Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Screenshot_20201122_113247~2-01.jpeg

Testiajan sisällä..
IMG_20201122_112439.jpg

Muokattu viimeksi:
Näkyy jotain :rolleyes:

Onko tää onestepin 10 herkkyinen?
Mulla tuli nyt tässä plussakierrossa siihen tällänen dpo 10 ja mun mielestä sun omassa näkyy kuvassa paremmin ainakin mun silmään :) vasta dpo 13 sain kunnon haamua näkyviin.

On joo. :)

Tuossa on todella outo punainen värjäytymä vaakasuoraan melkein koko näkyvän alueen pituudelta. Viallinen testi tai huono valotus?

Tää on aika ominainen noille testeille. Itsellä lähes jokaisessa se väri levisi tuolla tavalla ja meni kauan ennenkuin oli valkoinen se tausta. Yleensä se vielä korosti sitä viivanpaikkaa ja ehkä myös aiheuttaa niitä tälle testille yleistä turhaa viivaa.
Jos piti pissassa testiä kunnes näki että, alkoi imeytymään testialueelle, punainen väriaine levisi normaalimmin.

Kaikinpuolin huonoja testejä mun mielestä :bag:

Muokattu viimeksi:
Tuossa on todella outo punainen värjäytymä vaakasuoraan melkein koko näkyvän alueen pituudelta. Viallinen testi tai huono valotus?
Joo no siihen tulee ja ohjeessa lukikin että se väri menee noin ja on normaalia. Itse kyllä ärsyttää toi ominaisuus mutta silti ostin kun on edullinen ja herkkä testi. Saa tehdä aikaisessa vaiheessa..

Tein One Step testin samaan aikaan. Ostin Raskauskeijusta. Tällänen tulos oli.
Näyttääköhän nämä virheellisiä tuloksia?View attachment 96339 View attachment 96340
Olen huomannut, että parhaat herkät testit löytyy apteekista. Käy sieltä hakemassa.
Nuo raskauskeiju testit ei ole luotettavia tai niissä on mielestäni liikaa tulkinnanvaraa jos tulos ei ole ns. Ilmiselvä.
Noissa näkee juuri noille testeille tyypillistä viivanpaikkaa.

Olen huomannut, että parhaat herkät testit löytyy apteekista. Käy sieltä hakemassa.
Nuo raskauskeiju testit ei ole luotettavia tai niissä on mielestäni liikaa tulkinnanvaraa jos tulos ei ole ns. Ilmiselvä.
Noissa näkee juuri noille testeille tyypillistä viivanpaikkaa.

Juuri näin! Meillä apteekista saa predictor early - testejä ja ne on itsellä ollut luotettavia. Negoja kun en ole raskaana ja aikaisin haamua kun oli.

Jos raskaus on jo dpo 14+, olisi aika suurella todennäköisyydellä myös ei herkissäkin jotain viivaa.

Mun silmiin erottuu vaan viivanpaikka. Mikä sulla oli dpo?

Ei tietoa oviksen ajankohdasta. Voi heittää n. Viikolla. Ja hedelmöitys siis voinut olla myös viikon aiemmin tai myöhemmin.
Haamuviiva tuli heti ja vahvistui kunnolliseksi. Mutta meinaat viivanpaikkaa(?) sitä mäkin mietein. No selvinnee ens vkolla.

Juuri näin! Meillä apteekista saa predictor early - testejä ja ne on itsellä ollut luotettavia. Negoja kun en ole raskaana ja aikaisin haamua kun oli.

Jos raskaus on jo dpo 14+, olisi aika suurella todennäköisyydellä myös ei herkissäkin jotain viivaa.

Meillä apteekista ei saa ollenkaan predictoria. Vain apteekki ultraa.
IMG_20201122_083505.jpg

Eikös tossa näe haamua... Mä näen. Ja sit se muuttui tuollaisen vahvemmaksi.

