Plussa vai ei?

Moikka! Me ollaan puolison kanssa yritetty lasta 2vuotta ja 6kk ilman raskautta, kerran olen saanut haamut testeihin mutta vuoto alkoi ajallaan. Olemme tahattomasti lapsettomia vailla vikaa, yksityisellä kaksi inseminaatiota suoritettu ja nyt ollaan kunnallisen hoidossa, odotellaan että päästäisiin tekemään kolmas inssi jotta päästäisiin ivf jonoihin. Olen kuitenkin tehnyt tässä kierrossa testejä ja en tiedä onko viivalasit päässä kovin vai näkyykö teistä näissä hailakka toinen viiva. Todella hailakka on jos on ja dpo10 ja dpo11 testit kyseessä mutta ei aamupissasta, olin hätä housu ja tein töissä testit parin tunnin pidätyksellä. Aamupissasta en oo vielä tehnyt koska pelottaa että joutuu pettymään. Tällä hetkellä menossa kp 26 dpo12 😩oon lisännyt vähän kontrastia kuviin että näkyisi paremmin.

Liitteet

• IMG_9089.jpeg
    IMG_9089.jpeg
    283.7 KB · Katsottu: 233
  • IMG_9114.jpeg
    IMG_9114.jpeg
    436.1 KB · Katsottu: 233
  • IMG_9115.jpeg
    IMG_9115.jpeg
    216.1 KB · Katsottu: 234
Moikka! Me ollaan puolison kanssa yritetty lasta 2vuotta ja 6kk ilman raskautta, kerran olen saanut haamut testeihin mutta vuoto alkoi ajallaan. Olemme tahattomasti lapsettomia vailla vikaa, yksityisellä kaksi inseminaatiota suoritettu ja nyt ollaan kunnallisen hoidossa, odotellaan että päästäisiin tekemään kolmas inssi jotta päästäisiin ivf jonoihin. Olen kuitenkin tehnyt tässä kierrossa testejä ja en tiedä onko viivalasit päässä kovin vai näkyykö teistä näissä hailakka toinen viiva. Todella hailakka on jos on ja dpo10 ja dpo11 testit kyseessä mutta ei aamupissasta, olin hätä housu ja tein töissä testit parin tunnin pidätyksellä. Aamupissasta en oo vielä tehnyt koska pelottaa että joutuu pettymään. Tällä hetkellä menossa kp 26 dpo12 😩oon lisännyt vähän kontrastia kuviin että näkyisi paremmin.
Ekassa kuvassa kyllä mun silmään näkyy viivaa. Noi testit on huonompia kuin nuo pregcheckit eli senki puoleen voisin aatella et huomenna aamupissasta pregcheckillä voisit saada jo selkeen viivan😍 liitteenä kuva mun positiivisesta testistä dpo11🙈

Liitteet

• IMG_1234.jpeg
    IMG_1234.jpeg
    55.7 KB · Katsottu: 165
Ekassa kuvassa kyllä mun silmään näkyy viivaa. Noi testit on huonompia kuin nuo pregcheckit eli senki puoleen voisin aatella et huomenna aamupissasta pregcheckillä voisit saada jo selkeen viivan😍 liitteenä kuva mun positiivisesta testistä dpo11🙈
Kiitos vastauksesta, mulla ei ollu kun tälle aamulle sellanen viikko digi testi kotona jota oon säilyttänyt siihen kun tulis ees haamu tai posi. Ei auta kun ootella nyt ja kattoo tulisko sieltä meiän toivoma ystävänpäivä lahja🥹 sun testi kuva antaa toivoa mulle.

