Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Viivanpaikka voi tulla näkyviin/vahvistua vasta testiä tehdessä. Varmaan kastuminen tai virtsan muut aineet saa sen näkyviin.

On ehkä osittain totta. Minusta RFSUn liuskatestin ohjeessa mainitaan viivanpaikka. Ja sanotaan että jos se on harmaa tai valkoinen on se ns. Viivanpaikka. Eli negatiivinen. Jos se erottuu eli siihen tulee väriä kuten punainen, vaaleanpunainen/viininpunainen sävyä on se positiivinen. Minä sain tälläisen siis perjantaina.
IMG_20201030_101231.jpg

Hankalaa kun RFSU testiin tullut jotain haaleaa joka kerta mutta ei vahvistu ja viivat pysyy haaleina,menkat kestoltaan vain 3vrk.

Tilasin netistä herkkiä raskaustestejä. Ja ovistestejä. Raskauskeijusta. Odotan niitä.

Tässäkin näkyy hyvin viivanpaikka omassa testissä

Liitteet

• IMG_20201102_195350.jpg
    IMG_20201102_195350.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 266
Tässäkin näkyy hyvin viivanpaikka omassa testissä

Joo. Minulla on siis tässä nyt negatiivikuva eikä viivapaikkaa ole siinä esillä. Katso kun tein testin niin tuli esiin. Eli sekin ilmeisesti viivanpaikalle ominaista.
imgonline-com-ua-Negative-jJLUxkptDr~2.jpg

Yllä:toista viivaa ei näy (tekemättä vielä)
imgonline-com-ua-Negative-xBxA0Hpcle.jpg

Täälä testattu nyt illalla rfsu.n herkkä testi:coldfeet:
Pelottaa, että onko vain viivanpaikka mutta olen nyt saanut kahteen samanlaiseen testiin viivat, päivällä oli vähän haaleampi ja nyt hieman ehkä tummennut:rolleyes: en vielä tohdi oikein innostua etten tipu sitten korkealta:sorry:

Liitteet

• IMG_20201102_201848.jpg
    IMG_20201102_201848.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 265
  • Negative Image_2ef821ae-521d-40ab-9945-75573d791015.jpg
    Negative Image_2ef821ae-521d-40ab-9945-75573d791015.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 309
Täälä testattu nyt illalla rfsu.n herkkä testi:coldfeet:
Pelottaa, että onko vain viivanpaikka mutta olen nyt saanut kahteen samanlaiseen testiin viivat, päivällä oli vähän haaleampi ja nyt hieman ehkä tummennut:rolleyes: en vielä tohdi oikein innostua etten tipu sitten korkealta:sorry:

Valitettavasti näistä testeistä oon myös kuullut vähän ristiriitaista kommenttia. Mutta kyllä mä noissa hailuran näen! Ehdottomasti aamulla uutta testiä, tai parin päivän päästä jos jaksat odottaa. Mikä dpo/kp?

Joo tiedän myös, että antanut viivaa vaikka ei raskaana olekkaan.. Itsellä näytti viime kierrossa, mutta paljon haileampaa ja menkat tuli:sad001 mutta täytyy nyt odotella alkaako, nyt menossa dpo 7 ja kp 27/30 :)

Joo tiedän myös, että antanut viivaa vaikka ei raskaana olekkaan.. Itsellä näytti viime kierrossa, mutta paljon haileampaa ja menkat tuli:sad001 mutta täytyy nyt odotella alkaako, nyt menossa dpo 7 ja kp 27/30 :)

Itseasiassa nyt kun katson tuota kuvaa uusiksi, niin näyttää että viivanpaikka hohtaa valkoisena ja sen oikealle puolelle on tullut värikertymä?

Dpo7 kyllä usein liian aikaista testeille :)

Dpo7 kyllä usein liian aikaista testeille :)
Joo, kyllä on iso ihme jos dpo 7 saa mitään vielä näkyviin. Odottaisin vähintään dpo 10-12 ja silloinkin testaisin varauksen kanssa, sillä ei vielä silloinkaan välttämättä näe mitään.

Eiköhän. Kauanko viimeisestä yhdynnästä? Käsitin että olisi ollut joku lyhyt suhde josta olisi aikaa jo hetken verran? Eli laskelmien mukaan kumminkin pitäisi olla jo testissä vahvempaa viivaa?

Joo kyllä. Viivat ei vahvistuneet. En siis taida olla kuin toiveraskaana. Kyllä selviää kuukauden sisään varmasti...Toivon mukaan. Tässä kyse jostain muusta?Nyt ns. terveeksi todettu, kun sain tietää jopa klamydia-ja tippuri-kokeiden tuloksen. Papa-kokeen tulosta odottelen. Eli vuotohäiriöiden poissulkemiseksi jotain testejä muka tehdään, mutta ei ole otettu. Ellei ne ei sitten ole tuossa listassa-> Kilpirauhasarvot otettiin,liittyykö ne jotenkin naisen kuukautisiin? Muut oli vain PVK eli perusverenkuva.
Ja ultrassa olin viikko sitten, eli ois raskausviikolla 7+, koska tiedän itse milloin tuli kiinnittymisvuoto. Mutta sen jälkeen on jatkunut todella niukka menkkavuoto kestäen vain 3vrk. Ennen olleet aina todella runsaat kuukautiset ja kestäneet sen 5-6 vrk.
Ja tämä lyhyt suhde oli siis syyskuun puolivälin suunnilla. Tässä on jännintä se,että ultrassa vko sitten ei ollut alkiota,kohdun limakalvo niukahko(?),mutta ultraaja käsitti että olin saanut raskaustesteistä vain negatiivisia tuloksia. Lääkäri kirjoitti näin jopa Kantaan.Olen saanut heikkoja haamuja koko ajan. Mutta kuuli väärin...Jopa soittoajalle ennen käyntiä kerroin,että haamuplussaa tullut. Mutta ei vahvistunut...Niinkin voi joillakin käydä vaikka on raskautunut. Alavatsakivut taas alkoi eilen,nyt olisi KP 9. Odotan postissa Sofin herkkiä testejä,koska tilasin perjantaina.

Ihmemaanlapsi: Tässä on RFSU testi jonka viimeisenä oon tehnyt eli perjantaiaamuna.
IMG_20201030_100920-01~2.jpeg

Muokattu viimeksi:
IMG_20201103_173128.jpg

Tuossa. No huomenna ottaan HCG, nii selviää... Jännittää.. Vatsakivut ja oli tulehdusarvoissa häikkää.

Eli tuossa on vähän väriä, mutta voi olla värillinen viivanpaikka. En saanut kännykällä tuota nuolta osoittaa ihan täsmällee oikeaa kohtaa,se on hiukan vasemmalle nuolesta.

Status
Not open for further replies.
Takaisin