Testiajan sisällä 3min kohdalla (no okei, ehkä meni puoli minuuttia yli) otetut kuvat. Pitää käydä tänään ostamassa muita testejä. Juuri eilen tilasin raskauskeijulta ovulaatiotestejä ja raskaustestejä, mutta eihän ne tietenkään vielä oo tullu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä digi on ollut luotettava itselläni joka kertaTestiajan sisällä 3min kohdalla (no okei, ehkä meni puoli minuuttia yli) otetut kuvat. Pitää käydä tänään ostamassa muita testejä. Juuri eilen tilasin raskauskeijulta ovulaatiotestejä ja raskaustestejä, mutta eihän ne tietenkään vielä oo tullu.
Joo digit on kyllä luotettavia ja itse olen niillä aina vahvistanut raskauden ja ollut kyllä niillä kerroilla raskaana!Onko nää CB digit miten luotettavia? Tein ensin tuon tavallisen ja sitten digin...
View attachment 154044View attachment 154045
Näihin apteekin ultriin en oo saanut ees hailuraa koskaan ei-raskaana. Näyttäisi kyllä positiiviselta siis minustaÄsken testasin vielä 2-3 tunnin pidättelyn jälkeen apteekin ultralla ja tuli kyllä tosi vaalea hailura. Olen kyllä juonutkin paljon ja koko ajan pissattaa. Muuten alavatsa tuntuu kyllä siltä, kuin menkat ois alkamassa.View attachment 154053

Mulla oli tämä tunne kokoajan siinä raskauden alussa. Eli normaali varhausraskauden oireMuuten alavatsa tuntuu kyllä siltä, kuin menkat ois alkamassa.![]()
Mjep, näyttää mun kokemukselta noista testeistä. Ne on erittäin mustavalkoiset vastauksiltaan eli ne on joko negoja tai positiivisia. Niitä ei oikein pysty käyttää sellaiseen hitaaseen ovulaation lähestymisen seurantaan mitä esim PC testeillä monet pystyy tekee.Oon saanut foorumia selaillessani käsityksen, että OneStepin liuskatestit on ilmeisesti aika hanuristaOviksen tikuttelu meneillään ja aloitin vasta eilen kp13/30, josta verrokkina kuvan ylemmät testit (Sofi & OneStep). Ovis tullut edellisinä kertoina kp15-16. Nyt siis menossa kp14 ja yks kaks noin vahva testiviiva OneSteppiin?
![]()
Mulla tulee aina toinenkin viivaKysymys Pregcheckin ovulaatiotestiliuskoista: tuleeko muilla siihen aina se toinen viiva testiviivan lisäksi jossain vaiheessa? Siis haaleampana toki, mutta tuleeko siihen lopulta se toinen viiva aina?
Kysymys Pregcheckin ovulaatiotestiliuskoista: tuleeko muilla siihen aina se toinen viiva testiviivan lisäksi jossain vaiheessa? Siis haaleampana toki, mutta tuleeko siihen lopulta se toinen viiva aina?
Mulla noilla pregcheckin ovulaatiotesteillä tulee viiva aika selkeäkin näemmä ihan sama missä vaiheessa testaan.Kysymys Pregcheckin ovulaatiotestiliuskoista: tuleeko muilla siihen aina se toinen viiva testiviivan lisäksi jossain vaiheessa? Siis haaleampana toki, mutta tuleeko siihen lopulta se toinen viiva aina?
Täällä tänään dpo 8, ehkä... Ja pakkohan se oli jo nega testata. Dpo 9 on mulla ollut kaikissa aikaisemmissa se aika, jolloin viiva on tullut näkyviin, jos on tullakseen.Ei mulla kyllä ole mitään oireitakaan, lämmöt noussut 37.4, mutta siinä se. Ja nouseehan ne aina oviksen jälkeen siihen 37.1 muutenkin... Onko muut testailemassa lähiaikoina?
Mulla menossa ehkä dpo6 mutta meinaan itse testata toivon mukaan aikaisintaan maanantaina jolloin dpo11. Voi kyllä olla että testaan jo viikonloppuna.....Täällä tänään dpo 8, ehkä... Ja pakkohan se oli jo nega testata. Dpo 9 on mulla ollut kaikissa aikaisemmissa se aika, jolloin viiva on tullut näkyviin, jos on tullakseen.Ei mulla kyllä ole mitään oireitakaan, lämmöt noussut 37.4, mutta siinä se. Ja nouseehan ne aina oviksen jälkeen siihen 37.1 muutenkin... Onko muut testailemassa lähiaikoina?