Plussa vai ei?

Mä muuten varoittelen tässä vähän noista pregcheckin yksittäispakatuista puikkotesteistä! Niissä näkyy se viivanpaikka kiiltävänä ja sivusta kun katsoo niin tulee näkyviin harmaa valehaamu, vaikka sitten suoraan ylhäältä katsottuna onkin vaan se kiiltävä viivanpaikka.

Tein tänään siis varmistustestin, kun eilen oli se selkeä hailura siinä normaalissa pregcheckin liuskatestissä. Tää on otettu kuoresta pois.

Suoraan edestä täysin valkoinen:
IMG_7340.jpeg

Sivulta katsottuna näkyy ”haamu”
IMG_7338.jpeg

Toisessa harmaa viivanpaikka ja toinen täysin blanco 🥹 tosin, en löytänyt edes koko ovulaatiota, ja ihme tiputteluvuotoa(?) oli 5 päivää. Alkaa ikä vissii painaa 🤣 🫣 mulla ei siis koskaan ole ollut mitään välitiputteluja, jos tuota tuhrua voi edes siksi sanoa 🙄

Liitteet

• IMG_20260219_192130.jpg
    IMG_20260219_192130.jpg
    399.6 KB · Katsottu: 45
  • IMG_20260219_125336.jpg
    IMG_20260219_125336.jpg
    440.9 KB · Katsottu: 45
Tänään vaihdoin testityyppiä ja testasin pregcheckillä. Antaako nää helposti haamuja? Tässä 4h "pidätyksellä".

Jokohan sitä huomenna aamulla uskaltais tehdä digin? 🤔
Sanoisin, että tämä on jo plussa! 🙏😍 Minulla oli ehkä tätä vähän haaleampi pregcheck, kun seuraavana päivänä sain siihen perus digiin missä lukee vain raskaana/ei raskaana positiivisen tuloksen. Mutta uskoisin, että myös viikkodigi näyttäisi huomenna jo positiivisen myös, kun tuossakin näkyy jo selkeä haamulainen. 😊

Saaks tänne heittää kans ovulaatiotesteistä kuvia? Nimittäin täällä olis nyt syynättävää, kun CB:n Dual Hormone kolmen päivän vilkuttamisen jälkeen antoi viimein pysyvän hymyn. Tein testin n. 6.30 aamulla. Sit klo 11 maissa tein PC:n liuskatestin nähdäkseni, miltä se näyttää. Tämän mukaan siis lh-huippu olisi tulossa ehkä tänään iltapäivällä tai sit huomenna aamupäivällä. Vai voisko olla mennyt jo? Eggigkset tuli kans nyt aamulla, limat olleet kyllä siihen suuntaan jo pari päivää. Tänään myös ovulaatiotuntemuksia vasemmalla sekä koko kohdun alueella ja säteilee myös reisiin ja lonkkiin. Talletukset tehty ti ja ke, yritin motivoida miestä hommiin myös tänään aamul, mutta ei ollut haluja hänellä.

Meil aika usein tuntuu menevän niin, että sit just kun ovulaatio on käsillä, niin miestä ei huvita hommailla, vaikka ennen sitä oliskin pupuiltu kiitettävästi. En tiedä, onks tää joku hänen taktiikka vältellä raskaaksi tuloa. On kyl tosi avoimesti puhuttu asiasta ja siihen liittyvistä tunteista, joten tuskin oikeasti sitäkään on. Turhauttavaa.

Edit: Lisäsin vielä kuvan nyt äsken tekemästäni PC:n liuskatestistä. Mun mielestä viivat on nyt aika lailla yhtä paksut. Mitä mieltä raati?

