NÀkyy kyllÀ mutta vaikea sanoa onko vp vai haamun alku. Toivotaan jÀlkimmÀistÀDpo 9-10. Ihan kuin jotain nÀkyisi...Viivanpaikka vai haamu
EilisessÀ ei nÀkynyt mitÀÀn samaisessa testissÀ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NÀkyy kyllÀ mutta vaikea sanoa onko vp vai haamun alku. Toivotaan jÀlkimmÀistÀDpo 9-10. Ihan kuin jotain nÀkyisi...Viivanpaikka vai haamu
NÀen jotain, mutta vielÀ ei ainakaan erotu vÀriÀ eli voi olla kumpi vaan?!Dpo 9-10. Ihan kuin jotain nÀkyisi...Viivanpaikka vai haamu
Mulla tÀllainen olis jo positiivinenView attachment 150332
MitÀ sanotte, oisko tÀÀ jo lÀhellÀ plussaa? Omasta mielestÀ joo, mutta Premom nÀyttÀÀ 0.5 ja matalaa... Toki en tiedÀ kuinka se siitÀ sit pomppaa ku vÀhÀn vielÀ tummuu, kun en oo aiemmin tota appia kÀyttÀnyt.
Mulla tÀllainen olis jo positiivinenja kÀytÀn ite Premom sovellusta niin laitan ihan kÀsin ne viivan vÀrit kun se sovellus antaa aina mitÀ sattuu
mulla siis tÀÀ esimerkiksi oli positiivinen
Teitkö uutta? Viivahan tuossa nÀkyyMitÀhÀn ihmettÀ. Mulla on kp11 ja tein tÀnÀÀn tÀmÀn, kun on rinnat todella herkÀt ja turvonneet. Ovulaatiosta ei mitÀÀn tietoa ja menkat oli suht normaalit.View attachment 150380
Minun silmÀÀn tuossa ekassa testiviiva on vielÀ hitusen kontrolliviivaa haaleampi, joten sanoisin plussaksi tuota 27.11. testiÀ, kun siinÀ ovat jo yhtÀ vahvojaHei!
Onko nÀmÀ ovistestit molemmat mielestÀnne +, vai toinen enemmÀn?
Minun silmÀÀn tuossa ekassa testiviiva on vielÀ hitusen kontrolliviivaa haaleampi, joten sanoisin plussaksi tuota 27.11. testiÀ, kun siinÀ ovat jo yhtÀ vahvoja
Muoks. Katsoin vÀÀrinpÀin viivojaeli 26.11. olisi testiviiva tummempi, kuin kontrolli ja 27.11. tasavahvat. Joten plussa olisi minusta jo eka.
![]()
Ihan, ku joku hailura nÀkyis testiviivan kohdalla?!
KyllÀ mÀkin nÀen jotain suhrua siinÀIhan, ku joku hailura nÀkyis testiviivan kohdalla?!Onko mikÀ dpo?
![]()
KyllÀ mÀkin nÀen jotain suhrua siinÀMutta eikö nÀissÀ yleensÀkin jotain vÀhÀn nÀy� Pregcheck tikku siis. Dpo10 todennÀköisesti ja kp25/26-34.
Ehdotuksia herkemmÀn testin merkistÀ?Tee varhainen testi, eiks nuo kyseiset Pregcheckin testit oo herkkyydeltÀÀn 25? Oletettava DPO10 voi olla aivan liian varhainen noille testeille, mulla nÀky edellisessÀ raskaudessa noissa samoissa testeissÀ hailura vasta n. DPO12-13, mutta herkkÀ nÀytti just DPO10 selvÀn haamun!
KyllÀ kai nÀihinkin voi tulla viivanpaikkoja nÀkyviin. Mutta sitten, kun on haamulainen mihin uskaltaa luottaa, niin se on eri nÀköinen ja heti tulee vÀriÀKyllÀ mÀkin nÀen jotain suhrua siinÀMutta eikö nÀissÀ yleensÀkin jotain vÀhÀn nÀy� Pregcheck tikku siis. Dpo10 todennÀköisesti ja kp25/26-34.
Ehdotuksia herkemmÀn testin merkistÀ?![]()