Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt viiva on muuttunut tällaiseksi, vahvistunut siis mutta ei vieläkään kovin vahva. Selkeästi kyllä punertava.Lisäksi on tullut äärettömän kova väsymys mikä ei lähde edes nukkumalla pois.. toki se voi olla jostain muustakin
Mikä kiertopäivä sulla on? Tuossa selkeästi on kyllä punertava toinen viiva. Onnea!!
Nyt on kp 11 jos tosiaan menkat olivat oikeat kun olivat niin oudot lyhyet.. olen kuullut että kyseinen rfsu:n testi on näyttänyt vääriä positiivisia siksi epäilen.. tietty toivon kovin että olisi nyt oikeasti tärpännyt
Teitkö jotain raskaustestejä? Toivottavasti seuraavalla kerralla teillä tärppää Hyvin mahdollista että kuvittelen kaiken, ihmettelen vaan tota testiä.. täytyy antaa ajan varmaan kulua ja katsoa mitä tuleman pitääNo sitten olet vähän niinkuin samassa tilanteessa kuin mä olin 3vko sitten, jos olit täällä jo silloin lueskelemassa... Mulla oli myös kuukautiset erittäin oudot ja niukemmat kun aina ennen.. No lopputulema oli että kuvittelin raskauden. HCG mitattiin verestä keskiviikkona ja se oli 2,3.
Tein paljonkin testejä. Olin niin varma tunteestani. En ole miehen kanssa vaan oli lyhyt tapailu ja olen hetkellä yksinäinen. Siksi vaikeaa odottaa toista tärppiä ja se harmittaa... Olen 37v ja kaksi lasta ennestään entisistä liitoista.Teitkö jotain raskaustestejä? Toivottavasti seuraavalla kerralla teillä tärppää Hyvin mahdollista että kuvittelen kaiken, ihmettelen vaan tota testiä.. täytyy antaa ajan varmaan kulua ja katsoa mitä tuleman pitää
Tein paljonkin testejä. Olin niin varma tunteestani. En ole miehen kanssa vaan oli lyhyt tapailu ja olen hetkellä yksinäinen. Siksi vaikeaa odottaa toista tärppiä ja se harmittaa... Olen 37v ja kaksi lasta ennestään entisistä liitoista.
Ihan selvä viiva on, onnea!Nyt viiva on muuttunut tällaiseksi, vahvistunut siis mutta ei vieläkään kovin vahva. Selkeästi kyllä punertava.Lisäksi on tullut äärettömän kova väsymys mikä ei lähde edes nukkumalla pois.. toki se voi olla jostain muustakin
Rfsu liuska on siitä paska, että antaa todella törkeitä viivanpaikkoja, jopa punaisia vaikka muut testit ei. Itsellä hcg oli muutama vuosi sitten 0 ja punertavan haamun olin saanut rfsu liuskaan.
Hurjaa jos selkeästi punertava viivakin voi olla oikeasti negatiivinen.. olisiko suositella jotain muuta testimerkkiä?
Predictor early oli tosi hyvä, mutta on myös melko hintaviaHurjaa jos selkeästi punertava viivakin voi olla oikeasti negatiivinen.. olisiko suositella jotain muuta testimerkkiä?
Predictor early oli tosi hyvä, mutta on myös melko hintavia
Joo toki viikkonäytöllinen on selkeä, mutta itse kommentoin lähinnä näistä aikaisemmin testattavista. Clearbluet on 25miu (paitsi kaiketi se early), predictor early oli näistä 10miu testeistä minusta kaikista tarkin mitä oon kokeillut.Clearblue Digital viikko näytöllä, paras ja selkein. Netistä saa edullisesti tuplapakkauksen jossa sekä tämä että perinteinen Clearblue Plus testi. Se on vaikeampi. Itse luulin saaneeni heikon plussan mutta se olikin negatiivinen, varjo testin lasista aiheutti harhanäyn.