Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
View attachment 117215

RFSU:n markettitesti. En tiedä siitä miten usein näitä on susikappaleita, mutta olen varovaisen positiivinen... Haen varmaan Clear Bluen loppuviikosta ja tarkistan vielä sillä. :smiling-eyes: Miehellä ja minulla ollut vauvakuumetta jo hyvän aikaan. Meillä on onneksi jo yksi ihana lapsi, joten ei se maailma nyt lopu, jos jää yhteen lapseen. Silti vielä toivomme, että se toinen vielä tulisi. :Two-hearts:

Minulla ollut kuukautiskierto ihan sekaisin viimeiset 3v (kiertopäivät 31-74 välillä) ja takana ainakin 1 todettu km (voi olla että useampi, ei vaan ehditty todeta) varhaisilla viikoilla.

Työkaveri ehdotti jo tutkimuksiin lähtöä, mutta onneksi nyt näyttää siltä, luomunakin EHKÄ voin vielä raskautua. Kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä. :folded:
Kyllä tämä on selkeä plussa! 😍 onneksi olkoon
 
View attachment 117215

RFSU:n markettitesti. En tiedä siitä miten usein näitä on susikappaleita, mutta olen varovaisen positiivinen... Haen varmaan Clear Bluen loppuviikosta ja tarkistan vielä sillä. :smiling-eyes: Miehellä ja minulla ollut vauvakuumetta jo hyvän aikaan. Meillä on onneksi jo yksi ihana lapsi, joten ei se maailma nyt lopu, jos jää yhteen lapseen. Silti vielä toivomme, että se toinen vielä tulisi. :Two-hearts:

Minulla ollut kuukautiskierto ihan sekaisin viimeiset 3v (kiertopäivät 31-74 välillä) ja takana ainakin 1 todettu km (voi olla että useampi, ei vaan ehditty todeta) varhaisilla viikoilla.

Työkaveri ehdotti jo tutkimuksiin lähtöä, mutta onneksi nyt näyttää siltä, luomunakin EHKÄ voin vielä raskautua. Kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä. :folded:

Rfsu antaa räikeitä viivanpaikkoja, mutta kyllä tämä on selvä plussa. Onnea! 😍

Ylhäältä alas pp9, pp11 ja pp13. Tuo uusin ei ole mielestäni vahvistunut, onko toivo menetetty? kemiallinenko?

Ei kannata vielä menettää toivoa. Testit ei aina ole vertailukelpoisia keskenään, vaikka olisi samaa merkkiä. Pidän peukut pystyssä, että kaikki on hyvin. ❤️
 
Kiitos kommenteista! Viiva on vahvistunut mutta mielestäni todella vähän.. onko kellään kokemusta että näin hitaasta viivojen vahvistumisesta? Eli kuvassa ylhäältä alas pp9, pp11, pp13, pp14 ja alin pp15.
 

Liitteet

  • B6ED6E9E-0AEF-47EE-B57C-9057DFF46D6B.jpeg
    B6ED6E9E-0AEF-47EE-B57C-9057DFF46D6B.jpeg
    3.4 MB · Katsottu: 194
Kiitos kommenteista! Viiva on vahvistunut mutta mielestäni todella vähän.. onko kellään kokemusta että näin hitaasta viivojen vahvistumisesta? Eli kuvassa ylhäältä alas pp9, pp11, pp13, pp14 ja alin pp15.
Hienostihan tuo viiva vahvistuu jos vertaa vaan joka toisen päivän testejä eli pp9, pp11, pp13 ja pp15 ☺️👌🏽 Mielestäni näyttää hyvältä!
Paljon vauvaliimaa ❤️
 
Pregcheckin liuskassa näkyi aamulla viivanpaikka(?) vai mikä homman nimi? Siinä alareunassa näkyy haaleanpunaista ja mun silmä haluaa väittää että olis haamujen esiäiti, vai näenkö harhoja? Dpo 11 kp28/31
21AD6497-82BE-4EF7-9E93-768DEDBE3BCC.jpeg
 
Tänään aamulla tehty Apteekin omalla testillä, alkionsiirrosta huomenna 2 viikkoa (siirrettiin 3päiväinen alkio).
Ei aiempaa kokemusta apteekin omista testeistä, uskaltaako näihin kuinka hyvin luottaa..?
Minusta ihmiset on puhunut hyvää näistä teksteistä. Ihan selvä plussahan tuo on. Onnea 🥰
 
Tänään aamulla tehty Apteekin omalla testillä, alkionsiirrosta huomenna 2 viikkoa (siirrettiin 3päiväinen alkio).
Ei aiempaa kokemusta apteekin omista testeistä, uskaltaako näihin kuinka hyvin luottaa..?
Juuri samaisella testillä sain raskaudesta haamun jo dpo 8, selvä plussa on. Onnea!! 😍
 
Tänään aamulla tehty Apteekin omalla testillä, alkionsiirrosta huomenna 2 viikkoa (siirrettiin 3päiväinen alkio).
Ei aiempaa kokemusta apteekin omista testeistä, uskaltaako näihin kuinka hyvin luottaa..?
On plussa 😍 onneksi olkoon! Ja tarrasukkia ❤️
 
Oon näkevinäni haamulaisen, mutta näkeekö kukaan muu? Kuvassa kyllä näkyy huonommin kuin livenä. Testaan toki uudestaan huomenna ja parin päivän päästä. Testi on rfsun kun kaupassa ei muuta ollut, nyt ajattelin kyllä hakea pregcheckin.
 

Liitteet

  • IMG_20221210_100102.jpg
    IMG_20221210_100102.jpg
    663.6 KB · Katsottu: 108
En nyt tiedä mihin osastolle tunkisin mut laitetaan tähän... onko joku sattumoisin tehnyt digiä (säännöllinen kierto/ ovis tiedossa) rv 4+1?

Kun mulle edellisessä keskenmenneessä raskaudessa näytti tuona päivänä 2-3 ja tällä kertaa 1-2 :/
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top