Indigo
Näppärä viestien naputtelija
Kertoisitko miten kuvan saa negatiiviksi?On yleistä ilmeisesti. Mä käänsin tän kuvan negatiiviksi ja ei valitettavasti näkyny tuossa mitää.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kertoisitko miten kuvan saa negatiiviksi?On yleistä ilmeisesti. Mä käänsin tän kuvan negatiiviksi ja ei valitettavasti näkyny tuossa mitää.![]()
Mulla Snapseed käsittely. Sieltä lataa sinne ensin kuvan. Sit TYÖKALUT, käyrät ja siihen tulee semmoset oikealta alas vedettävä pallura ja sit vasemmalta alhaalta ylös niin se kääntyy . Sit näkee jos viivanpaikassa on väriäKertoisitko miten kuvan saa negatiiviksi?
Tällainen äsken (tunnin pidätys), kiertopäivä 25. Dpo 9/10/11
View attachment 149677
Kyllä huomenna testaan uudestaan, ei vaan oo yhtään testiä kaapissa valmiinaMinä nään tässä selkeän vaaleanpunaisen toisen viivan. Kannattaa aamulla tehdä vielä uusi testi (ja jos oot yhtään samanlainen kuin minä, niin vielä noin kymmenet testit sen lisäksi), mutta varovaiset onnittelut jo nyt!![]()
Selkeä viivaTällainen äsken (tunnin pidätys), kiertopäivä 25. Dpo 9/10/11
View attachment 149677
Onneksi olkoon! Mun täytyy vielä odottaa että pääsen testaamaan toisen kerran. Pitää nyt aamulla työmatkan varrella käydä hakemassa testejä. On kyllä epävarma olo vielä tämän suhteen..Selkeä viivameillä melkein samat dpo
KiitosOnneksi olkoon! Mun täytyy vielä odottaa että pääsen testaamaan toisen kerran. Pitää nyt aamulla työmatkan varrella käydä hakemassa testejä. On kyllä epävarma olo vielä tämän suhteen..
Jotain yhtä epämääräistä nään tässä mitä omassakinView attachment 149712Varmaan aika epätoivoinen mutta kysytään silti, näkeekö kukaan tässä mitään?
Kyllä mä tässä näen jotain!Siis miten ihmeessä mä aina nään näissä testeissä mukamas jotainEn jaksa itteäni. Dpo 9 tänään ja aika lyhyt pidätysaika, koska joku mielenhäiriö-testihulluus iski. Vielä siis mahiksia plussaksi muuttua…
View attachment 149714View attachment 149715
NäenSiis miten ihmeessä mä aina nään näissä testeissä mukamas jotainEn jaksa itteäni. Dpo 9 tänään ja aika lyhyt pidätysaika, koska joku mielenhäiriö-testihulluus iski. Vielä siis mahiksia plussaksi muuttua…
Nään valkoisen viivan vaaleanpunaisella pohjalla :/Siis miten ihmeessä mä aina nään näissä testeissä mukamas jotainEn jaksa itteäni. Dpo 9 tänään ja aika lyhyt pidätysaika, koska joku mielenhäiriö-testihulluus iski. Vielä siis mahiksia plussaksi muuttua…
Juu, mulla tää mielenhäiriö vaan jatkui ja tein illasta toisenkin testin…@Edenn mulla oli tänään sama mielenhäiriö ja testasin ehkä kahden tunnin pidättelyn jälkeen (dpo 7) ja oon kans näkevinäni omassani jonkun haalean viivan. Sinun kuvissa en näe, mutta mulla on niin riekaleinen näyttö puhelimessa etten näe paljon muutakaan. Testaan ite aamulla uudestaan, jos muistan ekasta pissasta testata. Ja siitä sit jatkan kunnes on kunnon plussa tai menkat.
![]()
6pv pakastealkio siirretty 30.10 eli tänään piinapäivä 5. Jos oviksesta laskee niin olis dpo9. Näkeekö kukaan muu näissä mitään? Onkohan viivanpaikka vai haamu vai ihan selkeä nega
Millään en malta odottaa viralliseen testipäivään, joka on vasta 13.11