Näkyykö mitään himotestaajan pohdinnat vol786
En ainakaan erota, mutta ehkä sekin vaikuttaa kun ei ole kovin tarkka kuva.
Ja tää laatu täällä ei oo mikään paras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyykö mitään himotestaajan pohdinnat vol786
Hemmetin viivanpaikka tämäkin vai? View attachment 96226
Höh, ilmeisesti pc ruvennut myös näyttämään tuollaista selvää viivanpaikkaa. Ennen se oli kyllä tosi luotettava testi.
Ja tässä kuivunut
Ei mulle anna kylläkään edes viivanpaikkaa pc. Uskon että muuttuu vielä kunnon plussaksi :) tai outoa jos ei!
Nokun on tosi pienet dpot vielä ni ei kai se voi vielä näyttää
Miks sitten testaat ymmärrän kyllä testailuhalut! Itse harrastan samaa joka kuukausi :) mutta aika näyttää vahvistuuko viiva
Koska testihulluus ei kuuntele järkipuhetta ihan todella tyhmää testata joo niin ajoissa. Varmuutta dposta ei siis ole mut kp on varmasti tuo 22/27-28
Ootko verrannut keskenään noita peräkkäisinä päivinä tehtyjä testejä? Kun jos raskaudesta kyse, niin vahvistumista alkaa näkyä kyllä nopeasti.No samaa mieltä! En ainakaan usko että voisi olla oikea viiva koska vasta dpo 7-8 kun noita uittanut. Kp 22/27-28
Ootko verrannut keskenään noita peräkkäisinä päivinä tehtyjä testejä? Kun jos raskaudesta kyse, niin vahvistumista alkaa näkyä kyllä nopeasti.
View attachment 96270 Onko tää ihan yleistä raskauskeijun one step herkille et antaa tällästä viivanpaikkaa?
Kyllä Julia 84. Mulla nyt joko dpo 8, 9 tao 10 riipuen mikä päivä ovis tapahtui kun ovisplus kp 12/28 ja nyt siis kp23. En tiedä pitäskö jo näkyä herkäs jotain ees jotain jos olis tärpännyt