Suosittelen testaamaan vielä parin pvn päästä En heittäisi vielä kirvest kaivooYlhäältä alas pp9, pp11 ja pp13. Tuo uusin ei ole mielestäni vahvistunut, onko toivo menetetty? kemiallinenko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suosittelen testaamaan vielä parin pvn päästä En heittäisi vielä kirvest kaivooYlhäältä alas pp9, pp11 ja pp13. Tuo uusin ei ole mielestäni vahvistunut, onko toivo menetetty? kemiallinenko?
Kyllä tämä on selkeä plussa! onneksi olkoonView attachment 117215
RFSU:n markettitesti. En tiedä siitä miten usein näitä on susikappaleita, mutta olen varovaisen positiivinen... Haen varmaan Clear Bluen loppuviikosta ja tarkistan vielä sillä. Miehellä ja minulla ollut vauvakuumetta jo hyvän aikaan. Meillä on onneksi jo yksi ihana lapsi, joten ei se maailma nyt lopu, jos jää yhteen lapseen. Silti vielä toivomme, että se toinen vielä tulisi.
Minulla ollut kuukautiskierto ihan sekaisin viimeiset 3v (kiertopäivät 31-74 välillä) ja takana ainakin 1 todettu km (voi olla että useampi, ei vaan ehditty todeta) varhaisilla viikoilla.
Työkaveri ehdotti jo tutkimuksiin lähtöä, mutta onneksi nyt näyttää siltä, luomunakin EHKÄ voin vielä raskautua. Kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä.
View attachment 117215
RFSU:n markettitesti. En tiedä siitä miten usein näitä on susikappaleita, mutta olen varovaisen positiivinen... Haen varmaan Clear Bluen loppuviikosta ja tarkistan vielä sillä. Miehellä ja minulla ollut vauvakuumetta jo hyvän aikaan. Meillä on onneksi jo yksi ihana lapsi, joten ei se maailma nyt lopu, jos jää yhteen lapseen. Silti vielä toivomme, että se toinen vielä tulisi.
Minulla ollut kuukautiskierto ihan sekaisin viimeiset 3v (kiertopäivät 31-74 välillä) ja takana ainakin 1 todettu km (voi olla että useampi, ei vaan ehditty todeta) varhaisilla viikoilla.
Työkaveri ehdotti jo tutkimuksiin lähtöä, mutta onneksi nyt näyttää siltä, luomunakin EHKÄ voin vielä raskautua. Kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä.
Ylhäältä alas pp9, pp11 ja pp13. Tuo uusin ei ole mielestäni vahvistunut, onko toivo menetetty? kemiallinenko?
Hienostihan tuo viiva vahvistuu jos vertaa vaan joka toisen päivän testejä eli pp9, pp11, pp13 ja pp15 Mielestäni näyttää hyvältä!Kiitos kommenteista! Viiva on vahvistunut mutta mielestäni todella vähän.. onko kellään kokemusta että näin hitaasta viivojen vahvistumisesta? Eli kuvassa ylhäältä alas pp9, pp11, pp13, pp14 ja alin pp15.
Toivotaan parastaKiitos viesteistä Hcg oli aamun mittauksessa vain 88 katsotaan kuitenkin miten etenee.. pari kk sitten oli myös kemiallinen raskaus..
Kyllä siinä munkin silmään jotain näkyyPregcheckin liuskassa näkyi aamulla viivanpaikka(?) vai mikä homman nimi? Siinä alareunassa näkyy haaleanpunaista ja mun silmä haluaa väittää että olis haamujen esiäiti, vai näenkö harhoja? Dpo 11 kp28/31
View attachment 117302
Kyllä siellä taitaa jotain pilkottaaPregcheckin liuskassa näkyi aamulla viivanpaikka(?) vai mikä homman nimi? Siinä alareunassa näkyy haaleanpunaista ja mun silmä haluaa väittää että olis haamujen esiäiti, vai näenkö harhoja? Dpo 11 kp28/31
View attachment 117302
Minusta ihmiset on puhunut hyvää näistä teksteistä. Ihan selvä plussahan tuo on. OnneaTänään aamulla tehty Apteekin omalla testillä, alkionsiirrosta huomenna 2 viikkoa (siirrettiin 3päiväinen alkio).
Ei aiempaa kokemusta apteekin omista testeistä, uskaltaako näihin kuinka hyvin luottaa..?
Juuri samaisella testillä sain raskaudesta haamun jo dpo 8, selvä plussa on. Onnea!!Tänään aamulla tehty Apteekin omalla testillä, alkionsiirrosta huomenna 2 viikkoa (siirrettiin 3päiväinen alkio).
Ei aiempaa kokemusta apteekin omista testeistä, uskaltaako näihin kuinka hyvin luottaa..?
On plussa onneksi olkoon! Ja tarrasukkiaTänään aamulla tehty Apteekin omalla testillä, alkionsiirrosta huomenna 2 viikkoa (siirrettiin 3päiväinen alkio).
Selkeä plussa - paljon onnea odotukseen!Tänään aamulla tehty Apteekin omalla testillä, alkionsiirrosta huomenna 2 viikkoa (siirrettiin 3päiväinen alkio).
On!