Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
On piinaavaa ootella ovista! 🙈 En tikuta mut tunnen kehoni ni tiiän millon tärpit.. jo 2 raskautta ollu sillai et kerran tärppipäivänä sexii ja tärppi.. 🤣🤣
 
Onko kenelläkään tietoa miten herkkiä on Normalin myymät raskaustestit?
Se 10 kpl joka maksaa 3,50€ ja niissä on vihreä se liuskan pää
 
Dpo 9 ehkä noin ois menossa. Ja koska oon hätähousu ni testailen huvikaeni jo nyt 🙈

IMG_20230123_075049.jpg


Polish_20230123_075018561.jpg
 
Onko kenelläkään tietoa miten herkkiä on Normalin myymät raskaustestit?
Se 10 kpl joka maksaa 3,50€ ja niissä on vihreä se liuskan pää
En o kuullukka tai huomannut et siel ois. Mut pitää ostaa jos keskustaan pääsen ilman isompia lapsia!

Ja mie tilasin ihan va kiinasta noita halppis testei näihi hupi testailuihi. Vois olla samoi ku ne normalin.
 
Muokattu viimeksi:
En o kuullukka tai huomannut et siel ois. Mut pitää ostaa jos keskustaan pääsen ilman isompia lapsia!

Ja mie tilasin ihan va kiinasta noita halppis testei näihi hupi testailuihi. Vois olla samoi ku ne normalin.
Joo siellä on, sellaisissa vaaleansinisissä ja vaaleanpunaisissa pahvipakkauksissa. Hyvin huomaamattomia.
Ne liuskat niissä on itseasiassa just tollasia kun tuo sun testi :D mikä noissa on herkkyys?

mä näen ehkä viivanpaikan tuossa sun testissä
 
Joo siellä on, sellaisissa vaaleansinisissä ja vaaleanpunaisissa pahvipakkauksissa. Hyvin huomaamattomia.
Ne liuskat niissä on itseasiassa just tollasia kun tuo sun testi :D mikä noissa on herkkyys?

mä näen ehkä viivanpaikan tuossa sun testissä
Mieki vähä ounastelen et toi mitä näkyy ni ois viivanpaikka! Aivan uusii testei mulle ni 🤷‍♀️
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top