Plussa vai ei?

Mä oon taas täällä.. 🥹 Koska en vaan osaa lopettaa testaamista ennenkö ne menkat alkaa.. Vielä ei oo näkynyt vuodosta merkkiäkään.
Mä en tiedä yhtään mitään ajatella. Punaset testit on niitä rfsun perustestejä, sininen on pregcheck ja valkoinen rfsun early testi.. Laskin että tänää vois ehkä olla dpo 13, mutta oikeesti se voi olla melkein mitä vaan dpo 12-15 välillä.. Eihän tuo viivakehitys kovin lupaava ole vaikka hyvällä mielikuvituksella tämän päiväinen rfsun perus oli ihan vähän tummempi kuin eilen. En vaan osaa päästää irti ajatuksesta että olisin raskaana vaikka kaikki merkit sanoo että tämäkin oli kemiallinen 😭 en oikein edes tiedä mitä tällä haen, ehkä jotain vertaistukea 🥹
Se on ainakin hyvä merkki, että ei ole vuotoa! 🤞Ymmärrän stressin, että viivat ei vahvistu ja tulee heti mieleen, että on kemiallinen. Minusta pregcheck ja rfsu earlyssä on hyvät viivat tuolle dpo:lle. Kuten aiemmin sanoin jo, niin nuo perus rfsu testit ei oo minusta kauheen hyviä ja ehkä testailisin viivan vahvistumista ennemmin vaikka pregcheck testeillä. Tai voisi tehdä viikko digiä ja katsoa miten se kehittyy.😊
Muista, että hcg nousu on todella yksilöllistä ja joillakin viivat vahvistuu nopeasti ja joillakin ei koskaan tule leffaviivoja.
Itse testasin dpo 10-15 ja en saanut koskaan liuskatestiin kauhean vahvaa viivaa, mutta digiin sain sen raskaana 2-3 viikkoa ja siihen lopetin testailun dpo15.
Raskaus meni loppuun saakka vaikka en mitään vahvaa viivaa koskaan saanut. 🤗

Se on ainakin hyvä merkki, että ei ole vuotoa! 🤞Ymmärrän stressin, että viivat ei vahvistu ja tulee heti mieleen, että on kemiallinen. Minusta pregcheck ja rfsu earlyssä on hyvät viivat tuolle dpo:lle. Kuten aiemmin sanoin jo, niin nuo perus rfsu testit ei oo minusta kauheen hyviä ja ehkä testailisin viivan vahvistumista ennemmin vaikka pregcheck testeillä. Tai voisi tehdä viikko digiä ja katsoa miten se kehittyy.😊
Muista, että hcg nousu on todella yksilöllistä ja joillakin viivat vahvistuu nopeasti ja joillakin ei koskaan tule leffaviivoja.
Itse testasin dpo 10-15 ja en saanut koskaan liuskatestiin kauhean vahvaa viivaa, mutta digiin sain sen raskaana 2-3 viikkoa ja siihen lopetin testailun dpo15.
Raskaus meni loppuun saakka vaikka en mitään vahvaa viivaa koskaan saanut. 🤗
Kiitos vertaistuesta ❤️ tuo rfsun earlyn viiva on minustakin aika kivannäköinen, mutta muut vähän masentavia.. Mulla ainoassa onnistuneessa raskaudessa sain haamun dpo11, ja kunnon plussan jo muistaakseni dpo12 cb:hen, niin vertaan luonnollisesti siihen.. Mä toivoisin niin että tää päättyy vielä hyvin 🥹 En menetä toivoani kokonaan, mutta yritän pysyä realistisena. Onneks noita pregcheckejä jäi vielä 2, niin teen taas huomenna aamulla sellaisen niin pystyn vertaamaan sitä tämänpäiväiseen 🙂 Lopetan noilla rfsuilla leikkimisen 😅

Takaisin