Plussa vai ei?

Mä muuten varoittelen tässä vähän noista pregcheckin yksittäispakatuista puikkotesteistä! Niissä näkyy se viivanpaikka kiiltävänä ja sivusta kun katsoo niin tulee näkyviin harmaa valehaamu, vaikka sitten suoraan ylhäältä katsottuna onkin vaan se kiiltävä viivanpaikka.

Tein tänään siis varmistustestin, kun eilen oli se selkeä hailura siinä normaalissa pregcheckin liuskatestissä. Tää on otettu kuoresta pois.

Suoraan edestä täysin valkoinen:
IMG_7340.jpeg

Sivulta katsottuna näkyy ”haamu”
IMG_7338.jpeg

Toisessa harmaa viivanpaikka ja toinen täysin blanco 🥹 tosin, en löytänyt edes koko ovulaatiota, ja ihme tiputteluvuotoa(?) oli 5 päivää. Alkaa ikä vissii painaa 🤣 🫣 mulla ei siis koskaan ole ollut mitään välitiputteluja, jos tuota tuhrua voi edes siksi sanoa 🙄

Liitteet

• IMG_20260219_192130.jpg
    IMG_20260219_192130.jpg
    399.6 KB · Katsottu: 26
  • IMG_20260219_125336.jpg
    IMG_20260219_125336.jpg
    440.9 KB · Katsottu: 26
Tänään vaihdoin testityyppiä ja testasin pregcheckillä. Antaako nää helposti haamuja? Tässä 4h "pidätyksellä".

Jokohan sitä huomenna aamulla uskaltais tehdä digin? 🤔
Sanoisin, että tämä on jo plussa! 🙏😍 Minulla oli ehkä tätä vähän haaleampi pregcheck, kun seuraavana päivänä sain siihen perus digiin missä lukee vain raskaana/ei raskaana positiivisen tuloksen. Mutta uskoisin, että myös viikkodigi näyttäisi huomenna jo positiivisen myös, kun tuossakin näkyy jo selkeä haamulainen. 😊

Takaisin