Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä tämä jo ihan plussalta näyttää! Jos olisi vain joku viivanpaikka, niin ne on ihan harmaita ja tässä näkyy väriäOnkohan tämä plussa?! Rfsu:n perustesti. Nyt kp34, kun säännöllinen kierto 26 päivää. Meillä taustalla 10 vuoden sekundäärinen lapsettomuus, hoidot lopetettu 7v. sitten tuloksettomina.
Kiitos, vaikea on itse uskoa että mitään plussaa olisi, tämä tuli kyllä täysin puun takaa... Lähinnä olen ajatellut vaihdevuosien alkaneen kun ei menkat ala. Ostin eilen vielä sinihomejuustoa ja suunnittelin sen nauttimista tänään joululta jääneiden (avaamattomien) pipareiden, glögin ja punaviinin kanssa! Pitää niiden kanssa nyt sitten hieman odottaa..Kyllä tämä jo ihan plussalta näyttää! Jos olisi vain joku viivanpaikka, niin ne on ihan harmaita ja tässä näkyy väriä
Varovaiset onnittelut teille ja erittäin paljon vauvaliimaa matkaan!![]()
On varmasti henkisesti monitasoinen tilanne, mutta toi on kyllä ihan selkeä positiivinen tulos, tottakai alku on aina epävarmaa ja jännittävää aikaa, mutta omaan silmään ei näytä epämääräiseltäKiitos, vaikea on itse uskoa että mitään plussaa olisi, tämä tuli kyllä täysin puun takaa... Lähinnä olen ajatellut vaihdevuosien alkaneen kun ei menkat ala. Ostin eilen vielä sinihomejuustoa ja suunnittelin sen nauttimista tänään joululta jääneiden (avaamattomien) pipareiden, glögin ja punaviinin kanssa! Pitää niiden kanssa nyt sitten hieman odottaa..
Moneen vuoteen ei olla enää yritetty mitään eikä ajateltu lastensaantia, vain hiljalleen hyväksytty että esikoinen jää ainokaiseksi. Esikoisen raskauden jälkeen ei ole tullut yhtään haaleatakaan positiivista, menkat tulleet päivälleen ajallaan kaikki vuodet läpi hoitojenkin. Viime syksynä vihdoin pystyin käymään läpi ja luopumaan esikoisen vauvavaatteista ja hoitotarvikkeista. Vähän tällainen epämääräinen plussa repii haavoja auki kun juuri saanut ne paranemaan. No, katsotaan mitä tässä käy, ei viitsisi liikaa innostua..
Kuulostaa kyllä rankalta!Kiitos, vaikea on itse uskoa että mitään plussaa olisi, tämä tuli kyllä täysin puun takaa... Lähinnä olen ajatellut vaihdevuosien alkaneen kun ei menkat ala. Ostin eilen vielä sinihomejuustoa ja suunnittelin sen nauttimista tänään joululta jääneiden (avaamattomien) pipareiden, glögin ja punaviinin kanssa! Pitää niiden kanssa nyt sitten hieman odottaa..
Moneen vuoteen ei olla enää yritetty mitään eikä ajateltu lastensaantia, vain hiljalleen hyväksytty että esikoinen jää ainokaiseksi. Esikoisen raskauden jälkeen ei ole tullut yhtään haaleatakaan positiivista, menkat tulleet päivälleen ajallaan kaikki vuodet läpi hoitojenkin. Viime syksynä vihdoin pystyin käymään läpi ja luopumaan esikoisen vauvavaatteista ja hoitotarvikkeista. Vähän tällainen epämääräinen plussa repii haavoja auki kun juuri saanut ne paranemaan. No, katsotaan mitä tässä käy, ei viitsisi liikaa innostua..
Mun silmään ihan negatiivinen testi.Näättekö tässä mitään? Testiajalla otettu kuva, dpo 8-10. Mitä kokemuksia muilla Rfsun herkästä testistä?
