Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kysyin eilenkin, mut miltä näyttää avattuna?
Tuossa on todella outo punainen värjäytymä vaakasuoraan melkein koko näkyvän alueen pituudelta. Viallinen testi tai huono valotus?Ja tässä tää sama testi kuvattu testiajalla 4, 5 minsan kohdalla.
View attachment 96334
Näkyy jotain
Onko tää onestepin 10 herkkyinen?
Mulla tuli nyt tässä plussakierrossa siihen tällänen dpo 10 ja mun mielestä sun omassa näkyy kuvassa paremmin ainakin mun silmään :) vasta dpo 13 sain kunnon haamua näkyviin.
Tuossa on todella outo punainen värjäytymä vaakasuoraan melkein koko näkyvän alueen pituudelta. Viallinen testi tai huono valotus?
Joo no siihen tulee ja ohjeessa lukikin että se väri menee noin ja on normaalia. Itse kyllä ärsyttää toi ominaisuus mutta silti ostin kun on edullinen ja herkkä testi. Saa tehdä aikaisessa vaiheessa..Tuossa on todella outo punainen värjäytymä vaakasuoraan melkein koko näkyvän alueen pituudelta. Viallinen testi tai huono valotus?
Joo no siihen tulee ja ohjeessa lukikin että se väri menee noin ja on normaalia. Itse kyllä ärsyttää toi ominaisuus mutta silti ostin kun on edullinen ja herkkä testi. Saa tehdä aikaisessa vaiheessa..
Voisit kokeilla jotain toista herkkää testiä
Olen huomannut, että parhaat herkät testit löytyy apteekista. Käy sieltä hakemassa.Tein One Step testin samaan aikaan. Ostin Raskauskeijusta. Tällänen tulos oli.
Näyttääköhän nämä virheellisiä tuloksia?View attachment 96339 View attachment 96340
Olen huomannut, että parhaat herkät testit löytyy apteekista. Käy sieltä hakemassa.
Nuo raskauskeiju testit ei ole luotettavia tai niissä on mielestäni liikaa tulkinnanvaraa jos tulos ei ole ns. Ilmiselvä.
Noissa näkee juuri noille testeille tyypillistä viivanpaikkaa.
Tein One Step testin samaan aikaan. Ostin Raskauskeijusta. Tällänen tulos oli.
Näyttääköhän nämä virheellisiä tuloksia?View attachment 96339 View attachment 96340
Mun silmiin erottuu vaan viivanpaikka. Mikä sulla oli dpo?
Juuri näin! Meillä apteekista saa predictor early - testejä ja ne on itsellä ollut luotettavia. Negoja kun en ole raskaana ja aikaisin haamua kun oli.
Jos raskaus on jo dpo 14+, olisi aika suurella todennäköisyydellä myös ei herkissäkin jotain viivaa.
Tuli. Mutta mitä sitten? Voihan ne tulla raskaana ollessakin. Nämä on erilaiset kun ennen. Ei yhtä runsaat. Tosiaan siksikin kyselen plussa vai ei koska vertaistukenahan tää meille kaikille on.Eikös siulla avena jo menkatkin tullu?
Meinasin kanssa ehdottaa Avenalle digitestiä, kun sit ei tarvitsis tulkita. Ne tosiaan suht herkkiä. Sen takia kyselinkin tota dpota. Mikä kiertopäivä sulla nyt on?
Minusta nuo ovat vielä vain negoja. Mutta jos olet itse varma että niissä viivan näet, niin kannattaa hakea ClearBlue digital. Esim. viikkonäytöllisen herkkyys on 10, joten se kertoo positiivisen tuloksen aikaisemmin kuin suurin osa perusliuskoista -- eikä sitten tarvitse tulkita haamuja ollenkaan, koska vastaus on yksiselitteinen.
Ja vaikka testi olisi tänään nega, niin ainahan se voi plussaksi muuttua seuraavina päivinä, jos kuukautisia ei näy.
Tuli. Mutta mitä sitten? Voihan ne tulla raskaana ollessakin. Nämä on erilaiset kun ennen. Ei yhtä runsaat. Tosiaan siksikin kyselen plussa vai ei koska vertaistukenahan tää meille kaikille on.
Olihan sulla viimeiset 2 ainakin myös erilaiset kuin normaalisti, kun epäilit vuodosta huolimatta olevasi raskaana? Jospa niukemmat ja erilaiset vuodot on sulla nyt normaalia?
Menkathan voi muuttua, itselläkin välillä oli todella niukat ja toisaalta taas tosi runsaat.