Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Oooh onnea plussanneille! Tänäänhön täällä onkin monta plussaa!
Ja itse ainakin nään kaikki tämän sivun haamulaisetkin haamuina enkä viivan paikkoina😍 /muok. Jaaha sivu vaihtuki😅

Muokattu viimeksi:
Oon näkevinäni haamulaisen, mutta näkeekö kukaan muu? Kuvassa kyllä näkyy huonommin kuin livenä. Testaan toki uudestaan huomenna ja parin päivän päästä. Testi on rfsun kun kaupassa ei muuta ollut, nyt ajattelin kyllä hakea pregcheckin.
Oli se plussa, tässä tänään testattu.

Liitteet

• IMG_20221216_060125.jpg
    IMG_20221216_060125.jpg
    628.7 KB · Katsottu: 87
En nyt tiedä mihin osastolle tunkisin mut laitetaan tähän... onko joku sattumoisin tehnyt digiä (säännöllinen kierto/ ovis tiedossa) rv 4+1?

Kun mulle edellisessä keskenmenneessä raskaudessa näytti tuona päivänä 2-3 ja tällä kertaa 1-2 :/

Käytännön kokemusta ei ole, mutta mielestäni kummankin pitäisi olla niillä viikoilla ihan normaali tulos. Hormoni kuitenkin nousee yksilöllisesti ja virtsan vahvuuskin vaikuttaa. Toivottavasti tällä kertaa raskaus jatkuu normaalisti. ❤️

Käytännön kokemusta ei ole, mutta mielestäni kummankin pitäisi olla niillä viikoilla ihan normaali tulos. Hormoni kuitenkin nousee yksilöllisesti ja virtsan vahvuuskin vaikuttaa. Toivottavasti tällä kertaa raskaus jatkuu normaalisti. ❤️
No itseasiassa nyt kun sanoit.... silloin taidin tehdä täysien yöunien jälkeen, nyt yövuoron jälkeen max. 5h nukkuneena🤔

Mitään järkeä ei ole testata oletettuna dpo7 (tiedän) .. mutta tylsä joululoma menossa ja liikaa aikaa. Sekä kerrankin talletus ja ovis synkassa.
Testinä ApteQ, jotain antaa? Viivanpaikkaako vain?

Liitteet

• 2CE940AB-E94B-4FD6-ACFA-CD492B3E8611.jpeg
    2CE940AB-E94B-4FD6-ACFA-CD492B3E8611.jpeg
    501.2 KB · Katsottu: 150
  • 86965FC8-E67B-4CD9-B942-D4E30B0C0E59.png
    86965FC8-E67B-4CD9-B942-D4E30B0C0E59.png
    8.3 MB · Katsottu: 155
Mitään järkeä ei ole testata oletettuna dpo7 (tiedän) .. mutta tylsä joululoma menossa ja liikaa aikaa. Sekä kerrankin talletus ja ovis synkassa.
Testinä ApteQ, jotain antaa? Viivanpaikkaako vain?
mun viivalasit ei ainakaan nää tässä mitään. kannattaa varmaan tehdä myöhemmin uudestaan :No Evil Monkey:

mun viivalasit ei ainakaan nää tässä mitään. kannattaa varmaan tehdä myöhemmin uudestaan :No Evil Monkey:
En mäkään nää. Kannattaa tehdä uusi parin päivän päästä. Mulla näkyi eka plussa vasta dpo12.

Heips kanssa eläjät! Mulla menkat pitäs alkaa 4.1 ja ja eilen tuli tippa verta mut tänään ei o vuotana mitää.. dpo ei tietoo.

Mitäkä mieltä onko haamua?

IMG_20221231_134205.jpg
IMG_20221231_134802.jpg

Heips kanssa eläjät! Mulla menkat pitäs alkaa 4.1 ja ja eilen tuli tippa verta mut tänään ei o vuotana mitää.. dpo ei tietoo.

Mitäkä mieltä onko haamua?

View attachment 118139View attachment 118140
Hmm en näe viivaa, mutta mulla on surkeat viivalasit. Olisiko eilinen vuoto voinut olla kiinniytymisvuotoa (n. 7-8pv ovulaation jälkeen)? Kannattaa testata uudestaan parin päivän päästä 🤩

Status
Not open for further replies.
Takaisin