Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Dpo 9-10. Ihan kuin jotain nĂ€kyisi...đŸ«Ł Viivanpaikka vai haamuđŸ˜±
EilisessÀ ei nÀkynyt mitÀÀn samaisessa testissÀ.
NĂ€en jotain, mutta vielĂ€ ei ainakaan erotu vĂ€riĂ€ eli voi olla kumpi vaan?! đŸ€” Mutta jos on haamulainen niin varmasti seuraavina pĂ€ivinĂ€ testi selkiytyy ja vahvistuu 🙏😍

Kaapissa oli vain nÀitÀ testejÀ. Taitaa nega olla tÀmÀ. Toki dpo vasta 10-11, mutta esikoisessa nÀkyi jo tÀssÀ vaiheessa.

Liitteet

• IMG20251123072230.jpg
    IMG20251123072230.jpg
    428.8 KB · Katsottu: 95
1000039304.jpg

MitÀ sanotte, oisko tÀÀ jo lÀhellÀ plussaa? Omasta mielestÀ joo, mutta Premom nÀyttÀÀ 0.5 ja matalaa... Toki en tiedÀ kuinka se siitÀ sit pomppaa ku vÀhÀn vielÀ tummuu, kun en oo aiemmin tota appia kÀyttÀnyt.

View attachment 150332
MitÀ sanotte, oisko tÀÀ jo lÀhellÀ plussaa? Omasta mielestÀ joo, mutta Premom nÀyttÀÀ 0.5 ja matalaa... Toki en tiedÀ kuinka se siitÀ sit pomppaa ku vÀhÀn vielÀ tummuu, kun en oo aiemmin tota appia kÀyttÀnyt.
Mulla tĂ€llainen olis jo positiivinen 😬 ja kĂ€ytĂ€n ite Premom sovellusta niin laitan ihan kĂ€sin ne viivan vĂ€rit kun se sovellus antaa aina mitĂ€ sattuu 😅 mulla siis tÀÀ esimerkiksi oli positiivinen
1000028809.jpg

Mulla tĂ€llainen olis jo positiivinen 😬 ja kĂ€ytĂ€n ite Premom sovellusta niin laitan ihan kĂ€sin ne viivan vĂ€rit kun se sovellus antaa aina mitĂ€ sattuu 😅 mulla siis tÀÀ esimerkiksi oli positiivinen

Kiitos vastauksesta! Tein uuden sit viel myöhemmin ja oli tummunut edellisestĂ€ niin, ettĂ€ jopa premom tulkitsi korkeaksi. :) Mulla oli noita digejĂ€ kĂ€ytössĂ€ viime raskautta yrittĂ€essĂ€, mutta se nĂ€ytti tyhjÀÀ vaikka liuskat oli tosi vahvat, niin en tĂ€llĂ€ kertaa raaskinut niitĂ€ ostaa, ainakaan vielĂ€. đŸ«Ł

MitÀhÀn ihmettÀ. Mulla on kp11 ja tein tÀnÀÀn tÀmÀn, kun on rinnat todella herkÀt ja turvonneet. Ovulaatiosta ei mitÀÀn tietoa ja menkat oli suht normaalit.
1000032161.jpg

Hei!
Onko nÀmÀ ovistestit molemmat mielestÀnne +, vai toinen enemmÀn?

Liitteet

• 31070.jpg
    31070.jpg
    279.1 KB · Katsottu: 33
  • 31069.jpg
    31069.jpg
    426.6 KB · Katsottu: 33
Hei!
Onko nÀmÀ ovistestit molemmat mielestÀnne +, vai toinen enemmÀn?
Minun silmÀÀn tuossa ekassa testiviiva on vielĂ€ hitusen kontrolliviivaa haaleampi, joten sanoisin plussaksi tuota 27.11. testiĂ€, kun siinĂ€ ovat jo yhtĂ€ vahvoja đŸ€—

Muoks. Katsoin vÀÀrinpĂ€in viivoja đŸ€Ł eli 26.11. olisi testiviiva tummempi, kuin kontrolli ja 27.11. tasavahvat. Joten plussa olisi minusta jo eka. 🙏😅

Minun silmÀÀn tuossa ekassa testiviiva on vielĂ€ hitusen kontrolliviivaa haaleampi, joten sanoisin plussaksi tuota 27.11. testiĂ€, kun siinĂ€ ovat jo yhtĂ€ vahvoja đŸ€—

Muoks. Katsoin vÀÀrinpĂ€in viivoja đŸ€Ł eli 26.11. olisi testiviiva tummempi, kuin kontrolli ja 27.11. tasavahvat. Joten plussa olisi minusta jo eka. 🙏😅

Kiitos! Mul on jo silmÀt ihan sumentunu tosta tihrustamisesta, nii en kyllÀ ois itse osannut sanoa tota eroa :Face With Tears Of Joy:
Eli tÀnÀÀn varmaan sitten oikeasti se ovispÀivÀ!

Ihan, ku joku hailura nĂ€kyis testiviivan kohdalla?! 🧐 Onko mikĂ€ dpo? đŸ€—
KyllĂ€ mĂ€kin nĂ€en jotain suhrua siinĂ€ 👀 Mutta eikö nĂ€issĂ€ yleensĂ€kin jotain vĂ€hĂ€n nĂ€y
? Pregcheck tikku siis. Dpo10 todennĂ€köisesti ja kp25/26-34.

KyllĂ€ mĂ€kin nĂ€en jotain suhrua siinĂ€ 👀 Mutta eikö nĂ€issĂ€ yleensĂ€kin jotain vĂ€hĂ€n nĂ€y

Tee varhainen testi, eiks nuo kyseiset Pregcheckin testit oo herkkyydeltÀÀn 25? Oletettava DPO10 voi olla aivan liian varhainen noille testeille, mulla nÀky edellisessÀ raskaudessa noissa samoissa testeissÀ hailura vasta n. DPO12-13, mutta herkkÀ nÀytti just DPO10 selvÀn haamun!

Tee varhainen testi, eiks nuo kyseiset Pregcheckin testit oo herkkyydeltÀÀn 25? Oletettava DPO10 voi olla aivan liian varhainen noille testeille, mulla nÀky edellisessÀ raskaudessa noissa samoissa testeissÀ hailura vasta n. DPO12-13, mutta herkkÀ nÀytti just DPO10 selvÀn haamun!
Ehdotuksia herkemmĂ€n testin merkistĂ€? â˜ș

KyllĂ€ kai nĂ€ihinkin voi tulla viivanpaikkoja nĂ€kyviin. Mutta sitten, kun on haamulainen mihin uskaltaa luottaa, niin se on eri nĂ€köinen ja heti tulee vĂ€riĂ€ đŸ€— Itse sain tĂ€llĂ€iseen dpo 9 just epĂ€mÀÀrĂ€isen hailuran ja dpo 10 oli selvĂ€ haamu. đŸ„ł
Eli jatkaisin testailua huomenna aamulla. Ja toki herkkÀ voi nÀyttÀÀ jo selvemmin esim apteekista saatavat herkÀt testit. Rfsu ja clearbluen herkÀt on huonoja pois lukien clearbluen digitaalinen.

Ehdotuksia herkemmĂ€n testin merkistĂ€? â˜ș

Itse sain ClearBluen varhaisella haamun dpo10 silloin :) Sain muuten CB digiin myös positiivisen samana pÀivÀnÀ. Mutta suosittelen ehkÀ silti apteekin omaa Ultraa, sillÀ ClearBluen on kerrottu antavan myös vÀÀriÀ tuloksia (lukuun ottamatta digi). Eli ehkÀ lampsisin sinuna apteekkiin, jos ei vielÀ halua digiÀ tehdÀ!

Takaisin