Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
No se haave kaatui nopeasti.

Liitteet

• IMG_20201027_103927.jpg
    IMG_20201027_103927.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 273
No se haave kaatui nopeasti.
PC liuskat eivät ole reagoineet mulla, paitsi silloin kun tosiaan on jotain siellä masussa. Ovatko kaikki otettu aamulla? Jos illalla/päivällä tekee niin ovat usein haalempia, varsinkin ennen D-Day!

Omanapa: dpo 12 ehkä? Oireina seuraavat: yöllä pissatti 2-3 kertaa (käyn yleensä aamulla vain), närästystä aina silloin tällöin, outoja kipuja alapäässä vähän kuin paineen tunnetta ja tulehduskipu yhdistettäisiin. Perjantaina olisi kuukautiset tulossa. Ei muuten mitään fiilistä että olisi raskaanakaan. Eli odotan menkkoja kyllä :bag: eli en varmaan testaa ennen viikonloppua!

PC liuskat eivät ole reagoineet mulla, paitsi silloin kun tosiaan on jotain siellä masussa. Ovatko kaikki otettu aamulla? Jos illalla/päivällä tekee niin ovat usein haalempia, varsinkin ennen D-Day!

Omanapa: dpo 12 ehkä? Oireina seuraavat: yöllä pissatti 2-3 kertaa (käyn yleensä aamulla vain), närästystä aina silloin tällöin, outoja kipuja alapäässä vähän kuin paineen tunnetta ja tulehduskipu yhdistettäisiin. Perjantaina olisi kuukautiset tulossa. Ei muuten mitään fiilistä että olisi raskaanakaan. Eli odotan menkkoja kyllä :bag: eli en varmaan testaa ennen viikonloppua!

Tässä siis mulla testejä tehty eilen päivällä kolme, tänää aamulla pari, päivällä toi mielen lannistanut puikko. Äsken testasin vielä uusiksi herkän, laitan kuvan alle.

Liitteet

• IMG_20201027_173722.jpg
    IMG_20201027_173722.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 295
Tässä siis mulla testejä tehty eilen päivällä kolme, tänää aamulla pari, päivällä toi mielen lannistanut puikko. Äsken testasin vielä uusiksi herkän, laitan kuvan alle.

Onhan edellisessä testissä voinut olla liian laimea pissa? Varmasti lannisti

Mutta tässä testissä mielestäni jo selvä positiivinen, ainakin todella varma haamu, selkeästi punaista ❤️

Täällä siis dpo13, aiemmin jo pommitellut tähän kiertoon mm. Eilis iltaiset testit jne. Ne kuitenkin nyt vahvistuneet mielestäni hyvin. Nämä testit alla siis tehty juuri äsken, oiskohan jo luokiteltavissa oikeasti positiiviseksi? Jännittää, olot kuin menkat tulisi tällä sekunnilla, mahaa polttelee ja kipuilee/menkkakramppaa.

Sofit näyttää hullusti heikkoa edelleen, toinen 10 ja toinen 25mlU/ml mutta mun mielestä toi rfsu ei voi olla mikään väärä positiivinen, silläkin moni saanut selkeitä viivoja vaikka ei raskaana.

Mitä mieltä olette?

Liitteet

• IMG_20201027_195052.jpg
    IMG_20201027_195052.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 327
Täällä siis dpo13, aiemmin jo pommitellut tähän kiertoon mm. Eilis iltaiset testit jne. Ne kuitenkin nyt vahvistuneet mielestäni hyvin. Nämä testit alla siis tehty juuri äsken, oiskohan jo luokiteltavissa oikeasti positiiviseksi? Jännittää, olot kuin menkat tulisi tällä sekunnilla, mahaa polttelee ja kipuilee/menkkakramppaa.

Onnea!! :Heartred ihan selkeä minun mielestä.

Sofit näyttää hullusti heikkoa edelleen, toinen 10 ja toinen 25mlU/ml mutta mun mielestä toi rfsu ei voi olla mikään väärä positiivinen, silläkin moni saanut selkeitä viivoja vaikka ei raskaana.

Mitä mieltä olette?

Näyttää plussalta kyllä! Varovaiset onnittelut kyllä :) laimea pissa kyllä voi lannistaa joten ei kannata kokoajan testailla :p

Mitä mieltä olette?
Kyllä siellå haamuja näkyy! Nyt vain vahvistumista!:thumright

Huoh... Tein sen apteekin ei herkän, eikä niinku mitään. Alkuun näytti että jotain jäisi mut melkein aivan tyhjäksi jäi. Laskelmoin että pe-la pitäisi alkaa vuoto. Ja sitä jään nyt odottamaan. Avattu kuva testi ajan ulkopuolella, puikossa oleva testi vielä testi ajan sisällä kuvattu. Mielipiteitä tästä? Tai no, ei kai auta kun odotella tätiä kylään.

Liitteet

• IMG_20201028_073805.jpg
    IMG_20201028_073805.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 278
  • IMG_20201028_073858.jpg
    IMG_20201028_073858.jpg
    10.1 KB · Katsottu: 273
Mikäs on täällä kokemus apteekin ultra testistä? Tein sillä eilen plussan, mutta rfsu ja pc ei näyttänyt juurikaan kuin ihan todella haaleaa haamua jota on vaikea edes saada kuvaan. Alla kuva apteekin testistä sekä rfsu ja pc. Kierrosta ei tarkkaa tietoa, ilmeisesti noin 5pv päästä pitäisi ehkä alkaa menkat. Aamulla nyt testaan toki uusiksi, mutta kiinnosta mielipiteet apteekin testeistä.

