Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo12 tehty. Livenä selkeä, oma luuri huollossa ja tässä kamera on varmaan sen 10 vuotta vanha. No kuitenkin jonkinlainen kuva tännekin pitkästä aikaa
Nyt dpo15 ja tänään pitäisi alkaa mut toivottavasti ei
Haamu siel näyttäs olevan
Varovaisesti uskallan onnitella!View attachment 82622 Christine 6 päivää sitten. Tässä vielä aamun testi. Ei kai nää kaikki voi valehdella
Jos ei kuukautiset ala ni kokeilla sit pc testillä viel joku aamu...Toi mun haamu oli joko susi testi tai kemiallinen. Dpo16 tein tyylipuhtaan negatiivisen samaisella testillä. Vuoto ei vielä ole alkanut joten epäilen vahvasti että ei oo mikään dpo enää. Josko anovulatorinen
@Nozza90 eikös se riipu virtsan vahvuudesta myös? Tai joku sanoi myös et mitä pidemmälle etenee se hormoni nousee niin korkealle että testi ei välttämättä ole niin tumma. Toki en tiedä missä vaiheessa raskautta näin kävisi. Toivotaan parasta ja et selviää pian mistä kyse. Ehkä on ihan normaalia alkuraskauden vuotelua. Tsemppiä!
Minä en tuossa kuvassa kyllä toista viivaa näe. Jospa uutta testiä myöhemmin jos olot jatkuvat.Näkyykö tässä toista viivaa? Tein nega testin keskiviikkona ja tuon kuvassa olevan perjantaina. Tänään kp 49 eikä menkkoja näy... Teenkö huomenna uuden testin vai odotanko ensi viikkoon?
https://aijaa.com/U5K2QD
En valitettavasti näe tässä mitäänNäkyykö tässä toista viivaa? Tein nega testin keskiviikkona ja tuon kuvassa olevan perjantaina. Tänään kp 49 eikä menkkoja näy... Teenkö huomenna uuden testin vai odotanko ensi viikkoon?
https://aijaa.com/U5K2QD
Todella haalea saattaa olla suosittelen tekee uuden vaikka parin päivän päästäNäkyykö tässä haamu? Omat viivalasit alkaa olla jo liian vahvat :D Pregcheck testinä ja dpo10/11.
Näkyy jotainNäkyykö tässä haamu? Omat viivalasit alkaa olla jo liian vahvat :D Pregcheck testinä ja dpo10/11.
Näkyykö tässä haamu? Omat viivalasit alkaa olla jo liian vahvat :D Pregcheck testinä ja dpo10/11.
ootko testannu uusiksiNäkyykö tässä haamu? Omat viivalasit alkaa olla jo liian vahvat :D Pregcheck testinä ja dpo10/11.
En oo kyllä nähnyt että noin vahvaa väärää positiivista näyttäisivät, joten uskaltaisin kyllä jo tämän perusteella onnitella.View attachment 117215
RFSU:n markettitesti. En tiedä siitä miten usein näitä on susikappaleita, mutta olen varovaisen positiivinen... Haen varmaan Clear Bluen loppuviikosta ja tarkistan vielä sillä. Miehellä ja minulla ollut vauvakuumetta jo hyvän aikaan. Meillä on onneksi jo yksi ihana lapsi, joten ei se maailma nyt lopu, jos jää yhteen lapseen. Silti vielä toivomme, että se toinen vielä tulisi.
Minulla ollut kuukautiskierto ihan sekaisin viimeiset 3v (kiertopäivät 31-74 välillä) ja takana ainakin 1 todettu km (voi olla että useampi, ei vaan ehditty todeta) varhaisilla viikoilla.
Työkaveri ehdotti jo tutkimuksiin lähtöä, mutta onneksi nyt näyttää siltä, luomunakin EHKÄ voin vielä raskautua. Kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä.
Ihan selvä plussa. Onnea kovastiView attachment 117215
RFSU:n markettitesti. En tiedä siitä miten usein näitä on susikappaleita, mutta olen varovaisen positiivinen... Haen varmaan Clear Bluen loppuviikosta ja tarkistan vielä sillä. Miehellä ja minulla ollut vauvakuumetta jo hyvän aikaan. Meillä on onneksi jo yksi ihana lapsi, joten ei se maailma nyt lopu, jos jää yhteen lapseen. Silti vielä toivomme, että se toinen vielä tulisi.
Minulla ollut kuukautiskierto ihan sekaisin viimeiset 3v (kiertopäivät 31-74 välillä) ja takana ainakin 1 todettu km (voi olla että useampi, ei vaan ehditty todeta) varhaisilla viikoilla.
Työkaveri ehdotti jo tutkimuksiin lähtöä, mutta onneksi nyt näyttää siltä, luomunakin EHKÄ voin vielä raskautua. Kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä.