Plussa vai ei?

mä tein viime viikolla muutaman positiivisen testin ja lauantaina tein digi nii oli positiivinen. niin eile tein testin nii oli vähä tummempi ku viime viikol ja tänää taas vaaleempi.. nii vähän ahistaa jos onki kemiallinen raskaus. onko tää normaalii viiva ei oo ollu missään vaiheessa kovin tumma ollu just haamuviivana. tää on mun toinen raskaus
Ootko testannu samalla testillä viivan vahvistumista? Jos testaa eri testeillä, nii se voi ainakin hämätä. Toki kaikilla testiviivat ei vaan hullun tummaksi mene vaikka raskaana on ja pysyy. 😊 Ite en testannut, kun muutaman päivän ja digillä sillein, että sain siihen raskaana 2-3 viikkoa ja sit lopetin. Ihan senkin takia, koska viivat ei täysin kerro mitään ja siitä voi tulla vaan turhaa ressiä. Toki jos vuotoja alkaa testailisin uusiksi että eihän viiva kokonaan katoa.🥺🩷

Ootko testannu samalla testillä viivan vahvistumista? Jos testaa eri testeillä, nii se voi ainakin hämätä. Toki kaikilla testiviivat ei vaan hullun tummaksi mene vaikka raskaana on ja pysyy. 😊 Ite en testannut, kun muutaman päivän ja digillä sillein, että sain siihen raskaana 2-3 viikkoa ja sit lopetin. Ihan senkin takia, koska viivat ei täysin kerro mitään ja siitä voi tulla vaan turhaa ressiä. Toki jos vuotoja alkaa testailisin uusiksi että eihän

Ootko testannu samalla testillä viivan vahvistumista? Jos testaa eri testeillä, nii se voi ainakin hämätä. Toki kaikilla testiviivat ei vaan hullun tummaksi mene vaikka raskaana on ja pysyy. 😊 Ite en testannut, kun muutaman päivän ja digillä sillein, että sain siihen raskaana 2-3 viikkoa ja sit lopetin. Ihan senkin takia, koska viivat ei täysin kerro mitään ja siitä voi tulla vaan turhaa ressiä. Toki jos vuotoja alkaa testailisin uusiksi että eihän viiva kokonaan katoa.🥺🩷
eri testejä oon kokeillu ja aika paljon kaikis näyttää samalt paitsi nyt tänää oli vaaleempi. tiiän että ei olis järkee testaa ku tein sen digin mut silti jotenki ahistavaa ku se testi ei tummene enää ollenkaa nii mietin vaa onko kaikki ok. neuvolalt soitetaan vasta 2 päivä

eri testejä oon kokeillu ja aika paljon kaikis näyttää samalt paitsi nyt tänää oli vaaleempi. tiiän että ei olis järkee testaa ku tein sen digin mut silti jotenki ahistavaa ku se testi ei tummene enää ollenkaa nii mietin vaa onko kaikki ok. neuvolalt soitetaan vasta 2 päivä
Okei. No eihän tuossa oikein auta, kun odotella ja toivoa parasta vaikka se ahistavaa onkin. 🥺 Pääsisiköhän jotain kautta ihan verikokeeseen missä mitataan hcg arvo, kun nuo testit ei kuitenkaan sitä kerro. 🤔
Itse en saanut siis koskaan mitenkään tummaa viivaa testeihin, vaikka oli päiviä testauksien välissä ja edelleen olen raskaana ja 30+3 tänään. 🤗 Eli kaikki voi olla ihan hyvin! 🩷

Okei. No eihän tuossa oikein auta, kun odotella ja toivoa parasta vaikka se ahistavaa onkin. 🥺 Pääsisiköhän jotain kautta ihan verikokeeseen missä mitataan hcg arvo, kun nuo testit ei kuitenkaan sitä kerro. 🤔
Itse en saanut siis koskaan mitenkään tummaa viivaa testeihin, vaikka oli päiviä testauksien välissä ja edelleen olen raskaana ja 30+3 tänään. 🤗 Eli kaikki voi olla ihan hyvin! 🩷
oon yrittäny päästä verikokeisii mut en pääse... mut toivotaa että kaikki menis hyvin

oon yrittäny päästä verikokeisii mut en pääse... mut toivotaa että kaikki menis hyvin
No voi kurjuus! Tsemppiä ja toivotaan parasta! 🩷 Elä menetä toivoa kuitenkaan noiden testiviivojen takia, jos ei mitään kipuja/veristä vuotoakaan ole tai tule. 🥹

IMG_6178.jpeg
IMG_6182.jpeg
Epäsäännöllisen kierron takia välistä ”joudun” tekemään raskaustestejä, esimerkiksi ennen illanviettoja ja oman mielenrauhan vuoksi. Muutoin jättäisin nyt testailut kokonaan välistä, kun tunnun saavan kaikki viivanpaikat näkyviin ja nyt myös virheellisiä positiivisia tai positiiviselta näyttäviä.

Ylin kuva eilisillan testi n. 3h pidätyksellä testiajalla ja musta siinä aika selvä haamu on. Suureksi pettymykseksi, sen jälkeen n. 2h pidätyksellä tehty sekä nyt aamun n. 6h pidätyksellä tehty, molemmat oli negatiivisia. 😭 Tulee niin turhia pettymyksiä.

