Plussa vai ei?

Tämä apteekin herkkä testi varmaan viallinen? Kun tuollain väri menee?? 🤔 Nimittäin kuivuttuaan jäi lähes samannäköiseksi...

View attachment 148586
Ja sori et kirjottelen varmaan ihan liikaa tännekkin. 🤣

Mutta mietin että varmaan voisi miehelle mainita jo että pieni epäilys on että onkin positiivisia testejä.. Ei kyllä varmaan taaskaan näe mitään jos näytän nuo testit. 😂

Miten te kertoisitte? Siis odotatteko kunnes varma plussa vai mitä?
Tää on kyllä niin selkeä että vaikea uskoa vialliseksi. 😍 Varmasti saisit digiin jo raskaana -tuloksen, kun tääkin on näin vahva! Ainakin itse saanut, vaikka tää apteekin ultra ei näin vahvaa ole vielä siinä vaiheessa näyttänyt.

Mä oon kans kertonut aina jo heti kun selkeämmän haamun saanut, että ”olen varmaan raskaana” 😂 Helpompi sitten jakaa mahdollinen pettymys myös jos jotain käykin.

IMG_6880.jpeg

Ja mikä tämä nyt sitten on? Sama testi kun eilen. Onko tässä kuitenkin pelkkä viivanpaikka? :/ Vai viivaa tai muuta suhrua näkyvissä? Olin hölmö ja testasin taas vaikka huomenna vasta piti.

View attachment 148602
Ja mikä tämä nyt sitten on? Sama testi kun eilen. Onko tässä kuitenkin pelkkä viivanpaikka? :/ Vai viivaa tai muuta suhrua näkyvissä? Olin hölmö ja testasin taas vaikka huomenna vasta piti.
Tässä kuvassa tää valitettavasti näyttää mun mielestä sellaiselta valkoiselta viivanpaikalta. Näihin tulee joskus aika räikeitäkin viivanpaikkoja valitettavasti.

Onko kellään kokemusta rfsu:n digitesteistä? Koska tein nyt clearbluen testin tämän tuloksen jälkeen varmistaakseni asian ja se oli ei raskaana tulos mutta tässä rfsu:n testissä oli tämmönen tulos. 🤯

1000009224.jpg

Onko kellään kokemusta rfsu:n digitesteistä? Koska tein nyt clearbluen testin tämän tuloksen jälkeen varmistaakseni asian ja se oli ei raskaana tulos mutta tässä rfsu:n testissä oli tämmönen tulos. 🤯

View attachment 148616
Oikeesti mitä ihmettä? Oisko noissa sit vaan eri herkkyydet kuitenkin?

En kyllä edes tiennyt että rfsu lla on digitestejä. Oliko se clearblue viikko äytöllinen?

MUOKS. Jos cb oli viikkonäytöllinen niin se herkkyys olis molemmissa 25 chatin mukaan.

Oikeesti mitä ihmettä? Oisko noissa sit vaan eri herkkyydet kuitenkin?

En kyllä edes tiennyt että rfsu lla on digitestejä. Oliko se clearblue viikko äytöllinen?
Ei kun se missä vaan raskaana tai ei raskaana tulos. 🥴 Ja outoutta lisää että tämä testi ilmeisesti 25 herkkyydeltään...

View attachment 148616
Ei ole kokemusta näistä, eikös nää ole jotain uusia. 🤔
Edit. Olitkin vastannu, että eri herkkyys. On hyvin hassua saada eri tulokset jos oot samasta näytteestä vielä tehny vai oliko toisessa esim lyhyempi pidätysaika? 😅

Ei kun se missä vaan raskaana tai ei raskaana tulos. 🥴 Ja outoutta lisää että tämä testi ilmeisesti 25 herkkyydeltään...
Oliko aiempi testi aamupissasta ja tämä myöhemmästä?

Minä kannatan myös sitä että varaisit ajan verikokeisiin. Minusta tuntuu kyllä hyvin epätodennäköiseltä että sinun kohdalle osuisi näin monta viallista testiä. Olisiko mahdollista että sinulla, kuten olen kuullut että joillan ihmisillä, tulee parempi tulos aamun toisesta pissasta. Ja verikoe varmasti toisi sinulle varmuutta asiaan kun nämä pissatestit eivät ainakaan varmasti rauhoita mieltä.

