Plussa vai ei?

Testiajan sisällä 3min kohdalla (no okei, ehkä meni puoli minuuttia yli) otetut kuvat. Pitää käydä tänään ostamassa muita testejä. Juuri eilen tilasin raskauskeijulta ovulaatiotestejä ja raskaustestejä, mutta eihän ne tietenkään vielä oo tullu.

Kyllä se vaan on kemiallinen taas.. 😢 Ei nää viivat lähde tälläkään kertaa vahvistuun ja menkkojen piti alkaa tänään.. Turhauttaa ihan hirveästi, miksei ne pienet nyt pysy matkassa 😭💔
Mulle tehtiin 1,5 vuotta sitten loop-hoito kun multa löytyi esiastemuutoksia ja mua pelottaa että se on tehnyt jotain mun raskautumismahkuille vaikka ei kuulemma pitäisi..
Se siitä sitten taas 🥲

Liitteet

• 20260317_083518.jpg
    20260317_083518.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 69
Muokattu viimeksi:
Onko nää CB digit miten luotettavia? Tein ensin tuon tavallisen ja sitten digin...
View attachment 154044View attachment 154045
Joo digit on kyllä luotettavia ja itse olen niillä aina vahvistanut raskauden ja ollut kyllä niillä kerroilla raskaana! 🙏 Ja just jos jollain perustestillä saanut hailuroita, niin digi sitten todennut, että ei raskaana, joten luotan niihin enempi, kuin muihin testeihin! 😊
Tuo ylempi taas ei ole niin luotettava testi, paitsi sinulla on selkeä viiva joten siihen luottaisin vielä, kun digikin tehtynä. Joten onnittelut sinne! 🩷🥰

Äsken testasin vielä 2-3 tunnin pidättelyn jälkeen apteekin ultralla ja tuli kyllä tosi vaalea hailura. Olen kyllä juonutkin paljon ja koko ajan pissattaa. Muuten alavatsa tuntuu kyllä siltä, kuin menkat ois alkamassa. 🤔View attachment 154053
Näihin apteekin ultriin en oo saanut ees hailuraa koskaan ei-raskaana. Näyttäisi kyllä positiiviselta siis minusta :Two-hearts:

Oon saanut foorumia selaillessani käsityksen, että OneStepin liuskatestit on ilmeisesti aika hanurista 🫢😂 Oviksen tikuttelu meneillään ja aloitin vasta eilen kp13/30, josta verrokkina kuvan ylemmät testit (Sofi & OneStep). Ovis tullut edellisinä kertoina kp15-16. Nyt siis menossa kp14 ja yks kaks noin vahva testiviiva OneSteppiin? 🫣🤔

Liitteet

• IMG_0506.jpeg
    IMG_0506.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 33
Oon saanut foorumia selaillessani käsityksen, että OneStepin liuskatestit on ilmeisesti aika hanurista 🫢😂 Oviksen tikuttelu meneillään ja aloitin vasta eilen kp13/30, josta verrokkina kuvan ylemmät testit (Sofi & OneStep). Ovis tullut edellisinä kertoina kp15-16. Nyt siis menossa kp14 ja yks kaks noin vahva testiviiva OneSteppiin? 🫣🤔
Mjep, näyttää mun kokemukselta noista testeistä. Ne on erittäin mustavalkoiset vastauksiltaan eli ne on joko negoja tai positiivisia. Niitä ei oikein pysty käyttää sellaiseen hitaaseen ovulaation lähestymisen seurantaan mitä esim PC testeillä monet pystyy tekee.

Itse oon tykännyt siitä että testi näyttää selkeästi valeampaa jos ei oo LH piikki menossa, ylitulkitsen järkyttävästi viivoja muuten. Sit nää testit ei luonnollisesti sovi sellaiselle joilla LH huippu olisi matala, kun käyttäjä ei välttämättä ehdi mitata oikeaan aikaan.

Kysymys Pregcheckin ovulaatiotestiliuskoista: tuleeko muilla siihen aina se toinen viiva testiviivan lisäksi jossain vaiheessa? Siis haaleampana toki, mutta tuleeko siihen lopulta se toinen viiva aina?

Kysymys Pregcheckin ovulaatiotestiliuskoista: tuleeko muilla siihen aina se toinen viiva testiviivan lisäksi jossain vaiheessa? Siis haaleampana toki, mutta tuleeko siihen lopulta se toinen viiva aina?

Mulla on joskus ollut tyyliin vain yksi viiva, mut kyl mä yleensä saan noilla sen aina toisen viivan. Ja noi sopii mulle, et jos satun testaa nopean huipun aikana niin ihan kunnolla testiviiva on tummempi kuin kontrolliviiva.

Mulla noilla pregcheckin ovulaatiotesteillä tulee viiva aika selkeäkin näemmä ihan sama missä vaiheessa testaan.

Takaisin