Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Pakko kommentoida, ettĂ€ ei nuo digitkÀÀn aina kaikkea tiedĂ€. 👀

Viime raskaudessa sain rfsu testaa varhain testiin ja clearbluen earlyyn haaleat haamut.
View attachment 113984

Sitten pÀÀtin rohkeasti samaan pissan kastaa vielÀ digin, mutta se nÀytti ei raskaana.
Jotenkin en halunnut uskoa sitĂ€ joten samaan pissan kastoin vielĂ€ toisen digin 😅 (ja ihan yhtĂ€ kauan niitĂ€ ohjeen mukaan siellĂ€ dippasin) ja siihen tulikin raskaana. (Ja olin siis raskaana.)

Avasin sitten ne digit vaikka niitÀ viivoja ei kai saisikaan alkaa tulkitsemaan, mutta laitan niistÀkin kuvan.
View attachment 113986

Oho! HyvĂ€ tietÀÀ ettĂ€ digitkin erehtyy. Ja vielĂ€ samasta pissasta eri tulokset. Kiitos tiedosta. 😊
 
TÀnÀÀn pc mielestÀni vÀhÀn vahvistunut, mutta aika harmaalle nÀyttÀÀ edelleen.
 

Liitteet

  • 8F03CE56-FC3E-4C7D-905D-96BBC1BDE3B6.jpeg
    8F03CE56-FC3E-4C7D-905D-96BBC1BDE3B6.jpeg
    109.6 KB · Katsottu: 100
TÀrkeÀ viivasi on "harmaanpunainen".... mutta nÀkyy mun mielestÀni varsin selkeÀnÀ.
Punastukoon se siis punaisemmaksi :folded:
Kiitos kun jaksoit kommentoida.🙂 En oikein usko omia silmiĂ€ ja pakko tÀÀltĂ€ kysellĂ€ vahvistusta. EhkĂ€ huomenna voisi myös miehelle kertomista jo harkita.
 
Kiitos kun jaksoit kommentoida.🙂 En oikein usko omia silmiĂ€ ja pakko tÀÀltĂ€ kysellĂ€ vahvistusta. EhkĂ€ huomenna voisi myös miehelle kertomista jo harkita.

Muistan niin elÀvÀnÀ ne toiveikkaan tuijottamisen epÀuskoiset pitkÀt minuutit...oikeasti se ei ollut kivaa.

Vahvistusta tarvitaan jokainen vuorollamme. Onneksi sitÀ on tÀÀllÀ helppo lÀhettÀÀ, löytÀÀ ja saada :Hibiscus:
 
TÀnÀÀn pc mielestÀni vÀhÀn vahvistunut, mutta aika harmaalle nÀyttÀÀ edelleen.

Mun eka selvÀ plussa tÀllÀ testillÀ oli myös aika harmaa. Seuravana pÀivÀnÀ oli jo selkeesti punertava (jolloin digi oli 1-2, aiemmin en testannut).

Onnea!
 
Mun eka selvÀ plussa tÀllÀ testillÀ oli myös aika harmaa. Seuravana pÀivÀnÀ oli jo selkeesti punertava (jolloin digi oli 1-2, aiemmin en testannut).

Onnea!
Kiitos! EnsimmĂ€inen onnittelu.â˜ș
Olen minÀ itsekin siis tÀllÀ testillÀ plussannut aiemmissa, mutta silti aina sama epÀusko. Pahemmanlaatuinen pessimismi kai vaivaa.
Digi olisi kyllÀ kova sana ollut huomisaamulle.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top