Plussa vai ei?

Kertoisitko miten kuvan saa negatiiviksi?
Mulla Snapseed käsittely. Sieltä lataa sinne ensin kuvan. Sit TYÖKALUT, käyrät ja siihen tulee semmoset oikealta alas vedettävä pallura ja sit vasemmalta alhaalta ylös niin se kääntyy . Sit näkee jos viivanpaikassa on väriä 👍

Tällainen äsken (tunnin pidätys), kiertopäivä 25. Dpo 9/10/11
9886.jpg

Minä nään tässä selkeän vaaleanpunaisen toisen viivan. Kannattaa aamulla tehdä vielä uusi testi (ja jos oot yhtään samanlainen kuin minä, niin vielä noin kymmenet testit sen lisäksi), mutta varovaiset onnittelut jo nyt! 🤗
Kyllä huomenna testaan uudestaan, ei vaan oo yhtään testiä kaapissa valmiina😅 mut jossain kohtaa päivää pakko testata kyllä!

Selkeä viiva 🤩🤩 meillä melkein samat dpo
Onneksi olkoon! Mun täytyy vielä odottaa että pääsen testaamaan toisen kerran. Pitää nyt aamulla työmatkan varrella käydä hakemassa testejä. On kyllä epävarma olo vielä tämän suhteen..

Onneksi olkoon! Mun täytyy vielä odottaa että pääsen testaamaan toisen kerran. Pitää nyt aamulla työmatkan varrella käydä hakemassa testejä. On kyllä epävarma olo vielä tämän suhteen..
Kiitos ❤️ tosi selkeä viiva kyllä, mikä testi tuo oli? eipä tääläkää ressittä vältytä, seuraavaksi alkasin pelätä että alkaako vuoto ku olis menkkojen alkamispäivä keskiviikkona 🥹 kokoajan semmoset juilimiset alamahas et käyn vessas tarkistelemas ettei vain alkaisi 🥹

Se oli rfsu early! Mull on monet menkkoja edeltävät oireet loistanut poissaolollaan, mut alavatsa on kyllä vähän kramppaillu välillä..

1000149469.jpg
Varmaan aika epätoivoinen mutta kysytään silti, näkeekö kukaan tässä mitään?

Liitteet

• IMG_20251103_161855.jpg
    IMG_20251103_161855.jpg
    618 KB · Katsottu: 44
Siis miten ihmeessä mä aina nään näissä testeissä mukamas jotain 🤣 En jaksa itteäni. Dpo 9 tänään ja aika lyhyt pidätysaika, koska joku mielenhäiriö-testihulluus iski. Vielä siis mahiksia plussaksi muuttua…🤞🏻

IMG_3875.jpeg
IMG_3878.jpeg

Muokattu viimeksi:
@Edenn mulla oli tänään sama mielenhäiriö ja testasin ehkä kahden tunnin pidättelyn jälkeen (dpo 7 😂) ja oon kans näkevinäni omassani jonkun haalean viivan. Sinun kuvissa en näe, mutta mulla on niin riekaleinen näyttö puhelimessa etten näe paljon muutakaan. Testaan ite aamulla uudestaan, jos muistan ekasta pissasta testata. Ja siitä sit jatkan kunnes on kunnon plussa tai menkat. 😅

@Edenn mulla oli tänään sama mielenhäiriö ja testasin ehkä kahden tunnin pidättelyn jälkeen (dpo 7 😂) ja oon kans näkevinäni omassani jonkun haalean viivan. Sinun kuvissa en näe, mutta mulla on niin riekaleinen näyttö puhelimessa etten näe paljon muutakaan. Testaan ite aamulla uudestaan, jos muistan ekasta pissasta testata. Ja siitä sit jatkan kunnes on kunnon plussa tai menkat. 😅
Juu, mulla tää mielenhäiriö vaan jatkui ja tein illasta toisenkin testin… 😂 Halusin nähdä, tuleeko siihen mitään samanlaista kuin tuohon ekaan, ja kyllä siihen tuli. Mutta varmaan tosiaan vaan viivanpaikka. Nyt onneksi loppui testit, ei pääse enää toteuttamaan tätä hulluutta. 😅

IMG_3922.jpeg

Mitäs sanotte näistä? :No Evil Monkey: 6pv pakastealkio siirretty 30.10 eli tänään piinapäivä 5. Jos oviksesta laskee niin olis dpo9. Näkeekö kukaan muu näissä mitään? Onkohan viivanpaikka vai haamu vai ihan selkeä nega :Grimacing Face: Millään en malta odottaa viralliseen testipäivään, joka on vasta 13.11 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

1762244280956.png
1762244294377.png
1762244314371.png
1762244331747.png

Takaisin