Nään kyllä haamuja!! Oispa.. 🤞🏼❤️

Keskenmenon jälkeen tikuttanu ovista ny muutaman päivän 2krt päivässä, kun ovis tuntemuksia ollut. Onko tuo alin jo plussa? Yleensä digiä käyttänyt. Tilasin digitestit netistä ja on kuljetuksessa vasta ja ei välttis tänään perille tule. Toki voisin illal vielä tikutella näillä 😅

Liitteet

• IMG_5475.jpeg
    IMG_5475.jpeg
    221.4 KB · Katsottu: 139
Keskenmenon jälkeen tikuttanu ovista ny muutaman päivän 2krt päivässä, kun ovis tuntemuksia ollut. Onko tuo alin jo plussa? Yleensä digiä käyttänyt. Tilasin digitestit netistä ja on kuljetuksessa vasta ja ei välttis tänään perille tule. Toki voisin illal vielä tikutella näillä 😅
Minusta tämä alin ei ole ihan plussa, mutta sen näköinen että plussa on ihan holleilla ja voi tulla vielä samana päivänä tai seuraavana. Kävisin itse noilla tuloksilla jo toimiin. 😄

Moikka! Tässäpä kasa RFSU:n herkkiä testejä, testailu aloitettu arviolta 7DPO. Tälleenhän nämä viivat näyttää siltä, että jotain olisi tapahtumassa, mutta nämä kaikki viivat on roskishaamuja, eli testiajan sisällä ei ole näkynyt yhdenkään testin osalta mitään. Onko muilla vastaavia kokemuksia etenkin tuosta tämän aamun roskishaamusta, joka ihan alimpana?

Liitteet

• IMG_0444.jpeg
    IMG_0444.jpeg
    2 MB · Katsottu: 201
Moikka! Tässäpä kasa RFSU:n herkkiä testejä, testailu aloitettu arviolta 7DPO. Tälleenhän nämä viivat näyttää siltä, että jotain olisi tapahtumassa, mutta nämä kaikki viivat on roskishaamuja, eli testiajan sisällä ei ole näkynyt yhdenkään testin osalta mitään. Onko muilla vastaavia kokemuksia etenkin tuosta tämän aamun roskishaamusta, joka ihan alimpana?
Oisko sulla mahdollista testata jollain muulla?

Mä testaisin kans jollain muulla, että saa varmistuksen. Näyttää plussalta, mutta koska on testiajan ulkopuolella ja vielä huonomaineinen testi tämä, niin saisi varmuuden onko plussa vai räikeä viivanpaikka. 😊

Mulla näytti ekat viivat myöhemmästä posista vähän samantyyliseltä tuolla samalla testillä. Mulle tosin ihan haalea viivanpaikka ilmestyi jo testiajan ihan lopulla 5min kohdalla. En oo itse ikinä noilla RFSU:n testeillä huomannut edes roskishaamuja niistä kierroista, jotka jäi negaksi.

Tämä sanottuna, testiajan ulkopuolisista viivoista ei voi vetää johtopäätöksiä ja sulla päivätkin vielä melko aikaisessa vaiheessa.

Mä tykkäsin ite pregcheckin tavallisesta, ei-herkästä testistä. Saa perusmarketeista, ei maksa paljoakaan ja ainakin itse sain dpo12 sillä jo haalean, mutta hyvin selkeän viivan kun dpo11 toi rfsu varhainen oli vielä vähän epäselkeä.

Tsemppiä jännäykseen, toivottavasti paljastuu oikeaksi plussaksi!

Mulla tosiaan kokemusta näistä testeistä jonkin verran ja itse en ole saanut edes roskishaamuja niihin paitsi nyt joulukuussa, kun plussasin. Ekan plussan sain joulukuussa dpo9 testiajan ulkopuolella näkyi samanlailla, kun sulla tossa vikassa kuvassa. Eli aika selkeä viiva tuli testiajan jälkeen. Testasin sitten varmuuden vuoksi myös toisella testillä seuraavana päivänä ja sekin plussa. Ja nyt rv11 menossa eli hyvin voi olla plussa, mutta varmistaisin vielä toisen merkin testillä, kun monella myös huonoja kokemuksia näistä rfsun.

Takaisin