Liitteet

• IMG_9864.jpeg
    IMG_9864.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 62
  • IMG_9865.jpeg
    IMG_9865.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 49
Muokattu viimeksi:
Saaks tänne heittää kans ovulaatiotesteistä kuvia? Nimittäin täällä olis nyt syynättävää, kun CB:n Dual Hormone kolmen päivän vilkuttamisen jälkeen antoi viimein pysyvän hymyn. Tein testin n. 6.30 aamulla. Sit klo 11 maissa tein PC:n liuskatestin nähdäkseni, miltä se näyttää. Tämän mukaan siis lh-huippu olisi tulossa ehkä tänään iltapäivällä tai sit huomenna aamupäivällä. Vai voisko olla mennyt jo? Eggigkset tuli kans nyt aamulla, limat olleet kyllä siihen suuntaan jo pari päivää. Tänään myös ovulaatiotuntemuksia vasemmalla sekä koko kohdun alueella ja säteilee myös reisiin ja lonkkiin. Talletukset tehty ti ja ke, yritin motivoida miestä hommiin myös tänään aamul, mutta ei ollut haluja hänellä.

Meil aika usein tuntuu menevän niin, että sit just kun ovulaatio on käsillä, niin miestä ei huvita hommailla, vaikka ennen sitä oliskin pupuiltu kiitettävästi. En tiedä, onks tää joku hänen taktiikka vältellä raskaaksi tuloa. On kyl tosi avoimesti puhuttu asiasta ja siihen liittyvistä tunteista, joten tuskin oikeasti sitäkään on. Turhauttavaa.

Edit: Lisäsin vielä kuvan nyt äsken tekemästäni PC:n liuskatestistä. Mun mielestä viivat on nyt aika lailla yhtä paksut. Mitä mieltä raati?
Kyllä näyttää samanvahvuisilta pc ssä. Noita cb ennole itse ikinä käyttänyt niin niistä en osaa sanoa mitää.

@Mamiksx5 näyttääkö sun mielestä tuossa aamun testissä, että viivat ei olisi pc:ssä ihan yhtä vahvat ja tuossa iltapäivän testissä on yhtä vahvat? Vai onko molemmissa pc-kuvissa sun mielestä samanvahvuiset viivat?

CB:n testi itselläkin käytössä vasta toista kiertoa, ja siitä sanotaan ohjeissa, että käyttäjän ei itse tule tulkita noita viivoja, mutta kyllä tää on nyt eka päivä, kun testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi. Eilen viel oli toisin päin. Mut pysyvä hymy tuli siis näyttöön, joten sen suhteen ei huolta. Yritän nyt vain tässä tarkentaa ovulaation aikaikkunaa. 🙈

@Mamiksx5 näyttääkö sun mielestä tuossa aamun testissä, että viivat ei olisi pc:ssä ihan yhtä vahvat ja tuossa iltapäivän testissä on yhtä vahvat? Vai onko molemmissa pc-kuvissa sun mielestä samanvahvuiset viivat?

CB:n testi itselläkin käytössä vasta toista kiertoa, ja siitä sanotaan ohjeissa, että käyttäjän ei itse tule tulkita noita viivoja, mutta kyllä tää on nyt eka päivä, kun testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi. Eilen viel oli toisin päin. Mut pysyvä hymy tuli siis näyttöön, joten sen suhteen ei huolta. Yritän nyt vain tässä tarkentaa ovulaation aikaikkunaa. 🙈
Sori mä en huomannut että ekassa kuvassa oli pc kans. Se aamun siis nega, ja tuo mussä vain pc niin on plussa 👍
Sit eikun hommiin vaan 🙌

Näkyyköhän tässä viivaa vai ei?
Kuvassa valoa himmattu, toinen ihan luonnonvalossa.

Muoks: eka kuva testiajalla, toinen yliajan.

Liitteet

• IMG_20260221_152203.jpg
    IMG_20260221_152203.jpg
    319.3 KB · Katsottu: 48
  • IMG_20260221_152239.jpg
    IMG_20260221_152239.jpg
    301 KB · Katsottu: 49
Takaisin