Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko sulla nyt niitä lääkkeitä käytössä mitkä pitäis käynnistää kierto? Varmaan siellä lääkärissä sitten selviää, kun sulla noita pitkiä kiertoja on usein.Menkat myöhässä 25pv mut testi näyttää silti negaa. Mistä johtuu. Jäänyt menkat pois kokonaan
Oliko sulla nyt niitä lääkkeitä käytössä mitkä pitäis käynnistää kierto? Varmaan siellä lääkärissä sitten selviää, kun sulla noita pitkiä kiertoja on usein.
On ja 25 pitäis reakoida. Aikaisemmin ei mulle ole näyttänyt mitään mutta en ole kyllä raskaana ollutkaan.Onko nuo sofin testejä?
On ja 25 pitäis reakoida. Aikaisemmin ei mulle ole näyttänyt mitään mutta en ole kyllä raskaana ollutkaan.
Noissa raskaustestissä viiva on omituisen lähellä kontrolliviivaa. Mulla tuli samanlainen uusissa Sofin testeissä, kun tein keskenmenon jälkeen vielä viimeisen testin varmistaakseni, että hcg on laskenut. Oikeissa positiivisissa viiva oli kauempana. Kannattaa varmaan kokeilla toisella testillä.On ja 25 pitäis reakoida. Aikaisemmin ei mulle ole näyttänyt mitään mutta en ole kyllä raskaana ollutkaan.