P
Pätkiskarkki
Vieras
No toi näyttää nyt jo ihan selvältä plussalta, onnea! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pätkiskarkki ei ainakaan mun puhelimen ruudulla näy tossa vielä mitään :/
Haen kans nyt varmistusta kokeneemmilta, että uskaltaako tähän viivan jo luottaa? :)View attachment 94986
Kyllä näyttää ihan oikealta. Onnea ja tarrasukkia!Hei
Miltäs tää näyttää, viiva on selkeä punainen, MUTTA ONKO OIKEASSA KOHDASSA?
Ainakin viiva on. Eli positiivinen on. En tiedä paikasta tosin, en ole Pregcheckiä käyttänyt plussaan.Hei
Pätkiskarkki ei ainakaan mun puhelimen ruudulla näy tossa vielä mitään :/
Haen kans nyt varmistusta kokeneemmilta, että uskaltaako tähän viivan jo luottaa? :)View attachment 94986
Ainakin viiva on. Eli positiivinen on. En tiedä paikasta tosin, en ole Pregcheckiä käyttänyt plussaan.
Ai luulin että on Pregcheck. Sofista ei kokemusta.Tämä on näitä kuuluisia surkeita sofin testejä, siksi epäluulo valtaa
Punertava pn joo, voi olla jostain erästä missä oli viiva eri paikassa toki? Mutta teeppäs uusi testi niin se varmasti selviää! Täällä vielä reilu viikko testauksiin, huoh! Tylsää!Hei
Tässä taas testiä päivä pissasta, dpo11 (?)
https://aijaa.com/2jElng
Harmittaa, kun tuhlasin clear blue early detectionin ja siinä levisi koko tikkuun sininen väri, kontrolli viivakin levisi.. En tiedä kastoinko sitä itse liian kauan, vai oliko jotenkin viallinen. En ehkä kehtaa reklamoida r-testistä
Kaikissa näkyy kyllä jotain! Toivottavasti lähtee vahvistumaanTaas arvuuttelua
Ylin rfsun testi, testiajalla kuva otettu, ilmestyi tuo viiva 1min sisällä, onko tämä viivanpaikka? Samaa noissa kahdessa muussa kysyn onko viivapaikkoja ? En tajua, pelkään että tää ei oo totta, kun niiiiin hartaasti odottettu
Onko noi molemmat herkkiä testejä? Voi olla vielä liian aikaset päivät testailuun, parin päivän päästä voi näyttää jo paremmalta.Tossa aamun pc ja aamun apteekin ultra. Olisko kellään antaa mitään analyysiä? en jotenkin tajua miten pc ei näytä juuri mitään?
Onko noi molemmat herkkiä testejä? Voi olla vielä liian aikaset päivät testailuun, parin päivän päästä voi näyttää jo paremmalta.