti 2+3 silloin.. Nyt tein taas RFSU ja haamua seki näyttää.. View attachment 96356

Luulis että digi näyttäisi nyt sen 1-2viikkoa jos oviksesta reilu 2viikkoa. Koska on tosiaan herkkä testi. Hintavahan se on, mutta menee noihin puikkoihinkin rahaa ja joutuu arvuutella. Itse en näe tuossa puikko testissä haamua.

Rfsu:sta vielä, plussaa tarkoittava haamu oli itselläni paljon selkeämpi kuin ko. Testillä saadut epämääräiset viivat. Viiva oli paksu ja tosi usein noi ihme viivat on vaan ohuita..

IMG_20201122_193119.jpg

Alempi tarkoitti raskautta. Enkä kyllä tuohonkaan uskonut, mutta sitten predictorilla tuli myös haamu.

Tässä rfsu:n liuskan ohut viiva mikä ei myöskään mitään tarkoittanut

IMG_20201103_201150.jpg

Luulis että digi näyttäisi nyt sen 1-2viikkoa jos oviksesta reilu 2viikkoa. Koska on tosiaan herkkä testi. Hintavahan se on, mutta menee noihin puikkoihinkin rahaa ja joutuu arvuutella. Itse en näe tuossa puikko testissä haamua.

Ei oviksesta ole kun max. 2 vko. Joo se on tosi että en tiennyt että se mittaa 10 miu.

Kyllä nuo näyttää edelleen viivanpaikoilta. Itse kuulun siihen porukkaan, jolla jostain syystä vähän joka testin viivanpaikka näkyy tuolla lailla tai sen reunaan tulee värikertymää. Monesti sitä olen täällä kirjoitellut. Kerran on itsellä ollut valemenkat normaali aikataululla alkaen ja ne kun oli hiukan oudot, niin testasin ja viivat raskaustestissä oli silloin jo hyvin vahvat. Itsellä 37 iän jälkeen kierrot alkoi lyhentyä ja menkat oli niukemmat kuin nuorempana. Voisiko olla siitä kyse, että vuoto oudompaa.

Kyllä nuo näyttää edelleen viivanpaikoilta. Itse kuulun siihen porukkaan, jolla jostain syystä vähän joka testin viivanpaikka näkyy tuolla lailla tai sen reunaan tulee värikertymää. Monesti sitä olen täällä kirjoitellut. Kerran on itsellä ollut valemenkat normaali aikataululla alkaen ja ne kun oli hiukan oudot, niin testasin ja viivat raskaustestissä oli silloin jo hyvin vahvat. Itsellä 37 iän jälkeen kierrot alkoi lyhentyä ja menkat oli niukemmat kuin nuorempana. Voisiko olla siitä kyse, että vuoto oudompaa.
Voi harmi. Muutenkin masentaa. Saati että vain viivanpaikkoja...isäni eilen hautasin ja nyt tämäkin menee pieleen. No eipä voi mitään sitten...

Kiitos kaikille osanottajille. Ei ole tarkootus tehä tästä enempää valitusvirttä.
Toivotaan että kaikki menisi parhain päin. Jatkossa...Toivoa saa.
Ehkä laitan tilaukseen sen digitestin. On tarjous Raskauskeijussa.

Mua ärsyttää! Ärsyttää niin paljon noi pregcheckin testit. Ärsyttää että todella hyvin näkyvää viivanpaikkaa antanut keskiviikosta (!!!) asti. Ja koska menkkojen alkuun vielä se 5 päivää niin ei pysty olemaan testaamatta koska koko ajan toivoo. Mut sit siihen tulee aina se sama stnan viivanpaikka:mad::mad:

Alla vielä kuva aamun pcstä. Näättekö viivanpaikan?

Liitteet

• IMG_20201122_045626.jpg
    IMG_20201122_045626.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 358
Nään jonkun viivanpaikan.

Mulla näyttää taas illan testi ihan valkosta negaa!! Huomenna jo kp25/28 :arghh:

Nään jonkun viivanpaikan.

Mulla näyttää taas illan testi ihan valkosta negaa!! Huomenna jo kp25/28 :arghh:

Joo siis mulle toi viivanpaikka tulee heti kastamisesta näkyviin ja jää tohon tollee. Aarrggh.

Toivottavasti muuttuisi plussaksi sullakin, täälläkin 24/29:angel1

Vielä tsekkasin tämän illan toisen testin jonka menin tekemään iltapäivällä. Muuttunut kuivuessaan hiukan. Tälläiseksi.
20201122_214250.jpg

Tuola raskaaksi2020 ketjussa joku joskus puhui siitä, että sitä hormonia jonka sen viivan saa aikaan on naisilla eri määrät (siis ilman raskauttakin sitä olis vähän). Joillain enemmän, että voi sit kummitella testeissä jos tosi aikasin testaa. Itse taas kuulun siihen joukkoon, että testeissä näkyy vähän myöhemmin. Dpo11on ihan aikasin mitä kannattaa testata, eikä välttämättä näy mitään sittenkään. Viivat kyllä vahvistuu muutamissa päivissä sit paljon, mut alussa antaa odotuttaa.

Status
Not open for further replies.
Takaisin