V
Vauvatoive2023
Vieras
Hanat aukes & kp 1 tänään :'(Haamuu vilauttelee kyllä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hanat aukes & kp 1 tänään :'(Haamuu vilauttelee kyllä
Oli negaHaamu siin ehkä on
En o kuullukka tai huomannut et siel ois. Mut pitää ostaa jos keskustaan pääsen ilman isompia lapsia!Onko kenelläkään tietoa miten herkkiä on Normalin myymät raskaustestit?
Se 10 kpl joka maksaa 3,50€ ja niissä on vihreä se liuskan pää
Joo siellä on, sellaisissa vaaleansinisissä ja vaaleanpunaisissa pahvipakkauksissa. Hyvin huomaamattomia.En o kuullukka tai huomannut et siel ois. Mut pitää ostaa jos keskustaan pääsen ilman isompia lapsia!
Ja mie tilasin ihan va kiinasta noita halppis testei näihi hupi testailuihi. Vois olla samoi ku ne normalin.
Mieki vähä ounastelen et toi mitä näkyy ni ois viivanpaikka! Aivan uusii testei mulle niJoo siellä on, sellaisissa vaaleansinisissä ja vaaleanpunaisissa pahvipakkauksissa. Hyvin huomaamattomia.
Ne liuskat niissä on itseasiassa just tollasia kun tuo sun testi :D mikä noissa on herkkyys?
mä näen ehkä viivanpaikan tuossa sun testissä
Mä en ikävä kyllä näe tässä mitään
No tää on kyllä selkeä plussa Onnea!Pc. Päiväpissasta... Onks toi viivanpaikka vaan? Olevinaan näitä pc testei tehny paljo mut ei niis tallasta viivanpaikkaa o ollu
View attachment 118683View attachment 118684View attachment 118685
Plussalta näyttääPc. Päiväpissasta... Onks toi viivanpaikka vaan? Olevinaan näitä pc testei tehny paljo mut ei niis tallasta viivanpaikkaa o ollu
Hyvältä näyttää! Vahvistumista viivallePc. Päiväpissasta... Onks toi viivanpaikka vaan? Olevinaan näitä pc testei tehny paljo mut ei niis tallasta viivanpaikkaa o ollu