Miten sulla voi olla nää tulokset tämmösiä 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
En ymmärrä. Mun keho varmaan vihaa mua. 🥴 Ja sen takia antaa tämmöisiä epämääräisiä tuloksia. No siis jos totta puhutaan olisi kyllä kiva tietää mistä johtuu.

Ja en pääse hcg verikokeeseen koska kuukautiset eivät ole vielä myöhässä. 😭 Käskivät vain testailla uudestaan kun ja jos ne myöhästyy.

View attachment 148616
Mä veikkaisin, että sun hcg on just siinä 25 kieppeillä, vai mikä se raja-arvo noissa testeissä olikaan, ja siks saat vaihtelevia tuloksia. Kun eihän ne nyt ihan täsmällisiä oo 🤔 Väittäisin kuitenkin, et digitesteihin ei vääriä positiivisia tule, eli kyllä siellä joku nyt yrittää tarrata kiinni ❤️

IMG_6993.jpeg

Nyt on kummallista. Miten te tämän tulkitsette? Rfsu early. Tulos oli oudon näköinen joten purkasin ja nyt näyttää tältä! Onko se viiva? Vasemmalla puolella kyllä näkyy valkoinen kohta myös.

View attachment 148633
Nyt on kummallista. Miten te tämän tulkitsette? Rfsu early. Tulos oli oudon näköinen joten purkasin ja nyt näyttää tältä! Onko se viiva? Vasemmalla puolella kyllä näkyy valkoinen kohta myös.
Mul oli tämmönen samanlainen testi ja se on roska. Joku valmistusvirhe, oli jotenkin liiskana tosta testiviivan kohdasta. 😵‍💫

No lisää outoutta täältä... Tein vikat apteekin herkät testit pois kuljeksimasta koska en tiedä toimiiko mulla. Aamulla en heti testannut herättyäni koska ajattelin sen olevan turhaa. No testejä oli kaksi ja huvin vuoksi tein ne katsoakseni onko samasta näytteestä eroja ja tuhlatakseni kaksi vikaa testiä. Nähtävästi on koska näyttää että kummassakin jonkinlainen viiva mutta erivahvuinen. 🥴 Kuvat otettu kun testit eivät olleet täysin kuivuneet. Dpo12 siis tänään. Veikkaan kyllä että kemiallinen kyseessä.

1759303808210.jpeg

||Lisäyksenä kuivuneina...

1000009239.jpg

Muokattu viimeksi:
No lisää outoutta täältä... Tein vikat apteekin herkät testit pois kuljeksimasta koska en tiedä toimiiko mulla. Aamulla en heti testannut herättyäni koska ajattelin sen olevan turhaa. No testejä oli kaksi ja huvin vuoksi tein ne katsoakseni onko samasta näytteestä eroja ja tuhlatakseni kaksi vikaa testiä. Nähtävästi on koska näyttää että kummassakin jonkinlainen viiva mutta erivahvuinen. 🥴 Kuvat otettu kun testit eivät olleet täysin kuivuneet. Dpo12 siis tänään. Veikkaan kyllä että kemiallinen kyseessä.

View attachment 148659

||Lisäyksenä kuivuneina...

View attachment 148662
Onpa hassua miten eri vahvuiset on. Mutta viivat selkeesti on eli jotain on kiinnittynyt tai on yrittänyt kiinnittyä! 🥹 Hassua kyllä miten eilen se herkempi digi ei näyttänyt raskaana tekstiä 🤔 vai oliko siinä sit esim liian lyhyt pidätys.

Jatkaisin testailua edelleen ja tekisin jossain vaiheessa niitä clearbluen viikkodigejä, kun niistä sitten näkee nouseeko viikot! 🤗

Toivon, että tämä oli olisi pysyvä plussa sinulle vihdoin 🥹🩷

On kyllä kuivuneina niin selkeät viivat kun olla voi :o jotain tapahtuu se on varma 😍🫶 voi onpa jännää!

Takaisin