Se Clearbluen digi ei näytä oikeita raskausviikkoja (kuukautisten perusteella), vaan vähän hämäävästi hedelmöittymisestä kuluneet viikot. 5+0 voisi siis ehkä odottaa 3+0 tulosta, mutta 2-3 on myös ihan normaali. 1-2 kieltämättä kuulostaa alhaiselta ja siltä että on voinut jäädä kemialliseksi, mutta toisaalta nuo pissatestit ei oo niin tarkkoja että tästä voisi varmuudella tuollaista päätellä, varsinkin jos on mahis että ovis on ollut tavanomaista myöhempään tai kiinnittyminen tapahtunut myöhässä. Itsekin 39v:nä vuoden sisään kolme kertaa raskautuneena voin sanoa, että ei se raskaus tässä iässä iän puolesta ole kuitenkaan vielä suuri ihme.Tein tänään aamuvirtsasta vielä Clearbluen viikkotestin, joka näytti Raskaana 1-2 viikkoa vaikka kuukautisten perusteella menossa 5+0. Mitään oireitakaan ei ole joten eiköhän tämä ole joku tuulimuna. Ikääkin meillä jo sen verran (minä 39 ja mies 47) että todennäköisyys oikealle raskaudelle aika pieni. Kiitos kaikille tuesta, sympatiasta ja kauniista viesteistäTässä ei nyt ole mitään tehtävissä suuntaan tai toiseen seuraaviin viikkoihin, joten yritän palata normaaliin arkeen, jatkaa töitä oman maratontavoitteen eteen ja odottaa jo aiemmin varattua koiranpentua
![]()
Kyllä siellä jotain näkyyOnko toi alempi jo haamu?Mulla takana 1 onnistunut raskaus vuonna 21, sen jälkeen useampi kemiallinen ja yks varhainen keskenmeno.. Just edellinen kemiallinen taas pari kiertoa sitten. Sain heikot viivat jotka ei vain lähteneet voimistumaan ja sitten menkat alkoikin viikon myöhässä
En uskalla kovin iloita tästä mutta ei tuo alempi ainakaan mun mielestä viivanpaikalta näytä? Testit rfsu perustestejä, siitä paketista jossa on 12 kpl.
Nyt ehkä dpo 12, ainakin kierron ja trackerin perusteella mutta oviksen oireista en kyllä tässä kuussa ottanut selvää, oli jotain kp9-kp13 välillä. Kierto mulla yleensä 24 pv, joten menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna.
Ylempi tehty eilen ja alempi tänään
Näyttää haamulaiselta!Onko toi alempi jo haamu?Mulla takana 1 onnistunut raskaus vuonna 21, sen jälkeen useampi kemiallinen ja yks varhainen keskenmeno.. Just edellinen kemiallinen taas pari kiertoa sitten. Sain heikot viivat jotka ei vain lähteneet voimistumaan ja sitten menkat alkoikin viikon myöhässä
En uskalla kovin iloita tästä mutta ei tuo alempi ainakaan mun mielestä viivanpaikalta näytä? Testit rfsu perustestejä, siitä paketista jossa on 12 kpl.
Nyt ehkä dpo 12, ainakin kierron ja trackerin perusteella mutta oviksen oireista en kyllä tässä kuussa ottanut selvää, oli jotain kp9-kp13 välillä. Kierto mulla yleensä 24 pv, joten menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna.
Ylempi tehty eilen ja alempi tänään
Kiitos! Joo ei varmasti oo ihan parhaimpia, mutta houkutti tuo että niitä sai kerralla enemmän..Näyttää haamulaiselta!Nää testit ei ehkä oo niitä parhaimpia/herkimpiä ja esim pregcheck vois antaa jo paljon selkeempää viivaa ja eiköhän digitestitkin näyttäisi jo raskaana tekstin.
![]()
On vahvistunut minun silmään ja onhan tuo plussa jo!Kiitos! Joo ei varmasti oo ihan parhaimpia, mutta houkutti tuo että niitä sai kerralla enemmän..Ei lopu heti kesken. Yleensä ostan apteekin testejä mutta niitä ei kehtaa ostaa kassikaupalla
Nyt aamupissasta tein uuden testin! Tiedän ettei suositella tehtäväksi joka päivä, kun vahvistumista ei niin huomaa mutta eikö tuo taas jo vähän ole tummempi?Mielessä kummittelee vaan viime kerta ja aina vaan se sama haamu joka ei vahvistunut ikinä vielä viikko siitä kun menkkojen piti alkaa.. Arvioituina siis ylin dpo 11, keskim. dpo 12 ja alin dpo 13.
Miten näistä päivistä selviää odotellessa![]()
KiitosOn vahvistunut minun silmään ja onhan tuo plussa jo!Mutta ymmärrän pelon itsekin yhden kemiallisen ja yhden keskenmenon kokeneena, että se kummittelee pitkään, että meneekö tällä kertaa kaikki hyvin!
Mutta nyt silti varovaiset onnittelut ja toivotaan, että viivat vahvistuu hienosti ja kyytiläinen jaksaa pysyä matkassa loppuun saakka.![]()
Itselläni ei kokemusta näistä, mutta vastaan sen perusteella että aika kauan olen tässä ryhmässä näitä seurannut. Tuohon CB:n tavalliseen en luottaisi yhtään sen perusteella mitä vikaviivoja täällä on näkynyt, tosin sun viiva on kyllä tosi selkeä! Mutta ymmärtääkseni tuo digi on luotettava. Joten kyllä mä tän perusteella sanoisin varovaiset onnittelutOnko nää CB digit miten luotettavia? Tein ensin tuon tavallisen ja sitten digin...
View attachment 154044View attachment 154045