Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Näkeekö kukaan muu tässä mitään :bag::smiley-ashamed005

Liitteet

• IMG_20200809_125932.jpg
    IMG_20200809_125932.jpg
    7.4 KB · Katsottu: 420
Menkat myöhässä 25pv mut testi näyttää silti negaa. Mistä johtuu. Jäänyt menkat pois kokonaan
Oliko sulla nyt niitä lääkkeitä käytössä mitkä pitäis käynnistää kierto? Varmaan siellä lääkärissä sitten selviää, kun sulla noita pitkiä kiertoja on usein.

https://ibb.co/Ks3GP0z

Olisiko tälleen vähän parempi laatu

Joku viiva siinä näkyy hieman tummempana, mutta olen noiden omien aiemmin viivanpaikoiksi osoittautuneiden testien jälkeen vähän turhankin skeptinen. Toivotaan kuitenkin parasta, että viiva siitä vahvistuisi! :happy:
Tässä olisi veilä kuvaa omasta viivan paikasta, joka tuli testiajalla ja jossa näkyi jopa väriä :facepalm: Sulla tosin taitaa olla tosin eri testi!

Liitteet

• 20200731_203720.jpg
    20200731_203720.jpg
    17 KB · Katsottu: 302
Tänään tehtyjä sekä aamu että tunnin rakossa olleesta pissasta. Ja sehän tässä kummallista että mulla loppui menkat just, mutta kun oireita on vaikka toisille jakaa päätin testata. Ja tässä tulokset. Tein huvikseni myös ovistestit jotka vihreitä ja raskaustestit siniset. En saanut kunnolla kuvattua, mutta näin suoraan katsottuna selvästi punertavat haaleat plussat näkyy.

Liitteet

• IMG_20200813_134658.jpg
    IMG_20200813_134658.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 439
On ja 25 pitäis reakoida. Aikaisemmin ei mulle ole näyttänyt mitään mutta en ole kyllä raskaana ollutkaan.

Suosittelen kokeilemaan muun merkkisiä testejä. Esim. Pregcheck tai ihan digitaalinen. Nyt on lähiaikoina tosi paljon tullut noihin testeihin selkeitä punaisia viivoja, ilman että tarkoittaa raskautta.
Rfsu:t kannattanee myös jättää kauppaan.
Koska sulla on ovulaatio ollut? Tiedätkö?

Ovulaatiotesteihin pitäisi mielestäni tulla räikeä viiva, jos on raskaana.

On ja 25 pitäis reakoida. Aikaisemmin ei mulle ole näyttänyt mitään mutta en ole kyllä raskaana ollutkaan.
Noissa raskaustestissä viiva on omituisen lähellä kontrolliviivaa. Mulla tuli samanlainen uusissa Sofin testeissä, kun tein keskenmenon jälkeen vielä viimeisen testin varmistaakseni, että hcg on laskenut. Oikeissa positiivisissa viiva oli kauempana. Kannattaa varmaan kokeilla toisella testillä.

Muokattu viimeksi:
Sofin testeissä tuo ns viiva on värikertymä joka tulee sen oikean viivankohdan oikealle puolelle. Jos kohdistaa ovistestiin kontrolliviivat raskaustestin kontrolliviivojen kanssa niin huomaat sen selvästi. Olen katsellut noita värikertymiä monesti ja puhdasta negaa on ollut. Myös ovistesteissä mulla on läpi kierron vähintään tuollainen viiva kun noissa kuvassa olevissa näkyi.

Tein sit tänään vielä, ja oho nyt viiva onkin vahvistunut niin ettei tartte enää toisiin testeihin verrata. Tämä tuli päivä pissasta heti kun tikku kastui. Ainiin ja eilen illalla cb:n plussatestissä haalea vaalean sininen haamu. Mut värillinen kumminkin.

Liitteet

• IMG_20200814_134240.jpg
    IMG_20200814_134240.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 453
Mä en halua pahoittaa kenenkään mieltä enkä olla ilkeä mut varmuudeksi suosittelen vielä jotain toista testiä. Musta tossa kuvassa loistaa valkoisena se oikea viiva kohta ja tuo viiva on se värikertymä. Toivon että olen väärässä ja kyseessä olisi oikea haamu. Mut itse niin monesti noita tuijotellessa haluisin varoittaa muita ettei tulisi turhia pettymyksiä :Heartpink
Myös CB:t antaa haaleen sinistä viivaa joskus vaikkei olisi syytä. Itse saanu mm CB:n early testiin paristi haamuviivan ja menkat tullu ihan ajallaan. Mut siitä CB:n plussatesteistä mulla ei oo kokemusta nyt moneen vuoteen, joten toivotaan parasta et siihen voisi luottaa :)

IMG_20200814_151155.jpg

IMG_20200814_151755.jpg

Yritin ottaa kuvaa kun tein viimeisen sofi-testin pois tän keskustelun vuoksi. Mut tietenkään tässä liuskassa se värikertymä ei ollut läheskään yhtä paha kuin monesti on ollut :shifty:
Mainittakoon et nyt on joku kp 7 varmaan menossa ja halusin siis vaan näyttää millaisia muka-viivoja tuo testi ainakin mulle antaa, mut en saanut nyt sellaista kuvaa kun olisin toivonut..

Status
Not open for further replies.
Takaisin