Plussa vai ei?

Testasin aamulla vielä pregcheckin. Näettekö tässäkin viivanpaikan? Sama testi eri kuvat.
IMG_7525.jpeg
IMG_7527.jpeg

Tänään dpo 8 tai 9 ja tein ovulaatiotestin(clearblue digi). Nega oli eli näytti tyhjää ympyrää. Avasin sen ja toinen viiva melko hailakka. Heitin tietty jo pyyhkeen kehään hätähousuna 😂 millähän dpo:illa ovat näyttäneet ovulaatiotestit raskauden? oli ihan tunne että tärppi olisi nyt käynyt mutta enpä usko :/ jotkut sanovat että ovulaatiotesti näyttäisi ennen raskaustestiä. Huomenna ajattelin tehdä clearbluen ultra varhaisen 🙈

Apua! 😍😍 oisko se nyt kuitenkin ❤️ eilen ovulaatiotesti ei näyttänyt tosiaan mitään mut oon kyl lukenut ettei ne kaikilla ees näytä.
Tiedän että tämä testi antanut monilla virheellisiä ja värjää helposti mut tää ois kyl jo aika räikee virheellinen ja ku tuli heti :o

Liitteet

• 20251102_065606.jpg
    20251102_065606.jpg
    1,012.8 KB · Katsottu: 182
Muokattu viimeksi:
@Omppu en valitettavasti näe tuossa 🤔

@Loddde Näyttää kyllä positiiviselta jos testiajalla otettu kuva! Vitsit kun näihin ei voi luottaa, kun mietin että onko tuossa nyt väriä, jota pitäisi olla. Pitäisi varmaan testata eri merkeillä että voi varmasti tietää 💫

Apua! 😍😍 oisko se nyt kuitenkin ❤️ eilen ovulaatiotesti ei näyttänyt tosiaan mitään mut oon kyl lukenut ettei ne kaikilla ees näytä.
Tiedän että tämä testi antanut monilla virheellisiä ja värjää helposti mut tää ois kyl jo aika räikee virheellinen ja ku tuli heti :o
Itse en oo näitä tehnyt mutta aika näkyvä on 😍 Jos tekisit jonkun muun toisella merkillä varmistukseksi?

Oli kyllä sininen ja tuli samantien tosiaan tuo viiva 🥹❤️ nyt oli yk4 ja oon ollut niin hermoraunio, tuntuu että olisi kulunut sata vuotta tähän yritykseen 😅 toivon niin että pysyisi matkassa, keskiviikkona ois menkkojen alkamispäivä joten jännittää.. 🥹 ja joo ajattelin hakea lisää testejä ja digi viikkotestin nyt 🤗

Liitteet

• 20251102_065635.jpg
    20251102_065635.jpg
    294.6 KB · Katsottu: 89
Oli kyllä sininen ja tuli samantien tosiaan tuo viiva 🥹❤️ nyt oli yk4 ja oon ollut niin hermoraunio, tuntuu että olisi kulunut sata vuotta tähän yritykseen 😅 toivon niin että pysyisi matkassa, keskiviikkona ois menkkojen alkamispäivä joten jännittää.. 🥹 ja joo ajattelin hakea lisää testejä ja digi viikkotestin nyt 🤗
Uskon että digillä näkyy jo kun noin vahva viiva 🥰

Kuinka yleistä se taas olikaan näillä rfsu earlylla viivanpaikka tai joku muu turha töhry? Dpo12 / kp28 (26-34).

IMG_7922.jpeg

Takaisin