Ja kuva missä puikko avattu, on siis apteekin herkästä, reilusti yli testi ajan.
Apteekin ultralla olen saanut 2 kierrossa kuvan kaltaisia viivoja samaan aikaan kun muilla testeillä negoja ja menkat on tulleet sitten ajallaan

Apteekin ultralla olen saanut 2 kierrossa kuvan kaltaisia viivoja samaan aikaan kun muilla testeillä negoja ja menkat on tulleet sitten ajallaan

:eek::eek::eek::eek:Siis aivan kamalaa, miten tollasia testejä voi edes olla myynnissä! Nyt kolme plussaa tolla saanut ja kaikki muut tosiaan näyttänyt negaa/korkeintaan hailuraa. Menkkoja mäkin jään odottamaan enkä enää ikinä osta noita testejä! :sad001

Huoh... Tein sen apteekin ei herkän, eikä niinku mitään. Alkuun näytti että jotain jäisi mut melkein aivan tyhjäksi jäi. Laskelmoin että pe-la pitäisi alkaa vuoto. Ja sitä jään nyt odottamaan. Avattu kuva testi ajan ulkopuolella, puikossa oleva testi vielä testi ajan sisällä kuvattu. Mielipiteitä tästä? Tai no, ei kai auta kun odotella tätiä kylään.
Tuo vaikuttaisi biokemialliselta raskaudelta kun aiemmat testit olleet selkeitä plussia ja nyt tulee enää haamuja, jos nuo viimeisimmät on tänään aamupissasta otettuja? Mulla oli viimekierrossa sama ja se oli tosi tosi lannistavaa... :sorry:

Tuo vaikuttaisi biokemialliselta raskaudelta kun aiemmat testit olleet selkeitä plussia ja nyt tulee enää haamuja, jos nuo viimeisimmät on tänään aamupissasta otettuja? Mulla oli viimekierrossa sama ja se oli tosi tosi lannistavaa... :sorry:

Niin totta.. sitäkin mietein. Aiemmat testit/plussat oli siis herkkiä,10vahvusia. Nyt tänä aamuinen oli 25. Olisin vähän parempaa viivaa toivonut jo, jotta olisin voinut luottaa raskautuneeni. Tosiaan vielä on 3 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää

Niin totta.. sitäkin mietein. Aiemmat testit/plussat oli siis herkkiä,10vahvusia. Nyt tänä aamuinen oli 25. Olisin vähän parempaa viivaa toivonut jo, jotta olisin voinut luottaa raskautuneeni. Tosiaan vielä on 3 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää
Jos noissa on herkkyydet ihan erit, niin periaatteessa niitä ei voi silloin verrata keskenään. 25miu testit ei noin aikasessa vaiheessa vielä todennäköisesti mitään tuon enempää näyttäisikään, ne alkaa näyttää vasta sitten kun menkat alkaa oikeasti olla jo myöhässä. Jos haluat vertailla testituloksia keskenään, niin tee vain 1-2 testiä päivässä. Toinen aamupissasta, toinen iltapäiväpissasta kun virtsa on ollut rakossa 2-4h ja vertaile vain samaan aikaan otettuja, samalla herkkyydellä ja saman merkkisiä testejä keskenään.

Jos noissa on herkkyydet ihan erit, niin periaatteessa niitä ei voi silloin verrata keskenään. 25miu testit ei noin aikasessa vaiheessa vielä todennäköisesti mitään tuon enempää näyttäisikään, ne alkaa näyttää vasta sitten kun menkat alkaa oikeasti olla jo myöhässä. Jos haluat vertailla testituloksia keskenään, niin tee vain 1-2 testiä päivässä. Toinen aamupissasta, toinen iltapäiväpissasta kun virtsa on ollut rakossa 2-4h ja vertaile vain samaan aikaan otettuja, samalla herkkyydellä ja saman merkkisiä testejä keskenään.

Oon sun kanssa samoilla linjoilla! Mutta esikoisesta ja kuopuksesta plussannut varhain, joskus 3+3-3+5 välillä kummastakin, niin oletin että jo näkyisi "ei herkässäkin" :sorry:

Pc viivanpaikka? Vai näenkö harhoja :wacky:

Liitteet

• IMG_20201028_124149.jpg
    IMG_20201028_124149.jpg
    10 KB · Katsottu: 265
  • IMG_20201028_124134.jpg
    IMG_20201028_124134.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 252
Tässä vielä yksi, menee laatu ihan huonoksi.

Liitteet

• IMG_20201028_124118.jpg
    IMG_20201028_124118.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 239
Onko tämä liian haalea edelleen? Testinä surkea sofi

Alla tän aamuinen dpo15

Liitteet

• IMG_20201029_073823.jpg
    IMG_20201029_073823.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 277
Onko tämä liian haalea edelleen? Testinä surkea sofi

Alla tän aamuinen dpo15

Plussa se ainakin on. Eri testillä voisi olla tummempikin :) eikä kannata laittaa paperin päälle testiä, paperi voi imeä väriä.

Status
Not open for further replies.
Takaisin