Plussa vai ei?

Mulla on nyt täti myöhässä, eikä minkäänlaisia merkkejä hänen saapumisesta. Testi kuitenkin näyttää tänään tältä, kuittaisin vahvana viivanpaikkana.. Toisessa kuvassa verraten kuivuneeseen testiin muutaman päivän takaa. Mitä ajattelee raati?View attachment 148547
Mä en nää näissä oikein mitään viivanpaikkaakaan edes

IMG_6754.jpeg

Tässä uusi testi. Nyt on kp22 ja testi on herkkä 10miu. Dpo en tiedä. On tummentunut viivan kohdalta, vai mitä?

Tein tyhmänä toisen testin aamun toisella vessakäynnillä vaikka ekalla käynnillä nega. Mietin kun en koskaan heti aamusta ole plussaa saanut niin jospa vähän myöhemmin tulisi. 🤣 Tiedän kuulostaa tyhmältä varmaan...

No en tiedä uskaltaako tähän luottaa kun kuivuu todella hitaasti mutta ehkä näkyy jotain? Ei kerennyt kuivua kokonaan vielä... Vähän hitaasti kuivuvaa sorttia.

1000009181.jpg

Niin joo ja dpo10...

Tein tyhmänä toisen testin aamun toisella vessakäynnillä vaikka ekalla käynnillä nega. Mietin kun en koskaan heti aamusta ole plussaa saanut niin jospa vähän myöhemmin tulisi. 🤣 Tiedän kuulostaa tyhmältä varmaan...

No en tiedä uskaltaako tähän luottaa kun kuivuu todella hitaasti mutta ehkä näkyy jotain? Ei kerennyt kuivua kokonaan vielä... Vähän hitaasti kuivuvaa sorttia.

View attachment 148573
Niin joo ja dpo10...
Musta tuossa näkyy kyllä aivan selkeä toinen viiva🫶🏻

View attachment 148573
Niin joo ja dpo10...
Munkin mielestä ihan selkeä viiva 😍😍 tarrasukkia!

View attachment 148573
Niin joo ja dpo10...
Oi mä niin odotin sun testiä 🥰 Siis sehän punertaa oikein kunnolla 🩷

En vaan tiedä uskallanko luottaa tohon täysin. 😭 Koska aamu 8 tehty oli negatiivinen ja sitten pari tuntia myöhemmin klo 10 jälkeen tommonen. Muistelen kyllä etten ole heti aamusta saanutkaan plussia. Onko se siis mahdollista edes? Onko muilla kokemusta?

En vaan tiedä uskallanko luottaa tohon täysin. 😭 Koska aamu 8 tehty oli negatiivinen ja sitten pari tuntia myöhemmin klo 10 jälkeen tommonen. Muistelen kyllä etten ole heti aamusta saanutkaan plussia. Onko se siis mahdollista edes? Onko muilla kokemusta?
Käy hakee toinen testi vielä, apteekin ultra?

Ja mulla oli toki useampi tunti siinä viime kierron kemiallisessa , dpo10 aamu nega mutta iltapäivällä oli se todella haalea just ja just havaittava haamu. Tää on kuitenkin sulla todella selkeä.

Olen kuullut joskus semmoisista ihmisistä jotka ei aamun ekasta saa plussia, ehkä sä olet yksi näistä :)

Noin selkeästi punertavaa viivaa ei kuitenkaan pitäisi piirtyä mikäli hcg:tä ei olisi veressä :)

No olen ennen saanut aika selkeitä toisia viivoja ja raskaana en ollut. Niin epäilyttää senkin takia... Toki ei ihan noin selkeä viimeksi ainakaan ollut ja se testi näytti vähän vialliselta viimeksi. 🥴

Tässä vielä kuivuneempana... Onhan siinä jotain selkeästi. 🤞

1000009189.jpg

No olen ennen saanut aika selkeitä toisia viivoja ja raskaana en ollut. Niin epäilyttää senkin takia... Toki ei ihan noin selkeä viimeksi ainakaan ollut ja se testi näytti vähän vialliselta viimeksi. 🥴

View attachment 148576
Mä nään siinä sun ekassakin hailuraa, katoin toisesta ketjusta, joten kyllä nyt hyvältä näyttää ❤️

@Kali Selvästi punertaa, tarrasukkia sinne 🤞🏻💗 Enemmän oisin huolissani siitä, jos ensiksi testissä näkyy jotain ja sitten seuraavissa ei enää mitään. Tuo että aiemmin tehty testi ollut negatiivinen ei tosiaan tässä vaiheessa merkitse mitään. 😊

Tämä apteekin herkkä testi varmaan viallinen? Kun tuollain väri menee?? 🤔 Nimittäin kuivuttuaan jäi lähes samannäköiseksi...

1000009214.jpg

Ja sori et kirjottelen varmaan ihan liikaa tännekkin. 🤣

Mutta mietin että varmaan voisi miehelle mainita jo että pieni epäilys on että onkin positiivisia testejä.. Ei kyllä varmaan taaskaan näe mitään jos näytän nuo testit. 😂

Miten te kertoisitte? Siis odotatteko kunnes varma plussa vai mitä?

Muokattu viimeksi:
Tämä apteekin herkkä testi varmaan viallinen? Kun tuollain väri menee?? 🤔 Nimittäin kuivuttuaan jäi lähes samannäköiseksi...

View attachment 148586

Mutta mietin että varmaan voisi miehelle mainita jo että pieni epäilys on että onkin positiivisia testejä.. Ei kyllä varmaan taaskaan näe mitään jos näytän nuo testit. 😂

On kyllä hassusti levinnyt väri, mutta toisaalta testiviiva on silti punainen, että kyllähän tuokin positiiviselta näyttää 🤞🥳
Ehkä testaisin huomenna vielä ja ehkä jopa tekisin sen digin, koska kyllä itse sain dpo 11 jo tekstin raskaana vaikka oli hyvin haalea pc testi vielä silloin 🤗

Mutta itse tosiaan näytin heti miehelle sen ekan haalean testin enkä malttanut odottaa, että saisi selkeää positiivista tai digiä tehtyä 🫣😂 Seuraavana aamuna sitten tehtiin digi yhdessä ja olihan se jotenki mukavaa heti ekasta hailurasta yhdessä jännittää asiaa 🥹😍

Luulisi sinunkin miehen jo nuo viivat näkevän, kun on tosi selkeitä 🤗

View attachment 148586

Mä en pysty olee sanomatta miehelle edes pikku haamusta mitä se ei edes näe välttämättä 😆

Mutta en usko ett sun testi on virheellinen, niin selkeesti toi viiva tuohon muodostunut. Ja vielä tosi vahvasti ollakseen dpo10 😍😍😍

View attachment 148586

Itse ostaisin ClearBluen digitaalisen testin jossa tulee sanallinen tulos raskaana/ei raskaana. Jos epäilystä toistuvasti viallisista testeistä tai muista niin tossa digitestissä ei tarvii viivoja tulkita. On toki kallis, mutta jos joutuu tekemään useita halpistestejä niin ihan samaan hintaan menee.

View attachment 148576

Nyt on kyllä selkeää haamua! Toivottavasti vahvistuu viivat ja pääsisit kesäkuihin 🌈

Lisäys, kuten tuossa aikaisemmin mainittiin, niin voisit tehdä digin edim 2-3 pvän päätä/ kun kuukautiset myöhässä. Niin mieskin sitten näkisi ihan tekstinä vastauksen 😊

Takaisin