Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Dpo12 tehty. Livenä selkeä, oma luuri huollossa ja tässä kamera on varmaan sen 10 vuotta vanha. No kuitenkin jonkinlainen kuva tännekin pitkästä aikaa

Nyt dpo15 ja tänään pitäisi alkaa mut toivottavasti ei

Liitteet

• IMG_20221029_224607_5~3.jpg
    IMG_20221029_224607_5~3.jpg
    620.1 KB · Katsottu: 134
Dpo12 tehty. Livenä selkeä, oma luuri huollossa ja tässä kamera on varmaan sen 10 vuotta vanha. No kuitenkin jonkinlainen kuva tännekin pitkästä aikaa

Nyt dpo15 ja tänään pitäisi alkaa mut toivottavasti ei

Kyllä tossa jotain näkyy. Clearblue vaan antaa viivanpaikkaakin, niin en varmaksi mene sanomaan. Pidän peukut pystyssä, ettei vuoto ala!

Onko normaalia et eka saa vahvan positiivinen ja sit tuleeki vaaleempi positiivinen. 😓 Laita tähän kuvat. Viikko sitten torstaina toi tummempi tehty ja tänään vaaleampi. 🥴😵‍💫 Vuotoja ollut mutta ei mitään runsaita eikä hyytymiä lainkaan. Nyt ois luultavasti rv 5+4..
IMG_20221027_115749.jpg
IMG_20221103_083215.jpg

Toi mun haamu oli joko susi testi tai kemiallinen. Dpo16 tein tyylipuhtaan negatiivisen samaisella testillä. Vuoto ei vielä ole alkanut joten epäilen vahvasti että ei oo mikään dpo enää. Josko anovulatorinen

@Nozza90 eikös se riipu virtsan vahvuudesta myös? Tai joku sanoi myös et mitä pidemmälle etenee se hormoni nousee niin korkealle että testi ei välttämättä ole niin tumma. Toki en tiedä missä vaiheessa raskautta näin kävisi. Toivotaan parasta ja et selviää pian mistä kyse. Ehkä on ihan normaalia alkuraskauden vuotelua. Tsemppiä! <3

Toi mun haamu oli joko susi testi tai kemiallinen. Dpo16 tein tyylipuhtaan negatiivisen samaisella testillä. Vuoto ei vielä ole alkanut joten epäilen vahvasti että ei oo mikään dpo enää. Josko anovulatorinen

@Nozza90 eikös se riipu virtsan vahvuudesta myös? Tai joku sanoi myös et mitä pidemmälle etenee se hormoni nousee niin korkealle että testi ei välttämättä ole niin tumma. Toki en tiedä missä vaiheessa raskautta näin kävisi. Toivotaan parasta ja et selviää pian mistä kyse. Ehkä on ihan normaalia alkuraskauden vuotelua. Tsemppiä! :Heartred
Jos ei kuukautiset ala ni kokeilla sit pc testillä viel joku aamu... ❤️

Täällä kp9 ja ovistikutus taas jatkuu. Olin ihan varma jo että viime kuussa tärppäs mutta menkathan ne sieltä alko

Näkyykö tässä toista viivaa? Tein nega testin keskiviikkona ja tuon kuvassa olevan perjantaina. Tänään kp 49 eikä menkkoja näy... Teenkö huomenna uuden testin vai odotanko ensi viikkoon?

https://aijaa.com/U5K2QD
Minä en tuossa kuvassa kyllä toista viivaa näe. Jospa uutta testiä myöhemmin jos olot jatkuvat.

Ylhäältä alas pp9, pp11 ja pp13. Tuo uusin ei ole mielestäni vahvistunut, onko toivo menetetty? kemiallinenko?

Liitteet

• 2FE52691-01C6-48FB-9B27-EB9D246E2760.jpeg
    2FE52691-01C6-48FB-9B27-EB9D246E2760.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 170
Untitled.png

RFSU:n markettitesti. En tiedä siitä miten usein näitä on susikappaleita, mutta olen varovaisen positiivinen... Haen varmaan Clear Bluen loppuviikosta ja tarkistan vielä sillä. :smiling-eyes: Miehellä ja minulla ollut vauvakuumetta jo hyvän aikaan. Meillä on onneksi jo yksi ihana lapsi, joten ei se maailma nyt lopu, jos jää yhteen lapseen. Silti vielä toivomme, että se toinen vielä tulisi. :Two-hearts:

Minulla ollut kuukautiskierto ihan sekaisin viimeiset 3v (kiertopäivät 31-74 välillä) ja takana ainakin 1 todettu km (voi olla että useampi, ei vaan ehditty todeta) varhaisilla viikoilla.

Työkaveri ehdotti jo tutkimuksiin lähtöä, mutta onneksi nyt näyttää siltä, luomunakin EHKÄ voin vielä raskautua. Kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä. :folded:

View attachment 117215

RFSU:n markettitesti. En tiedä siitä miten usein näitä on susikappaleita, mutta olen varovaisen positiivinen... Haen varmaan Clear Bluen loppuviikosta ja tarkistan vielä sillä. :smiling-eyes: Miehellä ja minulla ollut vauvakuumetta jo hyvän aikaan. Meillä on onneksi jo yksi ihana lapsi, joten ei se maailma nyt lopu, jos jää yhteen lapseen. Silti vielä toivomme, että se toinen vielä tulisi. :Two-hearts:

Minulla ollut kuukautiskierto ihan sekaisin viimeiset 3v (kiertopäivät 31-74 välillä) ja takana ainakin 1 todettu km (voi olla että useampi, ei vaan ehditty todeta) varhaisilla viikoilla.

Työkaveri ehdotti jo tutkimuksiin lähtöä, mutta onneksi nyt näyttää siltä, luomunakin EHKÄ voin vielä raskautua. Kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä. :folded:
En oo kyllä nähnyt että noin vahvaa väärää positiivista näyttäisivät, joten uskaltaisin kyllä jo tämän perusteella onnitella. :Smiling Face With Smiling Eyes:

View attachment 117215

Ihan selvä plussa. ☺️ Onnea kovasti 😍😍

Status
Not open for further replies.
Takaisin