Muokattu viimeksi:
View attachment 150214View attachment 150215Epäsäännöllisen kierron takia melkein pakosta ”joudun” tekemään raskaustestejä, esimerkiksi ennen illanviettoja. Muutoin jättäisin nyt testailut kokonaan välistä, kun tunnun saavan kaikki viivanpaikat näkyviin ja nyt myös virheellisiä positiivisia tai positiiviselta näyttäviä.

Ylin kuva eilisillan testi n. 3h pidätyksellä testiajalla ja musta siinä aika selvä haamu on. Suureksi pettymykseksi, sen jälkeen n. 2h pidätyksellä tehty sekä nyt aamun n. 6h pidätyksellä tehty, molemmat oli negatiivisia. 😭 Tulee niin turhia pettymyksiä.
Nää testit taitaa olla kökköjä, että osalle näyttää positiivista vaikkei olisi raskaana ja itse en saanut positiivista vaikka olin raskaana 😑

Haamulainen ihan selkeästi tuossa ekassa, mutta ehkä tosiaan testasin jollain toisella esim apteekin testillä tai digillä vielä varmistusta, että onko vaan räikeä viivanpaikka vai voisko olla plussan alku! 🤗

Menkat ohi ja uutta yritystä kohti.
Tänään otin neuvolaan yhteyttä ja sieltä sitten gynelle laitettiin kyselyä. Iltapäivällä jo omakannassa terolut resepti näkyikin. En ajatellu että näin nopeasti ja vaivattomasti olis tämä hoitunut mutta kyllä tää mulle passaa. Onko vinkkejä terolutin käyttöön? Tai jotain mitä pitäis tietää? Ohjeessa vaan että 1tbl 15.-24. kiertopäivänä. Äkkiseltään lueskelin että ei ennen ovulaatiota vaan mielellään paripäivää sen jälkeen alotus.

Raskauduin synnytyksen jälkeen heti ensimmäisestä ovulaatiosta. Tämä meni kuitenkin kesken 7.10. nyt on kp 33. Eikä menkkoja näy eikä kuulu. Näkyykö tässä mitään? Itse olovanansa näen jonkinlaisen viivan mutta onko sitten viivan paikka vain. View attachment 149925
Tämä testi oli positiivinen mikä on käsittämätöntä. Mulla alkas tästä seuraavana päivänä kunnolla vuoto ja kesti parisen päivää. Tätä ihmettelin mutta ajattelin että km jälkeen eka vuoto ja ylipäätään ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ja tänään tuli sellainen olo että tee testi. Pärähti samantien vahva viiva testiin. 🤭

Tämä testi oli positiivinen mikä on käsittämätöntä. Mulla alkas tästä seuraavana päivänä kunnolla vuoto ja kesti parisen päivää. Tätä ihmettelin mutta ajattelin että km jälkeen eka vuoto ja ylipäätään ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ja tänään tuli sellainen olo että tee testi. Pärähti samantien vahva viiva testiin. 🤭
Paljon onnea 😍

En tiedä näkyykö tässä mitään, malttamaton kun olen niin tein aika aikasin testin. Dpo 10 tai vähemmän😅
Oireina lievää etovaa oloa, vv runsaampaa ja rintoja "pistelee/nipistelee".

Liitteet

• IMG20251120092441.jpg
    IMG20251120092441.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 174
En tiedä näkyykö tässä mitään, malttamaton kun olen niin tein aika aikasin testin. Dpo 10 tai vähemmän😅
Oireina lievää etovaa oloa, vv runsaampaa ja rintoja "pistelee/nipistelee".
Mun silmiin ei näy toista viivaa 🤔 Toki aikaista on vielä ja voi plussaksi muuttua. 🤗 Itse sain dpo 10 hailakan viivan pregcheck testiin, mutta jos tosiaan ei oo ees varmuutta onko vielä se dpo, niin voi olla ettei vielä näy testissä vaikka raskaana olisikin.

Jaahas, kumpaa sitä uskoisi? 😃 Ostin tähän kiertoon huvikseni vertailun vuoksi Rfsu:n ovulaatioliuskoja tavallisesti käyttämieni Pregchekien rinnalle. Tuttu ja turvallinen on selvä plus mutta Rfsu antaisi vielä odottaa. Testit otettu samasta näytteestä.

Liitteet

• 20251120_092132.jpg
    20251120_092132.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 139
Jaahas, kumpaa sitä uskoisi? 😃 Ostin tähän kiertoon huvikseni vertailun vuoksi Rfsu:n ovulaatioliuskoja tavallisesti käyttämieni Pregchekien rinnalle. Tuttu ja turvallinen on selvä plus mutta Rfsu antaisi vielä odottaa. Testit otettu samasta näytteestä.
Näissä on muuten järkky ero 😅

Mun silmiin ei näy toista viivaa 🤔 Toki aikaista on vielä ja voi plussaksi muuttua. 🤗 Itse sain dpo 10 hailakan viivan pregcheck testiin, mutta jos tosiaan ei oo ees varmuutta onko vielä se dpo, niin voi olla ettei vielä näy testissä vaikka raskaana olisikin.
Joo, aika aikasin testasin ja dpo voi hyvinkin olla vasta 8😅

Näissä on muuten järkky ero 😅
No on 😂 Ekan kuvan testin tein aamulla. Kokeilin huvikseni vielä illalla uudestaan ja nyt näyttää edes enemmän samaan suuntaan. Vaikkakin PC on jo haalenemaan päin aamuun verrattuna eikä Rfsun viiva ole vieläkään ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva 😄

Liitteet

• 20251120_160829.jpg
    20251120_160829.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 78
Takaisin