IMG_20201122_121134.jpg

Ja tässä se negatiivina. Loistaisiko viivanpaikka samanlaisena.
imgonline-com-ua-Negative-RBsj3D8g7h6sRqe.jpg

Muokattu viimeksi:
Minusta nuo ovat vielä vain negoja. Mutta jos olet itse varma että niissä viivan näet, niin kannattaa hakea ClearBlue digital. Esim. viikkonäytöllisen herkkyys on 10, joten se kertoo positiivisen tuloksen aikaisemmin kuin suurin osa perusliuskoista -- eikä sitten tarvitse tulkita haamuja ollenkaan, koska vastaus on yksiselitteinen.

Ja vaikka testi olisi tänään nega, niin ainahan se voi plussaksi muuttua seuraavina päivinä, jos kuukautisia ei näy.

Meinasin kanssa ehdottaa Avenalle digitestiä, kun sit ei tarvitsis tulkita. Ne tosiaan suht herkkiä. Sen takia kyselinkin tota dpota. Mikä kiertopäivä sulla nyt on?

Eikös siulla avena jo menkatkin tullu?
Tuli. Mutta mitä sitten? Voihan ne tulla raskaana ollessakin. Nämä on erilaiset kun ennen. Ei yhtä runsaat. Tosiaan siksikin kyselen plussa vai ei koska vertaistukenahan tää meille kaikille on.

Meinasin kanssa ehdottaa Avenalle digitestiä, kun sit ei tarvitsis tulkita. Ne tosiaan suht herkkiä. Sen takia kyselinkin tota dpota. Mikä kiertopäivä sulla nyt on?

Ns. Menkat siis alkoi torstaina. Saas nähdä olenko raskaana vai en. Tosiaan en meinaa uskoa, että just mulle kävis niin että menkat tulee mutta oon raskaana. Siksi teen testejä kun olo ei o ih
Minusta nuo ovat vielä vain negoja. Mutta jos olet itse varma että niissä viivan näet, niin kannattaa hakea ClearBlue digital. Esim. viikkonäytöllisen herkkyys on 10, joten se kertoo positiivisen tuloksen aikaisemmin kuin suurin osa perusliuskoista -- eikä sitten tarvitse tulkita haamuja ollenkaan, koska vastaus on yksiselitteinen.

Ja vaikka testi olisi tänään nega, niin ainahan se voi plussaksi muuttua seuraavina päivinä, jos kuukautisia ei näy.

Sen herkkyys on 25...viime raskaudessa sain plussan 25mIu vasta 6lla viikolla.

Tuli. Mutta mitä sitten? Voihan ne tulla raskaana ollessakin. Nämä on erilaiset kun ennen. Ei yhtä runsaat. Tosiaan siksikin kyselen plussa vai ei koska vertaistukenahan tää meille kaikille on.

Olihan sulla viimeiset 2 ainakin myös erilaiset kuin normaalisti, kun epäilit vuodosta huolimatta olevasi raskaana? Jospa niukemmat ja erilaiset vuodot on sulla nyt normaalia?
Menkathan voi muuttua, itselläkin välillä oli todella niukat ja toisaalta taas tosi runsaat.

Olihan sulla viimeiset 2 ainakin myös erilaiset kuin normaalisti, kun epäilit vuodosta huolimatta olevasi raskaana? Jospa niukemmat ja erilaiset vuodot on sulla nyt normaalia?
Menkathan voi muuttua, itselläkin välillä oli todella niukat ja toisaalta taas tosi runsaat.

Viimeksi oli eri lailla... Eli ei oireita ja testi oli heti selkeä negatiivinen kun mensut alkoi. Nyt on lämmöt koholla 37.3. Ja tekee pahaa... Ja tein tuollaisen RFSU vain kerran pari koska oli selvä negatiivinen ilman selvää tulosta. Ja jos näitä menkkoja ei laske ois kiertopv vasta 29. Ei siksikää näkyisi vielä kunnolla. No ensi vkolla selvenee.

Status
Not open for further replies.
Takaisin